Shin Ryujin
Bugün ilk bölüm için çekim yapacaktık. Karavanım da oturmuş herkesin hazırlanmasını bekliyordum. Elimdeki americano'dan bir yudum daha aldım.
"Shin Hanım herkes hazır sizi bekliyoruz." Gelen menajerle gözlerimi elimdeki telefondan ayırdım. Başımı sallayıp americano'yu masaya bırakıp karavanımdan çıktım.
İlk önce tanışma sahnesini çekecektik. Dizideki ana karakterimiz yani Haewon -bu ben oluyorum- işinden atılması üzerine yolda dalgın bir şekilde yürüyor. Daha sonra yaya geçidinden geçerken yeşil ışığın yandığını fark etmiyor. Araba süren Jeonseo'da -bu da Beomgyu oluyor- önündeki kızı fark edip son anda duruyor. Orada tanışıp konuşuyorlar falan. Senaryo klasikti ama güzeldi. En azından eğer kafanız çok ağır şeyleri kaldıramayacaksa izlenmelik bir diziydi.
Yerimi aldım. Beomgyu da arabanın içindeydi.
"Hazır. Bir, iki, üç. Kayıt!"
Yürümeye başladım bana doğru gelen arabaya hafif goz ucuyla baktım. Kesişme anımızı tutturmaya çalıştım. Araba bana çarpmış gibi yapıp kendimi yere attım. Jeonseo hemen arabadan inip yanıma geldi.
"Ah ne diye yeşil ışıkta yola atlıyorsunuz?" dedi. Sinirle bir şekilde karşılık verdim.
"Ya bir sussana sen! ZATEN HERKES BUGÜN BANA AKIL VERME PESINDE!"
"Hem yola atlıyorsunuz hem de suçlu benmişim gibi davranıyorsunuz. Bacağınıza da bir şey olmamış zaten. Kendi başınızın çaresine bakarsınız siz!"
"Of tamam. Özür dilerim. Sinirlerim bozuk sadece. Kibarlığın için teşekkür ederim. Ayrıca bacağım kızardı. Bir şey olmuş olabilir. Beni hastaneye götür." dedim.
"Ne diye tanımadığım birini arabama alayım. Belki hırsızsınız. Ayrıca saygılı konuşur musunuz lütfen?"
"Hayır, konuşmam. Şimdi beni hastaneye götür." dedim. İlk sahne bitmişti.
"Tamam, kestik. Şimdi iki farklı açıda daha çekeceğiz. Tekrar yerlerinize." dedi Jisung. Ben hala yerde oturuyordum. Beomgyu'nun uzattığı elini tutup yerimden kalktım.
...
Sahneyi bir kac kez daha çekip bitirmistik. Tam bir saat sürmüştü. Şimdi de hayranlara göstermek için kamera arkası cekecektik. Bunun için basrollerin açılış yapması gerekiyordu.
"Tamam o zaman sen şimdi burada dur. Bende yanında durayım. Sonra sen 'Merhaba' falan dersin. Bende işte gerisini getiririm." dedi Beomgyu.
"Bence beraber 'Merhaba' diyelim. Sonuçta bu ikimizin işi."
"Tamam olur. Videoyu başlatabilirsiniz." dedi kameramana. Video çekilirken insanların merak ettikleri birkaç şeyi cevaplayacaktık. İkili koltuğa yan yana oturduk.
"Merhaba ben Shin Ryujin."
"Merhaba ben Choi Beomgyu. Bugün merak ettiklerinizi cevaplamak için buradayız." Kameraman önümüze bir kutu koydu. Kağıtların arasından biz sececektik soruları.
"İlk sen çek." dedi. Başımla onaylayip bir kağıt çektim.
"Daha önce tanışmış mıydınız? Yazmış birisi. Yani çok yakın değildik. Birkaç ödül töreninde görmüştüm ben Beomgyu'yu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oyun, beomryu ✓
FanfictionBeomgyu×Ryujin Shin Ryujin'e gelen yeni dizi teklifi onu heyecanlandırmıştı. Bu dizi onun dönüm noktası olacaktı. Choi Beomgyu kendisine gelen her dizi teklifini reddediyordu. Uzun zamandır çalışıyordu ve artık tatil yapma vakti gelmişti. Fakat son...