7.

2.7K 213 20
                                    

* 1 hafta sonra *

Toprak

Evi temizlerken birden alfamı özlemeye başlamış ve ani kararla üstümü giyinip alfamın yanına gitmeye karar vermiştim.

Yanımada yaptığım yemeklerden azar azar almayı ihmal etmemiştim!

Taksiye binip adresi vermiş heyecanla alfamın yanına gitmeye başlamıştım.

***

Taksiden inip şirkete yönelmiştim. İçeri girip danışman kısmına gitmiştim.

" iyi günler ben Aras bey için gelmiştim "

" randevunuz var mı? "

Danışmanda çalışan beta beni süzüp konuştu.

" yok ama- "

" o zaman sizi içeri alamam "

" ama ben- "

" lütfen zorluk çıkarmayın! "

Dişlerimi sıkıp betanın yakasını tutum.

" beni dinle beta! Ben buraya eşimi görmeye geldim. Eğer beni alfamla görüştürmezsen seni bu şirkete gömerim! Anladın mı beni!? "

" a-anladım "

Betanın yakasını sertçe bıraktım. Beta hemen telefonla Arasın sekreterini aramıştı.

" evet, tamam. Aras bey birazdan toplantıdan çıkıcakmış. İsterseniz bekleme salonuna gidin "

Beta sessizce konuşuyordu.

Ona bir şey demeden bekleme salonu yazan yere gidip oturdum.

Şuana bak ya alfamın yanına girmem için randevum olmalıymış! Götüm!

Adamı sinir ediyorlar!

" güzel omegam beni ziyarete gelmiş "

Alfamın sesi ile heyecanla oturduğum yerden kalkıp ona sarıldım.

" bu aralar çok minnoş geliyorsun gözüme Toprak! Yeminle içime sokasım geliyor seni! "

" hehehe başka bir şey sokabiliriz! "

Aras kalçama hafifçe vurup;

" arsız omega! " Dedi.

Sırıtıp dudağını öptüm.

Daha sonra Arasla onun odasına gitmiş ben ona getirdiğim yemekleri verirken o da beni izlemişti. Koltuğa oturup alfamın yaptığım yemekleri yemesini izledim.

" bir insanın eli bu kadar mı tatlı olur!? Ne güzel yemek yapıyorsun! "

" çok şımartıyorsun beni alfam "

" hak ediyorsun omegam "

Alfam yemekleri yedikten sonra kapları kaldırmak için haraket etmiştim ama alfam benden önce davranıp kapları toplamış ve çantanın içine geri koymuştu.

Kapı tık tıklanınca alfam kendine çeki düzen vermiş ardından ' gel ' demişti kalın ve baskın bir sesle.

İçeri erkek bir omega girmişti. Diğer omegalara göre daha bir sert yapısı vardı.

" efendim anneniz ve babanız geldiler "

Erkek omega bana bakmış ve beni süzmüştü. Kaşları kısa bir süreliğine çatılmıs ardından bana gülümsemişti.  Ondan gelen baskın koku ile bende gülümsedim.

" aşk mı yaşıyorsunuz? Hayırdır!? Enes çek omegamdan gözlerini! "

" merak etmeyin efendim yemedim omeganızı! Bende omegayım ya hani! "

Aras yerinden kalkınca Enes gülüp odadan kaçmıştı.

" kendisi çocukluk arkadaşım olur ama annem onun baskın omega olduğunu öğrenince görüşmemizi yasaklamıştı. Onu ben işe aldım. Annem uzun bir süre başımın etini yedi "

" sevdim onu "

Aras kaşlarını çattı.

" beni daha çok sev! "

Güldüm.

" seni herkesten çok seviyorum "

" hehehehe "

" sizi bölmek istemem aşk kuşları ama sizi aşağıda bekleyen kişiler var! "

Aras derin bir nefes aldı.

" geliyoruz! "

Dışlananlar [Omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin