Hayatımın en güzel günü

4 2 0
                                    

Selim arabayı bilmediğim bir yere doğru sürüyordu.Nereye gittiğimizi sorduğumda sürpriz olduğunu söyledi.

Masmavi denizin kıyısında küçük ahşap beyaz tüllü bir çardak vardı arabadan inince cardağin içi görünmeye başladı.

Küçük bir piknik sepeti vardı.

Beyaz bir gitar.

Kareli kırmızı bir örtü.

Mavi ve beyaz renklerinde  pofuduk minderler.

Tıpkı filmlerden çıkmış bir sahne gibiydi gözlerim mutluluk dan dolu dolu olmuştu bunu ne ara planlanmıştı bunu tüm dertlerine rağmen beni düşünmesi o kadar güzel ve özeldi ki...

Üzerimde ki eşofman takımı herşeyi berbat ediyordu.Aman Allah'ım bugün doktora da bu kıyafetler ile gitmiştim rezillik skandal!!!!!
Babası beni ilk kez bu halde görmüştü!!!
Seliiiiimmm!
Noldu aslı ?
Baban beni bu halde gördü ayyy !
Aslı balım ne önemi var ben seni her halinle çok beğeniyorum. Kimsenin senin için ne düşündüğünun bir önemi yok.
Selim sen ne güzel bir adamsın dedim elini öperken ona kocaman sarıldım ve selim beni beline aldı ve sırtında beni taşıdı havada Selim'le birlikte sahil boyunca koştuk ...
Selim biryerin ağrıyacak ben çok ağırımdır!selimm!
Büyük büyük gülerek koştu selim ...

Benim hiç babam sırtına almamıştı daha doğrusu alamamıştı ben 4 yaşındayken görevde şehit düşmüştü...

Selim ile düştük kumların üzerine üstümüz başımız kum olmuştu ama bizim gözümüzün içi gülüyordu.
Selim saçlarımdaki kumları yüzümden çekerken dudaklarımız birbiri ile buluştu.
O kadar sevilmeye muhtaç iki kişinin birbirini sevmesi gibiydi...

Birlikte çardakta oturup şarap açtık piknik sepetinden çıkardığımız sandivicleri ve  limonlu cheesecake den birer dilim aldık .

Selim "aslı ikimizin hiç birlikte fotoğrafımız yok farkında mısın?"
"Aaa evet"
"Şimdi çekinmeye ne dersin?"
"Ama şimdi çok çirkinim"dedim dudak büzerek
"Aslı sen her halinle o kadar güzelsin ki gözlerin saçın bakışın herşeyin kendine özel kendine haksızlık yapılıyorsun"
"Teşekkür ederim selim "
Selim benim yanıma geçip birlikte fotoğraf çekindik fotoğraf da ben ona o da bana bakıyordu...

"Aslı rica etsem sepetten su şişesini çıkarır mısın "
"Tabii " diyip piknik sepetine yöneldim içinde suyu ararken kırmızı küçük bir kutu buldum.
Kutuya ve selim e baktım
"bu ne Selim "
"Senin için aslı küçük bir hediye"
Elimdeki kutuyu açınca
İçindeki yıldızlı kolyeyi elime aldım .
Ben kolyenin güzelliğine bakarken selim konuştu "Aslı  yıldızlar hep gökyüzünde var olmaya devam ediyor edecek de bazen yıldızları göremeye biliriz ama hep gökyüzünde olduğunu biliriz beni de bir yıldıza benzet aslı ben yanında olamasam bile yıldızım seninle olsun hiç boynundan çıkarma olur mu Aslım"
"Bu bu çok güzel selim çok teşekkür ederim ömrüm boyunca boynundan çıkmayacak bundan emin ol bu kolye benim boynunda olacak sende benim yanımda olacaksın selim seni seviyorum bırakma beni hiç "
"Bende seni çok seviyorum Aslı "

Köşedeki beyaz gitarı eline aldı
"Aaa çalmayı biliyor musun selim"
"Evet senin için çalacağım şimdide"

Çaldığı şarkı o kadar güzeldi ki .ona bende eşlik ettim...
Bu gün hayatımın en güzel günüydü...

Hellooo
Selim'in hediye ettiği kolye

HelloooSelim'in hediye ettiği kolye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


--bölum sonu
446kelime

Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin