0.2

116 22 8
                                    

Beomgyu
Kilidi değiştirmek iyi hamleydi

Kapıda kaldım sayende

Taehyun:
Evime iznim olmadan gireceğine emindim

Önlemimi erken aldım sadece

Beomgyu
İzin verirsen eğer

Beni eve alabilir misin

Gidecek yerim yok cidden

Taehyun:
Zengin babanız eminim sizin için bir şeyler hazırlar

Beomgyu:
Nerdee

Öyle bir şansım olsa niye kapında dört saattir bekleyeyim

Taehyun :
Sapık mısın sen

Niye dört saattir bekliyorsun

Gitsene bir yere

Beomgyu
Gidemem

Taehyun
İyi sokakta bekle kendi kendine

Beomgyu

Tamaaam

Sabır dilercesine kapattı telefonu Taehyun. İki haftadır evinden atılma tehlikesiyle karşı karşıyaydı. İki hafta önce okulundan gelmiş ve kapısında bir mektup bulmuştu. Oldukça ukala bulduğu bir tavırla yazılmıştı bu mektup. Yaşadığı evin kendisine ait olduğunu söyleyip evinden çıkmasını istemişti yazan kişi.

Mektubu okur okumaz ev sahibiyle iletişime geçmeye çalışmış ama asla cevap alamamıştı. İletişim kurabildiği tek kişi çok sevgili ev sahibinin çok sevgili oğluydu. Ödevlerini yetiştirmesi gerekiyordu. Önündeki bilgisayarından işlerine devam etti.

Yaklaşık iki saat boyunca ödevine devam etti. Aniden duyduğu sesle irkilip camdan dışarı baktı. Hava oldukça kararmış ve bulutlar dip dibe girmeye başlamıştı. Yağmur başlayacaktı birazdan.

Son sayfayı da yazıp yağmura kalmadan eve gitmek istemişti ama cama vuran damlalardan geç kaldığını anladı. Aklına düşen ev sahibinin oğluyla içini bir merak duygusu kapladı. Telefonunu çıkarıp arkadaşına mesaj attı.

Taehyun
Camdan bir baksana

Evin önünde biri var mı?

Soobin
Var

Siyah saçlı elinde valizi olan biri var

Taehyun
Gerçekten sabrımı sınıyor

Onu eve alır mısın, ıslanmasın

Ben gelince uğrayacağım sana

Soobin
Tamamdır

Çağırıyorum şimdi

Çabuk gel sende

Taehyun tüm işlerini bitirince yağmurun da yavaşladığını fark etti. Çantasını toparlarken saate baktı. Soobin'le konuşmasının ardından kırk dakika geçmişti. Evine doğru hızlı hızlı giderken zaten kısa olan mesafeyi daha da kısaltılmıştı. Soobinin evine gidip o adamı hayatından tamamen kovmalıydı.

Soobin'in evini görünce hızlıca binaya girdi. Zile durmadan basıp kapı açılana kadar elini kaldırmadı zilden.

"Nerede o?"

"Ev arkadaşın mı?"

"Ne ev arkadaşı be?"

"O çocuk ev arkadaşın değil miydi? Bana öyle söyledi. Ben de yedek anahtarını verdim."

Beomgyu

Sıcacık duşumu aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sıcacık duşumu aldım

Seni bekliyorum ev arkadaşım

HOMEWARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin