Én el toltam magamtól Cam-et mert rosszul esett ez az egész hogy még csak meg se kérdezte egész nap mi a bajom de arra sem méltatott hogy legalább le másszanak egymásról Oliviával.
-Bella mi a baj?
-Semmi baj nincs!
-Cam meg akart volna csókolni mire én el húztam a fejem.
Cam csak szomorúan le hajtotta a fejét.
Én előre indultam Mercy-vel és Lilly-vel mire hallottam a hátam mögül hogy Logan azt mondja Cam-nek.- Ezt jól el szúrtad tesó, ha azt akarod hogy Bella szeressen nem így kell videlkedned, szerintem gondolkozz.
-Bella mi a baj? -Kérdezte Lilly.
-Igazából ezt nem itt kéne...
Aztán hirtelen szemet kaptam valamin.
Ott volt az exem , Max.-Huh Bella az nem az exed Max?? -Kérdezgetett Mercy.
-De igen... -*ilyedeztem*- Menjünk inkább. -*Hajtottam a fejemet a kapucnira*És igen...Észre vett... rohant felém sebesen miközben én egyre jobban rohantam a lányokkal eggyütt , a fiúk pedig követtek és azt kiabáltak.
-Hova rohantok ilyen gyorsan.?? -kiabált Cam.
-Csak gyertek ! Kiabált Lilly.
Végül utól ért engem , nem bírtam futni valamiért.-Ohh Bella! -Dőlt jobbra-ballra Max.
-Te be vagy rúgva! Na jóvan menj innen mielőtt nem hivom a rendőröket.-Cam és Logan pedig csak most értek oda hozzám .
-Mi ez az egesz??! -*Ordított Cam*
-Cam kérlek ne csináld ezt , el lehetne intézni ezt otthon? -*Kérdeztem össze rezzent hanggal*
-Ki ez a söpredék Bella? -*Ordított velem Max*
-Max te már nem vagy senkim sajnálom !
El kezdtem sírni , próbáltam vissza tartani de annyira nem ment.-Tudod mit Bella? Egy hülye kurva maradsz amíg meg nem halsz! És tudod mit? Ha így folytatod hogy nem veszed fel a telefont és le rakod rám, meg igérheted magadnak hogy amit látni fogsz , azt nem teszed zsebre! -*Ordított Max*
Lilly Oli és Mercy meg fogták a csuklómat hogy el fussunk gyorsan de én nem engedtem .
Azért mert muszáj rendeznem egyszer ezt az egészet , nem bujkálhatok örökre .Hirtelen Max le öntött engem a nagy üveg sörrel.
-Max ezt miért ke..
Mondani akartam valamit de Cam neki rontott.Cam egyenesen le dobta a földre majd onnantól el kezdte rugsoni .
-CAM ELÉG!!! -*kiabtam*
Oli figyelmeztetett hogy rohanjak haza.
Én nem mentem.-Bella menj már könyörgöm! -Kérlelt Mercy*
Logan meg fogta Cam-et és próbálta le szedni Max-ről .-Ha mégegyszer Bella-t fikázni mered, vagy fel mered hívni én esküszöm hogy nem érdekel hogy a sitten kötök ki, de megígérem hogy a sírban fogsz kikötni!!!
A gyomrom hirtelen meg rezzent és a földre estem.
Amíg a földre nem zuhantam kezdtem elveszteni az eszméletem és arra gondoltam, miért vagyok ennyire szerencsétlen.Cam észre se vesz engem...
Miközben Cam a földön ütötte Max-t , Max csak nevetett mint egy pszihopata.
Hirtelen megláttam a rendőröket akik Cam felém és felém tartottak.
Lilly le ült mellém a betonra és a fejemet az ölébe rakta amíg Mercy a rendőrökhöz rohant.
BẠN ĐANG ĐỌC
Tiltott Szerelem (Befejezett)
Lãng mạnA szerelem nem minden,csupán egy része az életednek ami megváltoztatja a jelenedet. <3 ....