seni buldum ya

5 2 0
                                    

2 ay 10 gün sonra

/Selim 'in anlatımıyla

Bugün Aslı nın doğum günüydü.
Belki beraber kutlayacağımız ilk ve tek doğum günü bu olacaktı.
Hastalık git gide ilerlemeye devam ediyordu ilaçlar ve kemoterapi işe yaramıyordu . Saçlarım uyandığımda yatakta ilk başlarda iki üç derken tutam tutam elime geliyordu.Ağrım giderek artıyordu . Aslıya bunu fark ettirmemek için elimden geleni yapıyordum anlamasa belki son günlerimi ben sadece onunla geçirmek istiyordum hiç yanından ayrılmadan size bunları anlatırken Aslı yanımda uyuya kaldı kulağımda Uzunlar çalışıyor.
Aslı için aklımda birkaç şey var ben ölüyorum ona benden kalacak hatıra biriktirmeye çalışıyoruz hergun fotoğraflar çekiniyoruz . Videolar kayıt ediyorum şuan bile 7 video kaydettim notlar yazıyorum,şiirler , hikayeler anlatıyorum birkaç ay sonra bunları yapacak gücüm olmayacak yerimden kalkamaz hale geleceğim  . Süreç olabildiğince zor bazen Aslıya söylediğim için çok pişman hissediyorum onunda canı benim için yanıyor. Benden sonra hayatı nasıl olacak çok üzülecek nasıl toparlayacak diye çok korkuyorum.Hep yanında olmak için verdiğim küçük yıldız hep boynunda.öyle güzel ki ...
İçim yanıyor.
Öleceğimi bile bile kendime bu kadar bağlamam çok yanlış biliyorum ama son zamanlarım onsuz geçirmem demek ikimizide birbimizden mahrum bırakmak demek .Bunu ikimize yapamam.
Çok seviyorum öyle böyle bir sevgi değil bu geçen bana Selim ömrümden ömür vereyim sana dedi bazen rüyasında sayılıyor gitme kal diyor .
Kalamam diyemiyorum...
Beni seviyor ben hiç sevilmemişim bunu anladım Aslı sayesinde sevgi demek böyle bir şeymiş...

/////// Doğumgünü/// aslı nin anlatımiyla
Bugün tamı tamına 21 yaşına giriyorum .
Okulu dondurma kararı aldım . Kafamı derslere veremiyorum annem ilk karşı çıksa da kararıma destek çıktı durumu onunla paylaşınca  .
Birkaç aydır selimle birlikte yaşıyoruz.İkimizde birbirimizden tek bir saat bile ayrı kalmayı düşünemiyoruz.
Biz olmuştuk bir olmuştuk Acısı acım olmuştu...
Uyanınca yastıkta gördüğümüz saçlara ömrümü veririm.
İçim acıdı o saçları görünce.
....

Gözümü açmam ile Selim'in balkonda kulaklar kulağında gözleri kapalı bir halde bacağında ben dinlendiğini gördüm.Ne düşünüyordu bilmiyorum ama sıkıntılı görünüyordu. Keşke bilsem zihnini güzelim.

Ona baktığımı görünce gülümsedi.

"Uyanmissin güzelim" dedi o etkileyici sesi ile
"Uyandım" dedim gülümseyerek.
O kadar içten gülüyordu ki içim gidiyordu..
Köşeden bir paket uzattı . Doğrulup paketi açınca beyaz düz sade ve bir o kadar güzel bir elbise ve beyaz konversi çıkardım kuyusundan.
"Teşekkür ederim ne gerek vardı selim"
"Sana meleğim diyorum ya şimdi beyazlar içinde olmanı çok isterim tabii daha çok istediğim beyaz gelinlik içinde görmek seni ama bu da idare eder "dedi hınzır bir gülümseme ile
"Yaaaaa"diye  diye sarıldım.
Kokusunu içime çektim
"Balım üstümüzü değiştirip çıkalım mı?"
"Tamam " diyip dudağına bir öpücük bıraktım.

Elbise üstüme tam olmuştu saçlarımı örüp hafif bir makyaj yaptım ayakkabıları giyip odadan çıkınca onu keten bir şort ve beyaz gömlek beyaz ayakkabı ile gördüm.
"Bişey diycem evlenmeye mu gidiyoruz gidilebilir onay veriyorum"
" Çok isterdim bebeğim"dedi burnumu sıkarak.

El ele tutuşup arabaya bindik.

Konser alanında durunca acayip sevindim.Kaan Boşnak konseri yuppii ikimizin de severek dinlediği bir sanatçıydı.
Ve konseri en önlerden bir sırada izliycektik .

Kaan Boşnak ın sahneye çıkması ile mükemmel bir çığlık koptu.
Şarkılar sırasıyla çalınıyordu hepsi o kadar güzeldi ki Selim ile ellerimiz gözlerimiz birbirinden ayrılmadan Kaan Boşnak ın o güzel sesine eşlik ettik.

__yazar gelir _size de  dinletmek için birkaç şarkıyı ekleyeceğim dinlerseniz güzel olabilir ❤️-----yazar kaçar --

Bağıra bağıra söylemeye başladık.
"Gördün sen beni gerçeğimden"
"Benimle kayboldun"

Bırakma kendini
Bilemem kime gücendin
Bu bizim şarkımız dı

"Ya da gününe asker gönderip"
Yüksek müzik sesi ile eşlik ederken selim kulağıma eğildi "aslı arabadan su alıp geleceğim bekle beni " tamam anlamında başımi salladım.

Beklenen gemi, Göklerde süzülürken çalmıştı ama selim daha gelmemişti.
Ve en sevdiğimiz bizim şarkımız çalmaya başlıyordu giriş yapılırken bır anda Kaan Boşnak mikrofondan ayrıldı ve kısa bir sessizlikten sonra konuştu.
Şarkının fon müziği calirken
"Sevdiğim bir dostumun ricası için birkaç dakika konserimizi ona bırakıyorum İYİ Ki doğdun aslı "dedi Kaan Boşnak neeeeeğ iyiki doğdun aslı mi???
Bir anda sahneyi gösteren büyük ekranin birinde ben diğerinde selim oldu .
Selim söylemeye başladı

Kaan Boşnak ona eşlik etti...
Gözlerim den süzülen yaşlar ile ona bakıyordum .
"Seni buldum ya başka ne isterim "
Selim söze başladı arkadan hafif bir gitar solo çalışıyordu.
"Aslı sevgilim doğum günün kutlu olsun bu birlikte kutladığımız hem ilk hemde belki bunu demek istemem ama sonuncu doğum günü bile olabilir." Dediğinin üzerine büyük bir aaaaaa çıktı insanlardan "aslı ben seni çok seviyorum herşeyden çok havadan sudan yaşamaktan çok aslı hayattan çok seni deliler gibi seviyorum belki başka bir evrende gene birlikte oluruz bu dünyada ayrılırsak aslı eğer ölmez yaşarsam benimle evlenir misin hep yanımda olur musun hayatımı hayatına katar mısın?"
Dedi sesi titriyordu
Göz yaşları içinde "evet sonsuza kadar evet"diye bağırdım selim sahneden inip yanıma koştu ve sarıldık uzun uzun dudağımdan öptü uzun uzun elindeki kırmızı kutudaki iki alyansi çıkardı parmaklarimiza taktık insanlar deli gibi alkışlıyordu. Sarılarak konserin sonuna kadar orada en güzel anımı yaşadım.
21 hoşgeldin
Selimli gel bana lütfen...

Oradan ayrılıp arabaya binince alyanslatimizin içindeki yazıyı okudum

"İki el,bir kalp ömür bizi ayırana kadar"

Okuyunca yazının güzelliğine aşık olmuştum Selime "çok güzel " dedim .
Selim "küçükken tesadüf eseri görmüştüm bu yazıyı 17 . yüzyıl dan kalan bir çift alyansin içinde yazıyormuş.bende onu görünce 15 yaşındaydım evlendiğim yada evlenmek istediğim kadının eline bu yazı yazacak alyansi takacağım demiştim en büyük hayalimdi " bana baktı sonra da parmağımdaki yüzüğe"gerçek oldu " dedi .

//Bölüm sonu
Helloo
En uzun yazdığım bölüm çok duygusaldim bölüm boyu hem yazıp hem ağladım ilk başı beni öldürdü zaten selim ah selim ah
Sizce nasıldı bölüm
Bayssss
875kelime

Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin