9#

28 1 0
                                    

Olyan gyorsan telt az idő szóval Britny bejelentette hogy fel kéne menni .
- Ahj de hamar el telt az idő. Nyafogott Lilly.
- Nyugi lesz még idő. Mosolygott Cam megértően.
Fel mentünk mire Lilly a lépcsőn hátra esett a kikötődött cipőfűzőjébe.
Logan filmbe illően el kapta és úgy fogta meg mint egy táncospár a tánc végén.
- Köszönöm Logan.
- Termeszetes Lilly.
Logan el engedte , letérdelt elé és bekötötte a cipőfűzőjét.
Mindenki el kezdett tapsolni mire a biológia tanár pont viharzott fel a lépcsőn hogy be sétáljon az osztályba.
- Be kéne menni gyerekek az osztályba. Mondta Ms. Mary.
Egyenesen fel rohantunk hogy utól érjük a tanárt mire ő bemegy az osztályba .
Helyet foglalt mindenki .
- Nos akkor úgy latom mindenkinek sikerült helyet foglalni úgyhogy kezdjük is.
Közben kaptam Logan-től egy üzenetet egy papír fecnire.
Nem tudtam ki nyitni mert Ms.Mary épp szólított.
- Bella, jövőhéten neked kell felelned, mivel te ülsz az elsősorban a legelső helyen és végül így tovább .
Magamban mantrázgattam azt hogy " hamatabb túl leszek rajta".
Végül Ms. Mary
Bekapcsolt a vetítőn egy biológiával kapcsolatos dokumentum filmet és halgattam.
Eléggé figyeltem mert tudtam hogy ez lesz az első jegy amit kapni fogok.
Vége is lett mire ki kellett mennem a táblához és le kellett rajzolnom egy vázlatot.
Alig tudtam valamit...
- Ohm..Ms.Mary ígérem hogy jovőhéten menni fog de ez hirtelen egy kicsit sok lesz nekem. Mondtam.
Ms.Mary csak bólogatott és azt mondta mehetek a helyemre .
Lilly a hátam mögül megszólalt .
- Nyugi segítek neked .
Köszönöm. Mosolyogtam.
Lilly mindig a legjobb tanuló volt és egyben gyűlölték őt. Ő volt az osztály strébere .

Tiltott Szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now