0.8

191 23 21
                                    

Shin Ryujin

'Ne yani gerçekten beraberler mi? Bunu biliyordum.'

'Lee Felix pişman olduğuna yemin edebilirim. Ryujin gibi birini kaçırdın.'

'Aptal Ryujin. Herkesle bir olayı ve haberi var. Kariyeri berbat. Oyunculuğu berbat. Güzel bile değil. Her yeri estetik ve o bacaklar hdidosod üzgünüm ama bu haber ve bu fotoğraf yalan photoshop. Choi Beomgyu onun gibi birine bakmaz.'

'Birbirinizle iyi geçinin ve sonsuza kadar birbirinizin sevgilisi olarak kalın. Sizi Seviyorum. Best Couple Beomryu.'

'Choi Beomgyu'nun aşk hayatında her gün birisi var. Shin Ryujin'i üzecek gibi. Umarım üzmez.'

Evet bu yorumlar Beomgyu ve benim aynı araba ile evlerimize dönerken çekilen fotoğrafı paylaşan bir magazin sayfasındandı.

İZİN GÜNÜNDE BİLE AYRILAMAYAN GENÇ AŞIKLAR BU SEFER NEREDE GÖRÜNTÜLENDİ?

Ananın a#*&%₺@÷&#>

Cidden sinirlenmiştim. Ayrıca yorumlar gerçekten kafayı yemiş gibilerdi. Telefonumu kapatıp gerçekliğe döndüm. Her zaman konuşan birileri vardı. Küçüklüğümden beri oyunculuk yapıyordum. Normal olarak alışıktım bu tarz yorumlara. Ama saçma bir şekilde bu aralar fazla takıyordum. Zaten bu aralar her şeye çok takıyorum. Her şeyi çok düşünmeye başlamıştım.

Akşam eve gelince gün içinde yaptıklarımı tekrar yaşıyorum. Bunu niye yaptın Ryujin, onu niye söyledin Ryujin? Ben böyle değildim işte. Ama düşünüyordum ve bundan fazlasıyla nefret ediyordum.

Dizi setindeydik şuanda. Sehirden uzak bir dağdaydık. Açıkçası yeşille pek aram olduğu söylenemezdi. Böceklerden çok fazla korkuyordum. Etrafı inceledim biraz. Herkes telaş içindeydi çünkü bölümün yetismeyeceginden korkuyorlardı. Bense sandalyede oturmuş çekim sırasının bana gelmesini bekliyordum. Üzerimde beyaz ve gri karışımı çiçek desenleri olan bir elbise vardı. Tülleri ile güzel gözüküyordum. Beomgyu'nun çekimini izledim biraz. Gerçekten yetenekli birisiydi. Mimikleri gayet yerindeydi. Düşününce ben onun kıdemlisiydim. Bana "sunbae?" falan demesi gerekir miydi? Yo sadece boş yapıyorum.

"Ryujin-shi senin sıran." Bana seslenen yönetmen ile yerimden kalkıp kameranın karşısına geçtim. Elime verilen senaryoya son bir kez bakıp rolümü oynamaya başladım. Şuan bir yandan da kamera arkası çekiliyordu. Fanlar için.

Romantik bir sahneydi. Finalde başrol çiftimiz herkesin engel olduğu aşkı yaşamak için bir dağ evine kaçıyorlardı. Bunu hiç kimse için yapmazdım. Ben kesinlikle beton insanıyım.

"Geldik sonunda." dedim Beomgyu'nun ellerini tutarak gülümsedim güzel yüzüne. Açıkçası şuan aram çok iyi değildi onunla. Bundan haberi yok ama bunun bir önemi yok. Her şeye rağmen ona dizi aracılığı ile yakın olmak iyi hissettiriyordu.

"Bundan sonra mutlu olacağız hayatım. Sessiz, sakin ve huzurlu bir hayatımız olucak. Söz veriyorum." dedi ve bu şekilde tatlı aşık sahnesi bitmiş oldu. Bunu birkaç kez daha çektik. Aralarda hiç konuşmuyorduk. Daha doğrusu ben ona bakmıyordum ama bakışlarını üstümde hissediyordum. Sadece biraz kırıldığımı anlasın istedim. Farklı bir amacım yok.

oyun, beomryu ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin