Yorumlarınızı bekliyorum🌺
*Toprak*
Bize bakan omega,beta ve alfalara baktım. Toplumun reddediği herkes burdaydı sanki.
Gözü görmeyen, bir uvzu olmayan, konuşamayan, kokusu olmayan...
İçim sızladı...
" hasta olan arkadaşım şu evde yaşıyor "
Aylin ablanın peşine takıldık yeniden. Eve girmiş ve Aylin ablanın yönlendirdiği şekilde giderek bir odanın içine girmiştik.
Yatakta ölü gibi yatan bedenle Arasa tutunma ihtiyacı hissetim. Yatakta yatan kişi o kadar zayıftı ki cidden bir deri bir kemik kalmıştı. Dudakları kuru ve morla karışık beyazdı. Gözlerinin altı kızarmıştı.
Çok acı çekiyor olmalı...
" bu dışlananların lideri-"
Aylin ablanın konuşması ile ona döndük.
" ve bizim kurtarıcımız. Varını yoğunu bizim için harcadı. Bizi diğer kurtlardan korudu "
Arasla bakıştık. Enes yatakta yatan alfanın yanına gitti. Benim anlamadığım ama kendisinin emin olduğu birkaç kontrol yaptı.
" üzgünüm ama vücudu çoktan çökmüş, kurdu son nefesini veriyor. Yani elimizden birşey gelmez "
Aylin abla dolu gözlerle bize baktı.
" ben burdaki insanlara ne diyeceğim? Baş alfa ölümle burun buruna ve bu diğer sürülerin bizi yok etmek için geleceği anlamına geliyor "
Aylin ablayı sandalyeye oturtup yatakta yatan baş alfayı selamlayıp ona yaklaştım.
Solmuş göz bebekleri bana dönmüş ve dudakları gülümseyecekmiş gibi olmuştu. Dudaklarını açıp birşeyler mırıldandı. Eğilip ne dediğini anlamaya çalıştım.
" sürüm sana ve eşine emanet. Sürüm sizinle huzura kavuşacak "
Doğrulup baş alfaya baktım.
" gözünüz arkada kalmasın alfa "
Baş alfa yine birşey mırıldanmış ve son nefesini vermişti...
***
Evin salonunda oturmuş son değerlendirmeleri yapıyordum. Baş alfanın cenaze işlemi bitince yeni liderin ben olduğum duyurulmuştu. Bazı kurtlar haklı olarak karşı çıkmıştı.
Kim ilk kez gördükleri birini lider olarak kabul etmek isterki?
Öncelikle onların güvenlerini kazanmalıyım ayrıca sıkı bir dövüş dersi almam gerekiyordu. Sürümü korumam için güçlü olmam gerekiyordu değil mi? Ayrıca şuan alfam hamile olduğuna göre dikkatli olmam gerek. Onu strese sokmamalı ve yormamalıyım.
Önüme konan çay bardağı ile alfama baktım. Aras yanıma oturup elimi tutu.
" kafanın içinde ne döndüğünü bilmiyorum ama endişeli duruyorsun sevgilim. Sakin ol çünkü ben ve bebeğimiz ne olursa olsun seninle olacağız "
Arasın elini sıkıca tutup kafamı omzuna yasladım. Birden rahatlamışlık hissi sarmıştı vücudumu...
***
5 Ay -Sonra Şiddetli Geçen Bir Kış Ayı-
*Aras*
Hâlâ eve gelmemiş eşimi beklerken elma yiyor camdan bakıyordum. Diğer yıllara göre daha sert bir şekilde yağan kar yüzünden sürü zor durumda kalmıştı. Toprak ve birkaç kişi daha ormana giderek yakacak odun bulmaya gitmişti ama fırtına o kadar artmıştıki tedirgin oluyordum.
Elimi şiş karnımda gezdiriyordum farkında olmadan. Artık ne zaman endişeli olsam bunu yapıyordum.
Gördüğüm bedenle elma tabağını sehpanın üstüne bırakıp ayağa kalkmıştım. Evin kapısı açılıp kapanınca eşimi karşılamak için yanına gittim.
Toprak giydiği tonla kıyafeti çıkarmış beni fark edince gülümsemişti.
" sıcak bir duş al omegam bende sıcak bir şeyler hazırlayacağım sana "
" ben yaparım alfam, hadi salonda bekle beni. Bu arada üstüne birşeyler örtmeyi unutma "
Yanağımdan öpüp merdivene yönelen eşimle gülümsedim. Onu dinleyip salona gittim ve bacaklarımı pike ile örtüm.
Yarım saat sonra omegam elinde iki bitki çayı ile yanıma gelmişti. Toprağın uzattığı bardağı alıp çaydan bir yudum içtim.
" her şey yolunda mı? "
" evet, odunları kesip kurumaları için depoya bıraktık "
" bu soğukta nasıl kuruyacak ki? "
" sadece nemli olsa bile yakılır odun, elimden daha fazla birşey gelmiyor "
" hey üzülme elinden geleni yapıyorsun "
" hâlâ birkaç ailenin oduna ve gıdaya ihtiyacı var. Odunu halledik ama ya gıdalar "
" Enes yurtdışında ya ondan isteyebilirim istersen "
" yollar kapalı nasıl gelecek buraya? "
" sen almaya gitsen? "
" saldırmayı bekleyen kişiler varken sürümü bırakamam "
" ben almaya gideyim? "
Odaya giren Anıl'a döndük.
" sen bebeğinle ilgilenmelisin Anıl "
" Baş Omega rica ediyorum, ben almaya gideyim yanıma birkaç kurt verin o kadar "
Toprağın elini tutum.
" izin ver, yemek bekleyen aileler var "
Toprak derin bir nefes almıştı.
" tamam, Aras sen Enese söyle gıda göndersin. Anıl sende birkaç kurtla almaya gidersin "
" tamam "
Yukardan gelen ağlama sesi ile Anıl odadan çıkmıştı.
" hamile olmasam bende giderdim "
" takma kafana "
Saçımla oynamaya başlayan Toprakla bardağı sehpaya bırakıp kafamı omzuna koydum. Saçımda gezen el ile uykuya dalmıştım...
***
2 ay sonra - ilkbahar mevsimi-
*Toprak*
Arasın bacaklarına ağrı kesici krem sürerken bir yandan da masaj yapıyordum. Alfa olduğu için hamileliği daha zorlayıcı geçiyordu.
" keşke bir an önce doğsa "
Yorgun bir şekilde konuşan Arasla ona baktım.
" 3 ay kaldı "
" zaman ne çabuk geçti öyle "
" evet "
Yukarı çıkıp yanına yattım.
" sence kime benzeyecek bebeğimiz? "
" umarım sana benzer ve alfa olur "
" ben omega kız olsun istiyorum "
" sağlıklı olsunda biz ona en iyi şekilde bakarız "
" evet bakarız "
Arasın elini tutum.
" Toprak kokunu yayar mısın? Kokunla uyumak istiyorum "
Gülümseyip kokumu yaydım. Aras esneyip gözlerini kapatmıştı. O uyurken saçını sevmiş ara ara hafif öpücüklerle süslemiştim o güzel yüzünü...
Selam❤
Bölüm nasıldı?
Diğer bölümde görüşmek üzere öptüm sizi 💋🌺💃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlananlar [Omegaverse]
Manusia SerigalaBir omega baskın doğabilirdi. Bir alfa çekinik doğabilirdi. Bir beta kokulu doğabilirdi. Bir alfaxalfa eş olabilirdi. Bir betaxomega eş olabilirdi. Bir alfa hamile kalabilirdi. Topluma göre de bunlar olamazdı; Bir omega her zaman çekinik olmalıydı...