Küçük bir yol istedim
Gidip gelmek sorun olmasın diye
Yiyecek kadar yemek istedim
Ziyan olmasın diye
Beni sevecek bir tek kalp istedim
Beni hayata bağlasın diye
......
Gözümü açtığımda selim in odasında Selim'in tişörtü üstümde selim hemen yanımda bana bakıyordu. Elleri saçımda beni seyrediyordu .
Gözlerim yanıyordu, göz yaşlarım akmaktan yorulmuş da artık ağlayamiyordum." Neden " dedim " neden " sadece bunu ona sormak istedim" neden ben bu acıyı yaşadım " " selim ben çok yıpranmış haldeyim sen öldün diye ben kendimi öldürmek için kaç kez intihara kalkıştım biliyor musun ölmek istedim senin mezarım dediğin yerde ölmek istedim ben bunu hak etmedim " kafayı yiyecek haldeydim ağlamam artı yerimden doğruldum kavga ediyordum onunla o susuyordu. Birkaç dakika sonra beni kendine çekti o kadar hızlı çekti ki ihtiyacım olan şeye kavuştum selime kokusuna dokunuşuna öpüşüne dudaklarımı öpmeye başladı o kadar özlem dolu geldi ki o öpüş dudağımı değil de ruhumu öptü uzun zamandır çektiğim özlem bir anda kayboldu gibi geldi selime kavuştum.
Ayrıldığımız da yatağa uzanıp başımı dizlerinin üzerine koydu.
Saçlarımla oynamaya başladı
İlk " aslı "dedi ne kadar özledim ondan kendi ismimi duymayı " ben senden uzak kalmayı hiç istemedim ama bu benim planım değildi ben gerçekten de bilincimi kaybettim drumum çok ağırlaşmış babam beni Fransa'da bir hastaneye nakil etti. Biliyorsun babamın dostu olduğu kadar düşmanı da var benim gittiğim zaman o operasyon yasal değildi başı belaya girer diye kimseye söylememiş mert in de iki ay önce haberi oldu.asli ben senden uzak kalmayı,seni özlemeyi,seni görmemeyi nasıl kaldırdım o yazdığın herşeyi okudum hergun...okurken dönmek çok isterdim yanına ama ne kalkacak haldeydim ne de beni o halde görmeni isterdim . Aslı bdn senin için iyileştim çok ağır bir süreç geçirdim.canim çok yandı ama hiçbir acı senden uzakta kalmam kadar canımi yakmadi. Bundan emin ol.Emin ol !?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI
Romanceinsanın canı sıkılır bazen ama öyle böyle bir sıkılma değil evrenden uzaklaşmak için bir sığınak ararsın seni sarıp sarmalayacak işte bu da Aslı 'nın sığınakını bulma hikayesi ... Selim iyi değilsin saat kaç olmuş dışarı da misin içki mi içtin? Sen...