İyi okumalar çiçeklerim🌺
*Toprak*
Sabah telefon sesi ile uyanmıştık. Annem aramış akşama alfanın ailesi ile geleceklerini söylemişti. Bizde alfamla uykumuz kaçtığı için kalkmış ilk duş alıp ardından kahvaltı yapmak için mutfağa gitmiştik. Kahvaltıda aileler gelince nasıl davranmamız gerektiğini falan konuşmuştuk.
Cidden yeni evli çiftin evine bir gün bile olmadan gelinir mi!?
***
Alfama ağrı kesici hap verip anlını öptüm. Alfamda bana yanakları kızarık bir şekilde bakıyordu.
Ama yerim ki ben bunu!
" boynuma iz yapan gerekiyor alfam "
Alfam kaşlarını çatıp bana baktı.
" niye? "
" beni sert sikmişsin izlenimini vermek için "
" ö-öyle şeyler deme ya! "
Daha da kızaran alfama bakıp dudaklarını öpüp hızla ayrıldım.
" utangaç alfam benim "
Alfamın saçlarını okşayıp kucağına oturdum. Aras şaşkın bir şekilde bana bakıyordu. Boynumu açıp ' hadi ' işareti yaptım. Alfam kafasını sallayıp boynumun derisini öpüp ısırmaya başlamıştı. Yaptığı şey hoşuma gittiği için mırıldanmaya başlamıştım.
Alfam geri çekilince nefes nefese kalmış bir şekilde birbirimize bakmaya başlamıştık.
Sakin ol Toprak aileler gelecek..
Alfamın kucağından kalkıp yanağını öptüm.
" ben akşama yemek yapmaya gidiyorum alfam "
" yardım edeyim? "
" bana marketten malzeme alarak yardım edebilirsin "
Alfam kafasını salladı. Ben mutfağa gidip eksikleri kağıda yazarken alfam üstünü giyinmeye gitmişti. Alfam mutfağa girince gerekenlerin yazılı olduğu kağıdı ona vermiştim.
" sen neden benimle gelmiyorsun? "
Alfamın dediği şeyle gülümsemem soldu. Aklımda onunla gitmek adına bir şey yoktu. Ben hep evde durmaya alışmıştım.
" sen market alışverişi yaparken bende evi temizlerim "
" evi beraber de temizleriz, hadi git giyin "
Kafamı salladım ve odaya gittim.
***
Alfamla el ele markette girince ilk iş akşam için malzeme almak olmuştu. Ben domates seçerken alfam yanımda bekliyordu.
" Aras! "
Alfama seslenen kişiyle kafamı kaldırdım.
" selam Serhat! Ne yapıyorsun burda ? "
Alfamın elini sıktığını görünce bir şeyin ters gittiğini anladım.
" sigara almak için geldim. Peki sen? "
Alfa beni baştan aşağı süzünce yemin ederim yan tarafta duran karpuzu kafasına atasım geldi.
Alfam beni belimden tutup kendine çekince alfama bakıp gülümsedim.
" eşimle evimiz için malzeme alışverişne çıktık "
Dediği şey beni gülümsedi.
" doğru sende evlenmiştin. Omegan güzelmiş "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlananlar [Omegaverse]
WerewolfBir omega baskın doğabilirdi. Bir alfa çekinik doğabilirdi. Bir beta kokulu doğabilirdi. Bir alfaxalfa eş olabilirdi. Bir betaxomega eş olabilirdi. Bir alfa hamile kalabilirdi. Topluma göre de bunlar olamazdı; Bir omega her zaman çekinik olmalıydı...