🎀
İyi okumalar güzellerim ❤
4 yıl sonra
*Deniz*
Aynada son kez kendime bakıp gülümsedim. Son 1 yıldır boy atmış ve beta babamın söylediği gibi güzelleşmiştim.
" Deniiz! Kerim geldi seni almaya! "
Aşağıdan bana çağıran beta babamla gülümsedim.
Kerim benim sevgilimdi! Yakında evlenecektik!
Aslında erken olduğunu düşünüyorum ama Kerim ve ailesi erken olmadığını söylüyorlardı. Hoş daha babamlara söylemedim ama olsun!
" geliyorum~ "
Odamdan çıkıp aşağı ineceğim sırada lavabonun kapısı açılmış ve biri beni hızla içeri çekmişti.
Kerimi görünce kıkırdayıp hafifçe göğsüne vurdum.
" istediğin kadar vur güzelik ben zaten sana vurulmuşum "
" ya~ "
Kerimin beline sarıldım. Kerimde bana sarıldı ve boynumu öptü.
" özledim seni "
" dün beraberdik "
" olsun özledim seni "
Kıkırdadım. Kerim yatağımdan öpünce utanmış bir şekilde ona bakmaya başlamıştım.
" Deniz hadi oğlum! "
" gidelim hadi "
Kerimin elinden tutup lavabodan çıkardım. Merdivenden el ele inerken eve giren Poyrazla göz göze gelmiştik. Gözlerimi ondan çekip Kerimle salona girmiştim.
Alfa babam okuduğu kitaptan başını kaldırıp önce Kerime sonra ellerimize bakıp sinirle kitabını okumaya devam etmişti.
Salona giren Poyrazla babam gülümserken sinirli bir nefes almıştım. Kerim elimi sıkınca ona bakmış ve üzgünüm demiştim sessizce. Kerim ise sadece gülümsemişti.
" biz çıkıyoruz "
" erken gel "
Babam kitabı bırakmış Poyraza odaklanmıştı. Sinirlendim.
" bu gece gelmiyorum eve "
Kerimin elini bırakmayıp evden çıkmıştım.
" üzülme "
" sanki Poyraz onların çocukları! Benden daha fazla seviyorlar onu! "
Kerim elini belime attıp beni kendine çekti.
" ben seni seviyorum "
" beni sevdiğin için teşekkür ederim "
Ayak ucumda durarak Kerimin yanağını öptüm. Kerim halime gülerken bende gülmüştüm.
İyi hayatıma girmişti Kerim..
Başıma gelecekleri bilseydim ne Kerimle sevgili olur ne de o gece Kerimlerde kalırdım...
***
*Anıl*
Elimde piknik sepeti ile evden çıkan Denize bakakalmıştım. Oysa onlar için hazırlamıştım. Bana görüşürüz bile dememişti ayrıca. Acaba ben mi fazla duygusal düşünüyorum yoksa bu sıralar Denizle aram mı açılmıştı? Eskisi gibi benimle mutfakta pasta yapmıyordu mesela. Oysa en sevdiğimiz etkinlikti bu bizim.
Sepeti masanın üstüne bırakıp salonda kitap okuyan ikilinin yanına gittim.
" Denizde gariplik var sanki? "
" Kerimle olduğundan beri öyle "
Poyraz kafasını sallamıştı.
" yinede onun sevgilisi, en azından onunlayken sevmediğinizi belli etmeyin. Bebeğim üzülüyor sonra "
" bu gece gelmiyor eve "
Beni tınlamayan alfamın kafasına yastık attım.
" bak dinlemiyor bile beni "
" ne ya!? Sevmediğim şeye nasıl seviyor gibi bakayım! "
Poyraz bu hâlimize gülmüştü.
" ve sen - Poyraza dönüp - siz hâlâ anlaşamıyor musunuz? 4 yıl oldu! 4 yıl! "
Poyraz kafasını eğdi.
" o gün ne oldu hatırlamıyorum ki, sadece vücudumu kontrol edemediğimi ve göletin oraya gittiğimi hatırlıyorum "
" şimdi nasılsın peki? "
" o günden sonra daha iyiyim. Vücudumu kontrol edebiliyorum "
" yakında 18 olacaksın "
Poyraz kafasını aşağı yukarı salladı.
" baban anlatı mı? "
" neyi? "
" kızgınlığını? Omegaların nasıl kızgınlık geçirdiğini? "
Poyraz sıkıntıyla kıpırdandı.
" daha türüm belli değil ki? "
" ebe omega olduğunu söylemişti bize. O yüzden dedim "
" teşekkür ederim Anıl amca "
" sorun değil "
" Deniz biliyor mu? "
" anlatım ona herşeyi ama daha girmedi kızgınlığa. Doğrusu endişeleniyorum "
" hayatım belki geç girer, endişelenme sen! Benim oğlum turp gibi turp! "
" turp dedinde canım çekti "
İkiliyi salonda bırakıp mutfağa gitmiş ve dolapta turp aramaya başlamıştım.
***
Yatakta sağ sola dönerken uyumaya çalışıyordum ama içimde bir sıkıntı vardı.
" Deniz uyan "
Alfam gözlerini açıp bana bakmıştı direk. Böyle yapması ile korkarken elimi kalbimin üstüne koymuştum.
" birşey mi oldu? Deniz mi geldi? "
" yok gelmedi de acaba almaya mı gitsek? O gelmeden uyuyamıyorum "
Deniz kafasını salladı ve yatakta oturdu.
" gidelim hadi "
Yataktan kalkıp üstümüzü hızla giyindik. Neden bilmiyorum ama kalbim sızlıyordu.
Evden çıkınca alfamın elini tutup gecenin karanlığında çocuğumuzu almak için Kerimlere gidiyorduk.
Kerimlerin evine gelince tereddüt etmeden zile basmış ve beklemiştik. Kapıyı açan olmayınca tekrar basmıştım zile. Yine kapı açılmayınca Deniz elimi bırakıp kapıya omuz atmış ve kapının kırılmasını sağlamıştı.
Kapının kırılma sesine bile gelmeyen ev halkı ile hızla içeri girmiş ve üst kata çıkmaya başlamıştım. Alfamda peşimdeydi.
Her açtığım kapıda beni boş odalar karşılarken Kerimin odasına girince beni dağnık ve kanlı bir yatak karşılamıştı...
Kanlı bir yatak..
Deniz gözlerimi kapatırken ben ruhum çekilmiş gibi hissediyordum. Tepki veremiyordum.
Kanlı bir yatak...
" oğlum nerde!? "
O gece herkes benim acı çığlığım ile uyanmıştı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlananlar [Omegaverse]
مستذئبBir omega baskın doğabilirdi. Bir alfa çekinik doğabilirdi. Bir beta kokulu doğabilirdi. Bir alfaxalfa eş olabilirdi. Bir betaxomega eş olabilirdi. Bir alfa hamile kalabilirdi. Topluma göre de bunlar olamazdı; Bir omega her zaman çekinik olmalıydı...