22#

16 0 0
                                    

Láttam pár tanárt aki felém rohant az iskolából. Mi a sarkon voltunk. A rendőrök mellettem álltak és a mentőknek telefonáltak.

Amíg el nem vesztettem az eszméletem teljesen,addig Cam észre vette mi zajlik körülötte és oda rohant hozzám.
Akaratlanul a hasamat fogtam végig.

Megjelent apu és anyu is. A szemeim kezdtek le csukódni, azt se értettem hogy bírtam ki idáig.

Anya fel kiáltott amíg futott apa mellett.

-Bella??!
A rendőrök aput és anyu vissza tartották de ez aput nem tántorította el hogy oda jöjjön .
Anya a rendőrök markában küzdött hogy oda jöhessen hozzám.

-Mire várnak már ?? -Ordított anyu.
A mentősök rá raktak a hordágyra, majd be tettek a kocsiba.

-Ki mehet vele? -Kérdezte Mercy és Oli .
A mentős válaszolt.
- Mindenki jöhet, kivizsgálásra természetesen de vannak ám szabályok.

Amíg fel raktak a hordágyra, a mentősök közölték kik jöhetnek, addig Cam magzatpózban hisztérikusan sírt és sírt.
Cam rohamot kapott.
Addig Will el rohant.
Az egyik rendőr utána futott míg plusz három is.
Az egyik mentős megparancsolta hogy Cam-et is rakják be mellém .
Be rakták majd jöttek a szüleim, a többiek pedig a rendőrkocsiba . Nem volt sok hely.

Míg félúton voltunk pont akkor tértem észhez majd apa megszólalt.

-Sajnálom, nemsokára be érünk várj türelemmel. -simogatta a fejem.
Anya elsírta magát, nem tudtam megszólalni csak becsuktam a szemem és azon gondolkodtam miért ájultam el ilyen hirtelen.

Kb tíz perccel később oda értünk és ki vettek a kocsiból, egy ápolónő jött ki a kórházból aki egy tolószéket hozott magával, a mentősöknek nyújtotta akik le csatoltak a hordágyról és bele ültettek.

Egy mentős aki hölgy volt félre húzódott apuval és anyuval aki kérdezősködött velem kapcsolatban .

-A kislányánál jelentkezett bármiféle evészavar vagy hirtelen rosszullét mint most? -Suttogott.
-Igen, kiskora óta gyűlöli a tojást , kb múlthéten vacsoránál meg ette az összeset, azt mondta hirtelen meg kívánta. -Válaszolt apu.
-Rendben köszönjük az infót. -Majd rohant be a kórház kapuján mire anyu vissza kiabált neki.

-Ez miért olyan fontos?
-Majd bent elmagyarázok mindent. *Kiabált vissza a hölgy*

Anyu és apu rohant be a kórházba és a portásnál elmondták mi a helyzet,el engedte őket majd be kopogtak és be mentek . Mindenki ott volt, Will pedig egy másik teremben volt.
Én Will-t követeltem mert nem értettem hol lehetett , rosszul volt még nem olyan régen.
A srácok elmondták hol van Will mire megnyugodtam .

- Hol van Will? Hm??
-Nyugodj meg Bella kicsit túl aggódta magát de ő is hamarosan itt lesz.-Nyugtatott Logan.
-Jó de..
Mondtam volna végig mire Mercy közbevágott.
- Csak Nyugodj meg !

El csendesültem mire az orvos arra kért hogy hajtsam fel a pólómat .
Meg rémültem.

-Mi ez az egész?!
-Kisasszony csak tegye amit mondok ,nem lesz semmi baj ! -Biztatott az orvos.
Logan és apa erősen fogták a kezem kettő oldalról, Oli , Mercy és Lilly pedig simogatták a fejemet .
Végül így kellett tennem. Néha a biztatás sokat ér...

Rá kentek a hasamra valami furcsa zselét . Mindenki a hasamra nézett és csodàlták milyen nagy.
Láttam mindenkin mennyire meg vannak rémülve, hol ott anyának egy könnycsepp is kizúdult a szeméből.

Valami mini TV egy kicsi emberkét mutatott mire apu fel kiáltott.

Tiltott Szerelem (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang