"En kötü en iyi günler o koridorda yaşanıyor bir bebek dünyaya gözlerini açarken biz sıkı sıkıya kapatmayı seçmiştik"
////Selim in ağzından///
Takside ben Aslı ve Mert okuldan hocamız ve aynı zamanda Mert in babası Talha hocanın yanına babamın Hastanesi'ne gelmiştik. Mert e ısrar etmeme rağmen babasını aramıştı ve babamda gelmem için ısrar etmişti hatta beyefendi şoförünu göndermek istemişti.Aslı ne güzel bir kızdi .Ruhu duyguları yüzü söylediğime pişman olmuştum.
Hastalığımı dün gece kollarımın arasında uyurken kaç kere sayikladi saymadım.
"Gitme" " kal " " selim" adımı ağzından duymak cennetten bir kuple duymak gibiydi...O olmasa bu dünyada bir saat bile kalmam ölmek için hastalığı değil kendimi aşağı atardım...
İçeri girer girmez Selim bey diye bana seslenmesi bir oldu Haluk amcanın babamın şoförü kendimi bildim bileli onunla hep çalışmıştı babam .
"Efendim Haluk amca"
" Beni takip ediniz size babanızın odasına kadar eşlik edeyim Talha bey ve birkaç doktor arkadaşı daha geldi üniversite hastanesinden sizi muayene etmek için sizi bekliyorlar efendim" dedi ve onu takip edip babamın odasına girdik.Babam beni görünce sarılıp "oğlum"dedi bunu demek için o kadar geç kaldın ki baba diye iç geçirdim bir yabancı gibi kasılı kaldım.
Babamın gözleri Aslı yi buldu "hoşgeldiniz hanım kızım "dedi aslı da teşekkür ederim efendim diye utanarak cevap verdi bu hali bile benjm gözümde çok tatlıydı.
Babam mert ile de tokalaştı.Çekilen yeni beyin emarımı doktorlar dikkatli bir şekilde inceliyordu.
Doktor elindeki kalem ile tam o lanet olası tümörü gösterdi.
Akif bey konuşmaya başladı "gördüğünüz gibi zor bir yerde ama imkansız da değil önümüzdeki iki üç ay boyunca ilaç tedavisi uygulamayı öneriyorum sizin görüşünüz nedir?"Talha amca sözü aldı"bende aynı görüşteyim ama ikinci bir şans daha var zor bir amaliyat ama bu amaliyat çok tehlikelidir bizim imkanımiz yeter mi bilemem"
Başka bir doktor "Akif ve Talha bey haklı ama amaliyat son çare olmalı umarım amaliyat seçeneğine gerek kalmaz " başıyla babam onayladı.
Sözü aldım "ilaç tedavisi bilgim kadarıyla baya sancılı bir süreç"
Talha amca "haklısın oğlum süreçi genel olarak biliyorsunuz ilk ay ilaçlar ve kemoterapi başlangıcı olduğu için yüksek baş ağrısı saç kaybı güçten düşmüş olabilirsin bu günleri arayacak hâle gelmen olası ama herşey güzel olacak oğlum inan bana " dedi kolumu sıvazlayarak.
Herşey güzel olacak///Bölüm sonu
364 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI
Romanceinsanın canı sıkılır bazen ama öyle böyle bir sıkılma değil evrenden uzaklaşmak için bir sığınak ararsın seni sarıp sarmalayacak işte bu da Aslı 'nın sığınakını bulma hikayesi ... Selim iyi değilsin saat kaç olmuş dışarı da misin içki mi içtin? Sen...