Dilenci değilim sadece yorum istiyorum 😋
*Toprak*
Sabah hiç beklemediğimiz birşey olmuş, Arasın doğumu başlamıştı. Uyku sarhoşluğuna sürüdeki ebeyi nasıl çağırıp eve getirdiğimi hatırlamıyordum.
Ebe beni evin dışında beklememi söylese bile ben hemen kapının önünde duruyordum. Kulağıma gelen Arasın acı inlemeleri ile gözlerimi kapatıp sakin olmaya çalışıyordum.
Kapı sert bir şekilde açılınca irkilip kapıya baktım.
" bana birkaç tane omega bulun, bebek gelmeyi reddediyor sanki "
" ne? "
Varlığını unuttuğum Anıl koşarak evden çıkmıştı. Ebe içeri gireceği sırada kolunu tutum.
" neden öyle oluyor? İkisi iyi olacak mı? "
Ebe yutkundu.
" üzgünüm ama birini seçmeniz gerekebilir "
Ebenin dediği şeyle kolunu bırakıp duvara yaslandım. Ebe hemen içeri girmişti. Koşarak odaya giren omegalar ile daha da stres olmuş elim titremeye başlamıştı.
Birini seçmeniz gerekebilir.
Hayır, böyle birşey olmayak ikisi de iyi olacak. Lütfen ikiside iyi olsun yoksa nasıl seçerim? Nasıl birini yaşatırken diğerini öldürürüm...
Elimi tutan ele baktım.
" ikiside güçlü Toprak, içini ferah tut "
" iyi olacaklar değil mi? "
Anıl derin bir nefes aldı.
" Baş Omega kendine gel! Böyle savunmasız duramazsın. İkisi iyi olacak şimdi dik dur "
Anıl'ın dediği şeyle gülümsedim.
" haklısın beta "
Anıl gülümsedi.
Kulağıma gelen bebek sesi ile kapıya döndüm. Anıl heyecanla iki elini birbirine vurup zıplamıştı.
" kurtuldu "
Kapı açılmış ebe dışarı çıkmıştı.
" tebrik ederim liderim, ikiside iyi ve bir oğlunuz oldu "
" içeri girebilir miyim? "
" tabiki "
Anıl kolumu tutunca ona döndüm.
" bende gelebilir miyim? "
Kafamı salladım.
İçeri girince yatakta derin bir uykuya dalmış eşimi görünce rahatlamıştım. Ebeye ve omegalara dönüp teşekkür etmiştim.
" Toprak Toprak bu çok tatlı! "
Beşiğin başında duran Anıl'ın yanına gittim ve bebeğime baktım. Minik bedeni görür görmez gözlerim dolmuştu.
Kulağıma gelen müzik sesi ile gülümsedim. Halk bizim için eğlence düzenlemişti.
Yatakta yatan Arasın yanına yavaşça oturup alnını öptüm.
" teşekkür ederim,iyiki benimlesin "
***
Arasın doğumu üzerinden bir ay geçmiş Aras yavaş yavaş kendine gelmeye başlamıştı. Bebeğimiz ise ilginç bir şekilde hızlı büyüyordu. Bu beni tedirgin etmiyor değildi.
" evet Deniz bu kardeş "
Anıl bebeğini bebeğimizle tanıştırıp duruyordu. İki bebekte birbirini görünce mırıldanıyordu. Birbirlerinden hoşlanıyorlarmış gibi görünmüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlananlar [Omegaverse]
مستذئبBir omega baskın doğabilirdi. Bir alfa çekinik doğabilirdi. Bir beta kokulu doğabilirdi. Bir alfaxalfa eş olabilirdi. Bir betaxomega eş olabilirdi. Bir alfa hamile kalabilirdi. Topluma göre de bunlar olamazdı; Bir omega her zaman çekinik olmalıydı...