25#

19 0 0
                                    

Amint kiértem a teremből Cam utánam jött. Megfogta a vállam de én visszahúztam magamat.

-Várj már kérlek! -Kiáltott
-Mire várják hm? Megbízta benned!
-Jolvan tudom hogy egy seggfej vagyok de nem szeretem Olivia-t annyira mint téged . -Közeledett

-Menj innen , hányingerem van tőled!

Tovabbáltam majd Cam csak állt és sírvafakadt .
Vissza mentem a termembe ahol jól kisírtam magamat.
Felhívtam Logan-t akinek elpanaszoltam mi történt. Ő nem szólt semmit csak letette.
Nagyon szomorú voltam , olyan volt mintha egy börtönbe lennék, mintha elfojtó érzés kavarogna bennem azzal a tudattal, hogy ordítsam ki magamból a fájdalmat. De csak sírni bírtam.
Úgy elárult az az ember akiben ezer százalékig megbíztam, mellesleg pont Oliva-val. :(

Hirtelen észre vettem hogy rohamosan sötétedik, ránéztem a faliórára ami fél hetet mutatott .
Arra lettem figyelmes hogy be nyitnak hozzám . A szüleim voltak , és Emily .
Gyorsan megtörölgettem a szemem majd oda mentem.

-Sziasztok , hol vannak Emily szülei ?
-A portán elköszöntek mert sietniük kellett , de re miért vagy idebent? Nem úgy volt hogy mosdóba mész? -Kérdezte anyu.
-Kicsit fáradt lettem .
-Nem baj kicsim , a babának jót tesz a pihenés, de ne hagyd el magad . Mosolygott apu.
-Apropó, nekünk mennünk kell Bella sötétedik, és nemsokára záróra. Nevetett anyu .
Elköszöntünk majd Emily és én maradtunk csak.

Emily elment fürdeni . Én addig kutakodtam egy kicsit a táskámban , majd megtaláltam a naplomat . Benne volt az üzenet amit még régen nagyi bele írt.

Kitartást az életben akármi történik veled, gondolj a tanacsokra!

Néha olyan jól esik mikor nagyira hondolok...
Elskezdtem sírni , féltem mit fognak rólam gondolni sz iskolában ha vissza megyek , és még Cam szülei sem tudják ezt. Félek mindentől

Le feküdtem az ágyamba majd álomba sírtam magamat .
Időközben eleredt az eső , azt hallottam kinxitódott sz ajtó lassan es felém setalt valaki . Megsimogatott majd ereztem hogy az arcomra csöppen egy vízcsepp , kesőbb rájött4m hogy egy könycsepp.
Én az ablakkal befelé fordultam ezért nem láttam semmit. Ugy tettem mintha aludnék .
Végül kiment.
Lassan elaludtam .

Arra keltem fel hogy az eső veri az ablakot , Emily már aludt , hajnali 2 óra volt. Sajnos pont most lettem szomjas ezért azt terveztem kimegyek inni . Amint kimentem a folyosó piros fénye és a folyosó sötét vége felé kezdtem menni. Hallottam hogy valaki utánam lopózik majd meggodultam .
Cam volt az...
Erőm sem volt hogy elsírjam magamat .

-Ne kövess !
-Nem követlek csupán csak szomjas vagyok ! -suttogott
Elmentunk inni majd kijöttem a lánymosdóbol mire ő az ajtóban várt engem.
Majdnem hátra estem a vizes csempén de ő megfogta a derekamat.
Lassan a pocakom simogatta majd az egyik kezével fel emelte a fejemet és hirtelen megcsókolt.
P

róbáltam ellenkezni de hirtelen a szemin lecsukódtam és nem bírtam ellenálni.
Úgy érzem megbocsájtottam neki .

Meg fogta a kezem majd vissza vezetett a szobámba ahol egy "bocsáss meg" mosollyal rám nézett és ismét megcsókolt .

Vissza mentem a szobába ahol csak néztem ki az ablakon ahogy az esőcseppek folynak le az ablakon .

Cam szemszöge:

-Annyira unatkoztam a szobámban hogy úgy éreztem fel kell hívnom valakit hiszen Bella-hoz nem mehettem át mert az apja kinyír. Amint felhívtam Oliviat lelkesen magyarázta mit fog velem csinálni ha holnap haza megyek.
Közben aggódtam hogy nehogy Bella be jöjjön ezért figyelmesen halgattam a hangokat. Oli még mindig magyarázott. Hirtelen egy kis idő múlva arra lettem figyelmes hogy Bella ott állt. Éreztem hogy ez lesz az a pillanat hogy Bella végleg eltűnik az életemből.

Szeretettel :

_______Nagyi szelleme______

■Nagyi egész végig kitartott mellettem , neki köszönhető hogy nem omlottam össze a sok tehertől a vállamon...■

Hálakodott Bella miközben nagyi mellette ült az ágyon ahogy Bella bámulta az esőcseppeket○

Tiltott Szerelem (Befejezett)Where stories live. Discover now