12#

28 1 1
                                    

Fel - alá járkáltam a szobában és nem tudtam hogy találhatott meg engem.
Valaki kopogott.

- Bella? Ohm..Be szabad jönni? Kérdezte Logan.
- Gyertek csak. - Hajtottam le a fejem.
Ahogy be jöttek elő vettem a "kamu mosolyt".
* Oda futottak és meg öleltek.
El kezdték vizsgálni és tapogatni a fejem .

- Srácok srácok, jól vagyok nincs semmi baj látjátok? Élek. - Nevettem.
-Annyira örülünk. Sóhajtott fel Mercy.
- Lilly hol van ? És Cam? Kérdeztem
- Lilly hallotta hogy jobban vagy mert megüzentük neki , Cam pedig annyira fel zaklatta ez az egész hogy nem akart be jönni.
- Jézusom szegény. Hajtottam le a fejem.

Apa fel jött ép kopogott*
- Skacok , kész a kaja gyertek.
- Oké . Mondtuk egyszerre.

Le mentünk majd le ültünk, annyira csondes és komor volt minden , próbáltam őket fel vidítani valamivel.

- Na srácok , jövőhéten felelnem kell biológiából és ez lesz az évben az első ötösöm. - jelentettem ki büszkén.
Gratuláltak is de ez nem segített, gondoltam hogy a balesetem miatt történt hogy ennyire vissza fogultak.

Időközben rámtört egyféle "evés zavar" amitől oly annyira megkívánt a tojást hogy az asztalon lévő összes zojást be faltam kevesebb mint fél perc alatt. A többiek csak némán, tátott szájjal bámultak mire anya megszólalt.

-Nem azt mondta hogy gyűlölöm a tojást? -Húzta össze a szemöldökét.
-Vamiért ez változott -Nevettem.

Mindenki összezavarodva nézett rám de folytattuk a vacsorát.

Annyira furcsa volt minden , minden olyan szürke, unalmas, és szomorú volt .
A vacsorát meg ettük és én szomorúan álltam fel .

-Bella , mennünk kell, jó éjszakát . Mondta Mercy.
-De nem maradtok még? Aggódtam.
-Jó lenne de holnap suli és korán le kell feküdni. Sajnálkozott logan .
- Köszönjük a vacsorát finom volt. Mondta Logan és Mercy .

Ki mentek és én szomorúan néztem utánuk a konyha ablakon.

- Sajnálom kincsem , reméljük mihamarabb helyre jössz, de amíg nem telik el max 1 hét addig nem szabad el menned iskolába. Mondta apa
- ok . Hajtottam le a fejem, majd fel bandukoltam a lépcsőre a szobámhoz .
Mikor fel értem a lépcsőn, a lépcső tetejéről bámultam a szüleim ahogy anya be könnyezik miközben apa ölelgeti.

Be rohantam a szobámba és egyre rohamosabban sírtam , nem értettem miért volt rám ilyen ideges Britny.
Tehetetlen voltam azzal kapcsolatban mit kellene tennem, el kellene mondjam ki tette velem? Vagy ne?

Fel keltem az ágyból és le ültem a tükör előtti kis székre.
A szemeim annyira ki pirosodtak a sírástól hogy alig láttam az orromig.
Reménykedtem hogy minden rendbe jön és hamar vissza mehetek a suliba .

-Helyre kell hozzak mindent valahogy. Suttogtam magamban halkan, lehajtott fejjel miközben a tükör előtt ültem és azt a nyakláncot piszkáltam amit a n1agymamától kaptam annak idején.

Rá néztem az órára és 2:44-et mutatott.
Meg dörzsöltem a szemem és vettem egy kis erőt.
  
Fel álltam a tükörtől és elő vettem a naplómat az éjjeli szekrény fiókjából.
Mindig segít ha ki írom a dolgokat magamból.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lehetetlennek éreztem hogy ki béküljek Britny-vel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Lehetetlennek éreztem hogy ki béküljek Britny-vel. Ha nem mentem volna oda és nem lettem volna ennyire kíváncsi, akkor még mindig nem lenne a kezembe ez a szaros napló!
*Vágtam földhöz *
El kellett hogy sírjam magam mert éreztem hogy én vagyok a hibás.
Nem akarok erre az estére vissza emlékezni , soha.

Amíg el nem álmosodtam , addig a széken ülve egy verset motyogtam , amit nagyon régen tanultam, általánosba Mercy-veés logan-nal.

-Gyötör valami, ott mélyen belül.
Néha elillan, s máskor hevül.
Rejtőzködő, alattomos árnyak.
Elnyomom, majd hátba támad.
Gyötör valami, ott mélyen belül.
Néha elillan, s máskor hevül.
Rejtőzködő, alattomos árnyak.
Elnyomom, majd hátba támad.

   Végül elcsendesült minden és csak az ablakot csapkodó ágakat és a szél fújását lehetett hallani.
    

Tiltott Szerelem (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora