Shin Ryujin
Biraz daha bekleyip aşağıya indim. Gala çoktan başlamıştı. Röportaj yapan ünlüler, çekilmek için sırada bekleyenler... Çoğu kişi buradaydı. Beomgyu'yu aradı gözlerim. Ama etrafta yoktu. Birazdan röportaj sırası bize gelecekti. Biz başrol olduğumuz için sona bırakılmıştık. Gergin bir şekilde Sunghoon'un yanına gittim.
"Nerdeydin?" dedi birden.
"Öyle etrafı gezeyim diye şey yaptım." Niye bi' anda daha da gerilmiştim? Gülerek başını salladı Sunghoon. Ben hala Beomgyu'ya bakıyordum. Kaçmış olma ihtimali? Tamam, saçmalıyorum. En sonunda merdivenden salına salına inen Beomgyu'yu gördüm. Karizması vardı inkar edemezdim. Gülümsedim onu görünce. Gülümsememe karşılık verip 'Gel' işareti yaptı. Sunghoon yine arkadaşları ile bir şeyler konuşuyordu. Onu salıp Beomgyu'nun yanına yürüdüm.
"Bizim sıramız. Gel hadi." dedi. İkimizde kırmızı halıya geçip poz vermeye başladık. Magazin içindi bunlar.
"Çok güzeller." dedi bir gazeteci. Duyup gülümsedim ona her ne kadar fark etmesede.
"Bir kac soru sormalıyız?" dedi başka bir gazeteci.
"Tabii sorabilirsiniz." Beomgyu'nun sesi biraz 'Hadi sorunda gidelim' der gibiydi.
"Açıkçası oynadığınız dizi epey bi' sevildi. Hatta yurt dışında da fazlasıyla olumlu tepki aldı. Acaba yurt dışından sizi izleyen global fanlara ne söylemek istersiniz?" dedi gazeteci.
"Hepsini çok seviyoruz ve bizi her zaman destekleyip izledikleri için teşekkür ediyoruz." dedim.
"Anladım başka bir sorumuz var şimdi. Aynı şekilde uyumunuz, enerjiniz hakkında da fazlasıyla olumlu tepki aldınız. Fanlar sizi çok yakıştırıyor. Peki gerçek hayatta da böyle bir birliktelik söz konusu olabilir mi?" Ben tam ağzımı açacaktım ki Beomgyu öne atıldı.
"Bence böyle güzel bir günde özellikle dizimiz için olan bir günde böyle kişisel soruları sorup yanıtlayıp zaman kaybetmeyelim. Her şey için teşekkür ederiz. Çok kibardınız." diyip kameralardan uzaklaştı. Bende tek kalmamak için hemen onun yanına gittim. Bir kaç gazeteci arkamızdan 'Gitmeyin' vs diyorlardı. Bunun pek bir önemi yoktu çünkü Beomgyu gereksiz hızlı bir şekilde gidiyordu. Sonra arkasında bir kişi unuttuğunu hatırlamış olacakki-bu ben oluyorum-durup geriye baktı.
"Böyle sorulara sert cevap vermeliyiz." dedi. Alındığımı falan düşünmüştü her halde.
"Bencede, kimseye bir şey söylemize gerek yok." dedim.
$ $ $
"...ve sonrada beni öptü." dedim karşımdaki Ning'e. Duyduğu şey ile ağzındaki kahvenin yarısını yüzüme püskürttü.
"YUH KIZIM! BU SENİN İLKİN!" dedi bağırarak. Şuanda benim evimdeydik. Gala çıkışı Ning'i evime çağırmıştım çünkü birine anlatmam gerekiyordu. Tezgahta ki peçete ile yüzümü sildim.
"Daha önce bir çok kez öpüştüm Ning." dedim. İlkim değildi.
"Evet öpüştün ama hepsi diziler içindi. Aah gerçi Felix var ama şöyle düşün bu senin bir şeyler hissettiğin ilk partnerin! Beomgyu sana bir ilki yaşatmış!" İlkimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oyun, beomryu ✓
FanfictionBeomgyu×Ryujin Shin Ryujin'e gelen yeni dizi teklifi onu heyecanlandırmıştı. Bu dizi onun dönüm noktası olacaktı. Choi Beomgyu kendisine gelen her dizi teklifini reddediyordu. Uzun zamandır çalışıyordu ve artık tatil yapma vakti gelmişti. Fakat son...