Reggel lett.
reggel lett de valamiért nem csörgött az ébresztő.
Hirtelen apu jött be a szobámba és figyelmeztetett hogy keljek fel mert iskola van.
- kicsim fel kéne hogy keljél iskola van.
Gondoltam hogy nem csörgött az ébresztő de ez miért lehet? -Gondolkodtam.
- Ja oké apu Bocsi egy pár perc és elkészülök.
Majd Apu kiment a szobából és becsukta az ajtót.Gyorsan felpattantam az ágyból és elkészültem mindennel .
Lementem reggelizni de annyira izgatott voltam hogy megbotlottam a lépcsőn.- "Jól van ezentúl egy kicsit óvatosabb kell hogy legyek"... -Motyogtam.
Hirtelen amint lementem , fel kellett fussak az emeletre a vécéhez.
Hirtelen hagynom kellett a tojást szagától.
Láttam anyu és apu Na hogy oda kaptam a kezem a szám elé furcsállták ezt úgy hogy amint Lejöttem az emeletről megkérdezték mi a baj.- kicsim mégis mi történt eddig nem voltál ennyire rosszul a tojás szagától. - sóhajtozott anyu.
- Nem tudom nem értem . -Motyogtam.Meg ettem a reggelit és el búcsúztam tőlük.
Pont mikor ki értem akkor indultak el a srácok a suliba .
Utánuk rohantam .
-Srácok Várjatok!
*Lihegtem*
-Bella! -Rohantak felém.
Közben láttam hogy Lilly és Logan kéz a kézben futottak felém.
*Át öleltük egymást*
Rá néztem Lilly-re és Logan-ra .
- Hát ti ? -kuncogtam
-Hát mi! -Röhögött Logan
-Annyira cukik , ugye? -Mosolyodott el Mercy.
-Mercy te nem szoktál ábrándozni mivan veled? -Nevettem
Nem válaszolt csak átölelt.
Időközben Cam is átölelt.-Ohm ti ennyire jóba lettetek? -Kérdezte Mercy.
-Igen. Mondtam.
-Igen mert mi jár...
*Be fogtam a száját Cam-nek.
-Ti?! -Kérdezte Logan idegesen
- Mi ottalvós bulit szervezünk. - vörösödtem el.
-Valami nagyon nincs rendben . -gyanakodott Lilly .-Igen, nincs itt Britny. -Nevettem összezavatodta, kissé elvörösödve.
-Tényleg . -Kiáltott mindenki.
-Hagyjátok csak, biztos jön, különben is , elkésünk. -Sürgette a többieket Cam.Mi a hátuk mögött mentünk.
El indultunk. Olyan furcsán éreztem magamat, mintha valami ki akart volna jönni hasamból.
-Ahh! Srácok Várjatok! -Kiáltottam.
-Cam gyorsan el engedte a kezem hogy a többiek ne lássák, és persze hogy megfogjon, kishíján volt hogy hátra ne essek.Cam le vette a hátamra az iskola táskát , Cam és Logan pedig kér oldalamra jöttek és úgy fogtak.
-Kösz srácok.
Nem válaszoltak, Logan egy megértő mosollyal bólintott, Cam pedig le fagyott.-Cam mi a baj? -kérdeztem
-Nincs semmi , csak gondolkodok.Már láttuk a sulit , Be igyekeztünk a terembe és le pakoltunk mindent . Le ültem a padba és a hasamat fogtam hogy jobban legyek.
-Cam úgy fáj! -mondta.
*Cam oda ment és el kezdte simogatni a hasamat.
-Cam meglátnak! -ilyedeztem
-egyszer rá kell jönniük. -kacsintott.
-Nem biztos hogy csak még jött édes? -kérdezte Cam.
-Nem, nem jött meg. -motyogtam.
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem (Befejezett)
RomanceA szerelem nem minden,csupán egy része az életednek ami megváltoztatja a jelenedet. <3 ....