3#

54 1 0
                                    

Majdnem elaludtam mikor arra lettem figyelmes hogy Mercy és Logan ébredeztek .
Megdörzsölték a szemüket és a 9.-ek jöttek be az osztályba.
Megnéztem mennyi az idő és láttam hogy 5 perc múlva csengetnek.
A matektanár be jött és egy helyben állt komor, ilyesztő arccal.
* Jött felénk a tanár*
Rám nézett *
- Mi a neved ?
- B-Bell Brown vagyok uram.
- Nos akkor Bella kisasszony , elvárom mindenkitől hogy mikor én beérek, elő legyen pakolva a Matematika felszerelése .
Utána ment Logan és Mercy felé*
Amíg el volt foglalva velük én addig a padomból előkaptam a könyveimet.
Végigmért bennünket a tanár és vissza ment a táblához. 
A combom elkezdett remegni mire Logan bele markolt a combomba és megfogta .
- L-Logan?!
- Mi az hercegnő?
-S-semmi...
Logan elengedte a combom mire lenyugodtam .
Nem tudom hogy csinálta de sikerült ...
  Nagyon figyelek az órákon hiszen egy nap a "Harvard Egyetemre"akarok be kerülni...
  A telefonomat elfelejtettem lenémítani mire az hangosan jelzett .
   " Önnek egy SMS érkezett "
  - A francba is !!  nyafogtam
A tanár felém nézett és hevesen jött felém mire valakinek a hangját hallottam hátul.
Egy férfi hang volt.
  - Mr.Lee? Elnézést elfelejtettem le halkítani , nem fog többet elő fordulni !
Szólalt meg Cam.
Teljesen le döbbentem hogy miért is tenne értem ilyen hiszen alig 2 órája ismerjük egymást.
   Most vagy az övé is szólt , vagy megvédett...
Nem tudom de szünetben beszélnem kell vele.
  - Bella ! Halkísd le a telefont .   szólt rám Mercy aki Logan mellett ült.
Logan pedig mellettem így egymás mellett egy sorban.
  Megpróbaltam figyelni de nem bírtam , egesz órán Cam volt a fejembe de tudtam hogy van  barátnője.
   Éreztem hogy Cam pillantása égeti a                      bőrömet.
Bella??!
Bella !!?
  I-igen?  kérdeztem ilyedten
Mr.Lee szólított.   mondta Logan
  Nagyon meg ijedtem hiszen felém közeledett nagy léptekkel mire megint megszólalt valaki.



Tiltott Szerelem (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora