Aslı kimdir, aslı nedir ,aslı insan mı ,bu aslı yenilir mi ,bu aslı ağlar mı,bu aslı sever mi neyim ben ?
Kafamın içindeki var oluş sancıları ile boğuşurken bana bol gelen gri eşofmanımı üstüme iyice çektim üzerimde ki çamaşır suyu lekeli tişörtüm temizlik topuzum ve masanın üstündeki ayağım ile önümdeki bilgisayarda mükemmel derecede zayıf güzel ben doğallım aşko bakışlı verilen pozdaki kıza baktım hey yavrum hey sen doğalsan ben mağarada yaşıyorum bakışımla yanağımı şişirdim ve dolaşmaya devam ettim Twitterın gizemli sayfalarında . Kendimce ünlü ve saçma twitler attığım fake olsa da yüzde yüz ben olan sayfama ki sayfamın mükemmel ismini söylesem kesin bu ne be dersiniz ama üzgünüm ismim pastadaki çürük vişne ve evet hepsi bittişik .Kulağımda Pera bul beni diyordu ya bende yazdım Bul beni kayboldum diye twit attım .
Ve mükemmel twitime verilecek cevapları bekledim o sırada geziye devam ettim ve bir süre sonra sıkılıp bilgisayarı kapatıp yatağıma geçtim zaten yoğun günler geçiriyordum üniversite sayısız yetişmesi gereken çizimler tek sığınağım bu Twitter maceramdı kendimi gizlesem de aslında ben orada var oluyordum hergun tanımadığım olarak adlandırsam da beni en iyi tanıyan insanlara günaydın yada bir derdimi anlatırdım onlarda bana yorumlar da kendilerini açarlardi hayatımı sanal bir günlük gibi buraya taşımıştım .
...
"Bul beni kayboldum yazmış " dedim . Yanımda ki Mert in ha ne dedin abi demesi ile başımı kaldırdım
"Bişey demedim"
"Selim knki sende bı işler var hayırdır?"
"Yok bişey işine bak sen "
Kafamın içinde ne yazsam ki diye düşüncesine karşı koyamıyordum
Buldum seni , yakaladım aynen selim sobe yaz mal mısın olum telefonda mesaj kısmına girip ona şunu yazdım
"Buldum seni "
:::
"Buldum seni " gelen mesajı üç kez bilemedin dört kez okudum ne sen kim dersin? Allah Allah nerde manyak orda ben hemen mesaj sayfasına girip
"Bulundum mu (!) Afferin sharlock" yazdım sanki bu anı bekler gibi yazdı
"Bulunmak nasıl bir his?"
Benimle dalga geçiyor galiba
" Sanki biri benimle dalga geçiyor gibi bir his peki biriyle dalga geçmek nasıl bir his?"
" Güzel "
Allah'ım yarabbim ya nerde manyak orada ben
"demek güzel bak çocuk senle bir dalga geçerim varya gece gece beni mi buldun"
"Agresiflik neden pastadaki çürük vişne "
" Bunu bana kullanıcı adı selimman olan birinin demesi trajikomik:)"
" Selim ismim man cinsiyet belirtir başka soru alayım;)"
" Bosko soro oloyom"
"Uyusan mı bulundun zaten bugün:))) yarın konuşuruz)
" O kadar emin olma konuşacağımiz konusunda"
"Adım kadar eminim;)"
"Diyorsun "
"Diyorum pastadaki çürük vişne;)"
"Aslı "
"Ne "
"İsmim Aslı"
" İyi geceler Aslı:)))"
"İyi geceler selimman"Selam
Bulunmak ister misiniz?
Ben isterdim:/
Kayıp olduğum yerde bır ışık ile aydınlatılmak :))
Aslı sizce nasıl biri?Selim hakkındaki fikirlerininizi merakla bekliyorum?:)
Sizce kitap nasıl ilerliyecek
Görüşükkk öptümmmm
/Bölüm sonu/
426 Kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI
Romanceinsanın canı sıkılır bazen ama öyle böyle bir sıkılma değil evrenden uzaklaşmak için bir sığınak ararsın seni sarıp sarmalayacak işte bu da Aslı 'nın sığınakını bulma hikayesi ... Selim iyi değilsin saat kaç olmuş dışarı da misin içki mi içtin? Sen...