Selamm Kalbimin Kuşlarıı!
Nasılsınııızz?
Çok uzatmadan bölüme geçeceğim, keyifli okumalarr!
5. Bölüm: Yanar Döner
Tik, tak, tik, tak, tik, tak, tak..
"Bu ses.. Telefondan gelen saatin sesi değil mi?" diye mırıldandım. Yemeğimi yedikten sonra Belinay'ı aradım ve biraz hava almak için odadan çıkmak istediğimi söyledim. O da bunun bana iyi geleceğini düşünmüş olmalı ki, kabul etti.. Tabii ki hava almak için değildi çıkma isteğim! Sadece bu saat sesinin ve öksürük meselesinin tesadüf olabileceğini düşünmüyordum.
Aslı burası hastane, herkes öksürebilir! Bilmem farkında mısın?
Farkındayım İç Ses, ama saat sesi?
Aslı her şeyi bu kadar kafaya takarsan giderek delireceksin, benden söylemesi!
İnan bana zerre umurumda değil iç ses! Tek merak ettiğim bu kadar "tesadüfün" nasıl bir arada olabildiği!
- Girebilirsiniz!
Çalan kapıya cevap verdikten sonra Belinay'ın geldiğini düşünüp tam doğrulmuştum ki..- S-senin burada ne işin v-var?!
- Aslı sakin ol! Lütfen beni dinle, bir kez olsun!
- Neyini dinleyeceğim be!
diye bağırdığım sırada başıma giren şiddetli ağrıyla elimi alnıma götürdüm.- Aslı bak, bağırdıkça kötü oluyorsun! O yüzden inat etmeyi bırak ve beni dinle n'olursun!
- İnat etmiyorum Kerem! Çık dışarı, odamdan çık!
- Aslı telefonda konuşacaktım seninle ama Belinay odadaydı, nasıl konuşabilirdim?!
- Ne telefonu? Ne zırvalıyorsun yine Allah'ın belası?! Çıksana odamdan!
- O bilinmeyen numara bana ait..
- Tahmin etmiştim! Böyle bi' saçmalığı senden başka kim yapabilir ki zaten!
- Aslı lütfen yapma böyle!
- Ne yapmamı bekliyorsun Kerem? Aslı ve Kerem klişesine dönmemi mi? O ancak masallarda olurmuş Kerem, masallar da gerçek hayattan çok başkaymış.. Bunu bana sen yaşatarak öğrettin hatırladın mı?!
- Aslı ben seni hala sevi-
- Sus artık Kerem sus! Yalanlarını dinlemeye hiç niyetim yok, şimdi çık odamdan!
deyip kapıyı gösterdiğim sırada kapı açıldı ve Belinay gözü telefonunda içeri girdi..- Aslı enişten geliyormuş..
Deyip kafasını kaldırdığında bir kaç saniye Kerem'e bakakaldı.
- Ne işin var lan senin burada! Yetmedi mi oğlum yediğin dayaklar?!- Belinay ben sadece..
dedi Kerem.- Sen sadece ne oğlum?! Siktir git lan buradan! Ne yüzle gelirsin sen ağzına sıçtığım!
- İğrençsin..
- Ben mi? Ben mi iğrencim lan köpeğin hizmetkarı! Siktir git oğlum buradan! Ya sen siktirip gidersin ya da ben o eylemi sana uygulayıp götüne tekmeyi basarım anladın mı lan beni?
- Belinay?!
dedi şoktan ağzı açık kalmış bir şekilde kapıda duran Kayra..- Ne var lan?!
dediği an yüz ifadesi şekilden şekile giren Belinay en sonunda elini alnına vurdu ve;
- Kayra biraz dur sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçsüz Kalpler & Ruhsuz Bedenler
Fiksi Remaja"Ağlama.." dedi hafiften yükselen bir sesle, "Gücün yok farkındayım, ayakta duramayacak kadar kötüsün ama ağlama.. Yorgun olabilirsin, bunu gözyaşlarına vurma.. Çünkü insanlar, ağlayan insanları güçsüz görecek kadar düşmüştür bu zamanda.." diye tese...