16#

21 1 0
                                    

Meg ettük a vacsorát és fel álltunk . Sokkal jobban lettem , boldogabb , de nem tudtam hogy Britny elől titkolni kell, vagy igen.
Gyorsan félre húztam Cam-et , és el kezdtem érdeklődni.

-Cam nem haragudj a kérdezősködésemért, de tudnom kell hogy Britny-nek tudnia kell e erről, tudtommal ez rosszul is eshet neki . - Tettem kulcsba a kezemet.

-Csajszi csajszi , nyugi, nem kell mondanunk semmit , idővel észre veszi és már nem is kell beszélnünk róla.
- Nem akarom hogy rosszul essen neki. - Hajtottam le a fejem.
* Cam az államat a mutató ujjával fel emelte majd bele nézett a szemembe és megcsókolt*
- Britny-vel beszélnem kell a történtekről, meg kell vele beszélnem hogy mi volt a probléma kettőnkel , stb. -Mondta Cam.

* Ismét megcsókolt *
Apu és anyu pont jött kire gyorsan el kapta a száját.
- Hát ti srácok? Miről maradtam le? -Nevetett apu.
-Csak beszélgettünk. - Mondtam.
Megfogtam Cam kezét és húztam magam után a konyhába , ahol el tudunk búcsúzni egymástól.

Apu és anyu be szorított a kis sarokba de ki tudtunk valahogy menni.
- Szia Cam, szeretlek , annyira hiányozni fogsz .
- Nekem is baby , majd hívlak jó? -Suttogta a fülembe.
El búcsúztunk. Segítettem a szüleimnek el mosogatni.

Mikor már készen voltunk Ms.Taylor pont hívott minket..


Telefon beszélgetés;
-Halo? -szólt be anyu.
-Jó estét , én Taylor Wattson vagyok, Bella osztályfőnöke, hogy javul Bella?
-Szerintem holnapra már készen áll.
*Én majdnem ki ugrottam sz örömtől sz ablakon*
-Rendben, a balesete miatt adunk plusz egy hetet a felelésre neki , de kap egy felmentést testnevelésből .

*El köszöntek egymástól.*

Végree! -könnyebbültem meg .
Fel rohantam a szobába ahol közöltem terfonon mindenkivel a hírt.
Logan el volt ájulva , imádta a hírt, és a tobbiek is .

Be kapcsoltam egy számot és el kezdtem táncolni és énekelni.
Úgy éreztem el múlt minden fájdalom , olyan boldog voltam.

Az is felvételt bennem hogy a suliba holnap el kellene mondanom a srácoknak a hírt, remélem örülni fognak.
Rajzoltam a naplómba is , a rajz , a zene hallgatás mindig segít .

A naplómat mindig az éjjeli szekrény fiókjában tartom, ezt is a nagymamától kaptam, ugyanúgy ahogy a nyakláncot is

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A naplómat mindig az éjjeli szekrény fiókjában tartom, ezt is a nagymamától kaptam, ugyanúgy ahogy a nyakláncot is. Nagy Bécsben tartom őket mert mama volt az én mindenem , amikor anyu és apu elment utazni és nekem semmi kedvem nem volt, én magánál voltam egész végig.
Rengeteget segített nekem.
Mama ugyanakkor már nem él köztünk, de a szüleimmel rengeteget veszekedtünk emiatt .
Nem értettük régen sok mindenben egyet mert mindig magánál voltam és ezt nem tartották jó szemmel .

A temetője pár kilométerre van, amikor csak van időm akkor oda megyek.

Azt mondta mama mielőtt elment , hogy:
- Amit a szüleid adnak az kincs, amit te építész fel , az viszont az élet.

Ezzel azt értette hogy jó dolog amikor kicsi vagyok vigyáznak rám, de mikor nagyobb leszek, magamnak kell legtöbbször fel építenek amit akarok, hogy önálló legyek, és ne hagyatkozva másra.

Mindig el látott jó tanácsokkal, rengeteget segített.
Elengethetetlen volt a jó tanácsok adása, ezért is halgattam mindig rá.

Nem később miután gondolkodtam  egy kicsit , és le rajzoltam pár dolgot , el álmododtam.
Amióta megtörtént a baleset kissé fáradékonyság lettem.

Be indultam a fürdőbe és le fürödtem, majdnem el is aludtam ott.

Ki másztam , és öltöztem egy pizsamába és le feküdtem.
Amíg furdeni voltam ezer-ezer SMS jött.
Cam-től, Lilly-től, Mercy-től.
Nem akartam mar válaszolni mert annyira fáradt voltam.

  Lassan csukódtak le a szemeim és álomba merültem.

Tiltott Szerelem (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora