Amint elolvastam a levelet nem értettem mit akar ezzel mondani Britny. Aztán megtudtam.
Hangos síkitásokat lehetett hallani az udvarról. Kíváncsi voltam ezért oda mentem az ablakhoz megnézni , de a látvány nem volt mindennapi.Britny a földön feküdt véresen és mintha húsz kamion ment volna át rajta.
Meg álltam az ablak előtt...
Realizáltam mi van körülöttem majd kirohantam az ajtón. ( Íroi.megj.: nem mondanám futásnak terhesen, inkább kocogásnak.:)Amint próbáltam rohanni kiértem az ajtón és a folyosón megjobban kezdtem sírni. Sok ápolónőbe bele ütköztem de nem érdekelt.
Végül kiértem, rá néztem a többiekre akik nem mertek oda menni. Szemkonktaktusba keveredtem pár emberrel, némán, ilyedten a szemükbe néztem majd oda rohantam Britny-hez.
A kezem csupa vér volt.
A fehér hálóingemből pedig vér-vörös menyasszonyi ruha.
Letérdeltem Britny-hez majd elkezdtem sikítozni.-Britny!! Kérlek kérlek szépen! Nem hagyhatsz itt minket.
Amíg küzdöttem a könnyeimmel addig jött pár ápoló egyaránt orvos is akik a nagy sikításra jöttek ki.
Megfogtak óvatosan majd bevittek engem és kaptam egy nyugtatót.Pár órával később...
Az ágyamban ébredtem tiszta, ruhában.
Igyekeztem felkelni mire Cam ült az ágyam szélén.
A kezét arcába temetve sírt.-Britny ?? -Riadtan fel
-Britny? ...Oh. Britny meghalt.
Nem mondtam semmit csak lepottyant az arcomra egy könycsepp.
Oda adtam neki azt a levelet amit adott nekem és olvasni kezdte.-Szóval ezért! Ezt elbasztam... -Sírt.
-Cam ezt nem rontottad el, meg fogjuk oldani. -Próbáltam nyugtatni pedig ez helyreállíthatatlan.
-Hol vannak a többiek? -kérdeztem.
-Ők mind hazamenetek , nem bírták a látványt.Eszembe jutott hogy Cam-nek ma kellene haza mennie.
-Cam neked haza lehet menni.
-Itt maradok veled Bella, nem hagylak itt. -Ölelt át.Már pont sötét lett .
Cam befeküdt mellém utcai ruhával , de nem is zavart , el aludtunk.Amint az ápoló oda jött reggel, felkeltett minket és közölt egy jóhírt .
-Jó reggelt srácok! Ma mindketten hazamehettek , az orvos azt mondta jobb állapotban van mindkettőtök. Bella-nak viszont nem szabad annyit idegeskedni mert a babának nem tenne jót. Mindegy is készülődjetek. -Mosolygott.
Édesen keltettem Cam-et akinek a szuszogása a fülembe hallatszott.
-Cam~ Hasadra süt a nap! Csiklandoztam.
*A napfény a szemébe sütött*
-Csak egy kicsit hagy aludjak ! -Takarta el a szemét a tágranyíló napsütéstől.
-Hazamehetünk ! -Kiáltottam nevetve.Cam egy szó nélkül felpattant majd körbe-körbe szaladt a teremben és keresett valamit.
-Mi az Cam, mit keresel? -Vontam fel a szemöldököm.
-A táskámat amiben a ruháim voltak , és a ... FOGKEFÉMET!
-Cam az ágy mellett van a táskát, és abban minden benne van.Megdörzsöltem a szemeim és oda sétáltam hozzá lassan.
-Cam először el megyünk fürdeni és össze kapjuk magunkat szépen. -Túrtam a hajába.
Megfogta a derekamat majd magához húzott és megcsókolt.Kivette a táskájából a törölközőt , a fogkefét fogkrémmel.
Le vetkőzött előttem amitől nagyon zavarba jöttem.
Csak bámultam a kidolgozott felsőtetsét .
Magára rakta a törölközőt . Majd oda jött hozzám.-Akkor megyünk fürdeni hercegnő? Mosolyodott el.
Akkora zavarban voltam hogy azt se tudtam merre nézzek, csak néztem jobbra-balra. A mutatóujjával az államat fel szegezte és kényszerített hogy a szemébe nézzek amitől jobban zavarba jöttem .A hálóingemet lassan gombolta ki néhol megcsókolta a vállamat, a nyakamat , és a melkasomat amitől jólesett felnyögtem.
Mire észbe kaptam a hálóingem a földön volt .
A pocakomat át karöltve és megcsodálta majd
rám rakott egy törölközőt és mentünk fürdeni.Kocogtunk hogy meg ne lássanak. ( szerintem a fürdőbe kellett volna átöltözni).
Ott forró zuhanyban fürödtünk le és mikor készen voltunk vissza mentünk a terembe.Cam kiválasztott nekem a szekrényből egy gyönyörű ruhát majd oda nyújtotta.
- Ezt akarom látni rajtad ! -Mosolygott.
Szó nélkül elvettem és fel kaptam magamra.Közben Cam a szekrényemből kipakolt mindent és a bőröndömbe rakta .
Amikor készen voltunk le mentünk a portára és mielőtt elmentünk volna a hölgy figyelmeztetett hogy a szüleink mindjárt itt lesznek.
Le ültünk egy székre és vártunk. Kb 5 perc múlva a kocsiban dudált apa és anya .
Ki mentünk elköszöntünk a hölgytől és kirohantunk a kocsihoz.
Annyira örültünk egymásnak.Én beszálltam a hátsóülésbe de Cam nem tartott velem amit furcsálltam.
-Hol vannak az én szüleim ? -Kérdezte Cam.
- Ügyfél találkozón vannak és anyád is vele ment, este jönnek, de ne foglalkozz vele, csak szállj be és jól el leszünk. -Mosolygott apu . Nem is érzem mikor lettek ilyen jóba.Cam a táskáját berakta a csomagtartóba majd beszállt mellém.
El is indultunk majd egy pillantást vettem vissza a kórházra. Annyi rossz dolog és jó dolog történt ott...
Fel se tudom fogni hogy a barátnőmet kettőt is elvesztettem ott. Egy könycsepp esett le a szememből amit Cam észre vett.Megfogta a kezem , a mutatóujjával le törölte a könnyeimet és egy szó nélkül megcsókolt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott Szerelem (Befejezett)
RomanceA szerelem nem minden,csupán egy része az életednek ami megváltoztatja a jelenedet. <3 ....