ningwrll
"Yok, açmıyor." dedi Ryujin, ince parmaklarını saçlarının arasından geçirirken.
"Abartmıyor musun? Arar birazdan."
"Yaklaşık 48 saattir açmıyor Ning? Evinde de yok. Yeonjun'da bilmiyormuş."
"Tamam, sustum." dedi Ning. Ryujin koltuğa oturup ayaklarını gergin bir şekilde sallamaya başladı. Gerçekten merak ediyordu. Beomgyu böyle yapmazdı. Bir yere gidince haber verirdi. Ama şimdi dün akşamdan beri ulaşılamıyordu.
"Ya saseangler bir şey yaptıysa? Ya araba sürerken bir şey olduysa? Ya-" Ning, Ryujin'in yanına gelip titreyen ellerini tuttu.
"RYUJIN! Bir şey olmadı tamam mı? Beomgyu kendine dikkat eder. Hemen aklına saçma şeyler getirme. Tamam mı?" Ryujin dudaklarını büzüp başını yanlara doğru salladı.
"Emin olamazsın Ning, emin olamazsın." Ningde korkuyordu fakat şuan da Ryujin için soğukkanlı davranıyordu.
"Tamam, anladım ben seni. Biraz rahatlayalım ha, ne dersin? Duşa gir şimdi olur mu?"
"İstemiyorum Ning. Beomgyu'yu bekleyeceğim. Ya aradığında duşta olursam?" Ning derin bir nefes verdi.
"Ararsa ben sana söyleyeceğim olur mu? Ama senin şimdi rahatlamam lazım." Ning biraz daha konuştuktan sonra Ryujin, Ning'e karşı pes edip duşa girdi.
8 saat sonra
Çağrı sesini duymasıyla heyecanlı bir şekilde telefonu eline aldı Ryujin. Arayanın Yeji olduğunu gördüğünde ise somurtkan bir sesle telefonu açtı.
"Efendim, Yeji-ah."
"Bebeğim, bize gelmek ister misin? Kafan dağılır ha?"
"Ya Beomgyu buraya gelirse Yeji?"
"Her türlü seni arayacak o yüzden nerede olduğun önemli değil." Yeji'nin konuşması Ryujin'e mantıklı gelmişti.
"Tamam, geliyorum." Telefonu kapadıktan sonra üzerindeki pijamalara baktı. Üzerini değiştirmesi gerekliydi. Klasik bir beyaz crop ve mavi kot jeans giyindi. Ellerini ve yüzünü yıkadıktan sonra telefonuna gelen bildirime baktı.
Yeji
Yeonjun seni almaya geliyor.Mesajı gördükten yaklaşık 5 dakika sonra ise kapıda korna çaldı. Ning'e haber verdikten sonra evden çıktı Ryujin. Ön koltuğa oturup kemerini bağladı.
"İyi misin?" dedi Yeonjun tek kaşını kaldırarak.
"Değilim Yeonjun. Sür arabayı hadi." Başını arkaya atarak gözlerini kapadı Ryujin. Yeonjun küçükçe sırıtarak arabayı sürmeye devam etti.
Aradan biraz vakit geçtiğinde Ryujin, Yeonjun'un onu farklı bir yola götürdüğünü fark etti.
"Eve gittiğimizden emin miyiz?" Yeonjun yüzünde hiçbir ifade olmadığından emin olarak konuşmaya başladı.
"Evet. Biraz bekle ya, kavuşursun Yejine." dedi şakayla karışık. Ryujin göz devirip önüne döndü. Şuanda şaka kaldıracak durumda değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oyun, beomryu ✓
FanfictionBeomgyu×Ryujin Shin Ryujin'e gelen yeni dizi teklifi onu heyecanlandırmıştı. Bu dizi onun dönüm noktası olacaktı. Choi Beomgyu kendisine gelen her dizi teklifini reddediyordu. Uzun zamandır çalışıyordu ve artık tatil yapma vakti gelmişti. Fakat son...