Yorum yapanlar zengin olur inşallah 😁
Bu arada kitabın konusununToprak ve Aras olmadığını belirtmek istiyorum 🎀
Bazı yerler hızlıca geçilecektir✨
Deniz: 4 yaşında
Poyraz: 3 yaşında
İyi okumalar güzellerim ❤
*Aras*
Çocuklarla boyama yaparken aklım Toprak ve Anıldaydı. İyi olduklarını düşünmek istiyordum. Duyduğum zil sesi ile çocukları korkutmadan hızla ayaklanmış ve kapıyı açmıştım.
Toprak bana gülümseyerek bakarken bende gülümsemiş ardından merdivenlerin başında el ele tutmuş bir şekilde duran Anıl ve alfaya bakmıştım.
" o? "
" içeri girince anlatırım hayatım "
Toprağın hayatım demesi ile eriyen ben kafamı sallayarak onaylamıştım.
Kapıyı kapatıp salona gittim. Çocuklar Toprağın arkasına saklanmış bir şekilde Anıl ve yabancı alfaya bakıyorlardı.
Yabancı alfa önce Anıl'a sonra Poyraz'a bakmıştı. Deniz ise Önce beta babasına sonra yabancı alfaya bakmıştı.
" Deniz "
Anıl, Toprağın arkasına saklanmış oğlunun boyuna gelmek için eğilmişti.
" bak bu alfa senin baban ve benimde eşim "
" hani babam ölmüştü? Yalan mıydı? "
Deniz sessizce mırıldanmıştı. Poyraz Denize bakıp elini tutumuştu. Deniz de reddetmemişti onu.
" baban bizim için yaşamaya çalışıyormuş bebeğim. Bak bize geri döndü "
Deniz tereddütle beta babasına baktı. Anıl kafasını salladı ve gülümsedi.
Deniz bu sefer Poyraza baktı. Poyraz iki gözünü aç kapa yapıp onaylamıştı. Deniz Poyrazın elini bırakıp tekerlekli sandalyede oturan alfa babasına yaklaşmıştı.
Alfa kollarını açınca Deniz burnunu çekmiş ve ağlayarak alfa babasına sarılmıştı.
Toprak Poyrazı kucağına alıp yanıma gelmiş ve tek eliylede belime sarılmıştı. Üçümüzde birbirine sarılmış üçlüye bakarken tamamlanmış hissediyorduk....
***
-10 yıl sonra-
Deniz
Yaptığım resme son dokunuşları yaparken Toprak amca ve Aras amcaya göstermek için sabırsızlanıyordum. Bugün evlilik yıldönümleriydi.
" benim minik omegam ne yapıyor? "
" babaa "
Alfa babama sarıldım.
" bak Toprak ve Ayas amca için resim yaptım "
Babama resmimi gösterdim.
" çok güzel olmuş Deniz. Cidden ilerde çok yetenekli olacaksın "
Alfa babamın dediği şeyle gülümsedim.
" Poyraz'a birşey yapacak mısın? "
Yüzümü buruşturdum.
" hayır "
" Poyrazla neden anlaşamıyorsun Deniz? "
" bilmem sevmiyorum onu "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlananlar [Omegaverse]
Manusia SerigalaBir omega baskın doğabilirdi. Bir alfa çekinik doğabilirdi. Bir beta kokulu doğabilirdi. Bir alfaxalfa eş olabilirdi. Bir betaxomega eş olabilirdi. Bir alfa hamile kalabilirdi. Topluma göre de bunlar olamazdı; Bir omega her zaman çekinik olmalıydı...