"İçimde kocaman bir yara açılmıştı..."
3 saat sonra
Selim'in ölümü
Ölüm
Ölmek
Selim
Bunlar
Gerçek mi ?
Ölmek istiyorum
Yaşamak istemiyorum
Gözlerimi açtığımda karşımda Mert iki elinin arasına aldığı kafası ve süzülen göz yaşları vardı.
Ağlıyordu benim gibi."Mert" diyince başını kaldırdi gözleri kıpkırmızı olmuştu.
Yanıma geldi ve sarıldık o ağladı ben ağladım.
Cebinden telefonu çıkardı.
Selim'in telefonunu
Gözlerimi silip baktım o da telefonu açtı ve telefonu bana uzattı.Selim o vardı...
Dolan gözlerle videoyu elime verip odadan çıktı mert .
Korkarak açtım videoyu .
Selim doğum günüm de çekmiş...
Üzerinde aynı kıyafeti...Selim bakıyor gülümseyerek.
İç çekiyor nefes alıp veriyor dinlemem için sanki ...Sevgilim diyor gülümseyerek
Aşkım sevgilim ... Diyip yutkundu
Bunu izliyorsun çünkü ben bu hayatta değilim. Aslı aslım öldüm ben artık biz aynı dünya da değiliz.
Aslı sakın intihar etmek aklından bile geçireyim deme .Sana diyecek çok şeyim var
20 tane videom daha var mert sana hepsini zamanı gelince gösterecek.
Merte kızma o sana hepsini aynı anda veremez hepsinin anı var .Ve sen hepsini yaşayacaksınAslı okulunu bittir .
Güzel bir mimar ol ve babam ile o düşündüğümüz hastane için
Aslı selim hastanesi gülümsedi bunu bitişik mi yazsan ne dersin dedi burnundan çıkan bir kikirti ile orada bile beni güldürmek için çabalıyor.
O hastaneyi sen çizeceksin aslı sen
Her detayı sen yapacaksın
Orada kanser hastalarına doktorlar senin tasarlanmış olduğun binada sağlığa kavuşacak.
Mert orada tıpkı babası gibi benim hayalim olan beyin doktoru olacak.
Aslı güzelim bunları sen yapacaksın güçlü dur
Bloğu aksatma aslı her derdini oraya yaz anlat sanki bana anlatır gibi.Her gün bir satır da olsa yaz .
Senin için 100 tane şarkı kaydettim hepsini ben söylüyorum ben çalışıyorum dinlersin diye aslı sana beyaz gitarımi yani senin deyimin ile necoyu bıraktım.
Aslı babam senin eğitimin için çok yardım edecek .Mert sana bir kardeş olacak ben yokken babam sana bir baba ...
Aslı güzelim kolyem hep kalbine yakın olsun yüzüğüm de ...
Çünkü sen benim kalbimdesin bende senin göğsünün üstündeki yıldızdayim.beni görmek istersen yıldızlara bak.ben orada olacağım.
Aslı çok karışık aklım birsuru senle yapmak istediğim şey var birsuru söylemek istediğim söz vaktim kısıtlıydı bu dünyada üzgünüm aşkım biz yarım kaldık sanma aşık ol aslı sev sevil gez eğlen ben hep seninleyim sevgilim çok ağlama ben senin gözünden akan yaşlar ile ıslanmak istemiyorum.ben yağan yağmur ile birlikte ıslanmak istiyorum.asli her yağan yağmur ikimizi de ıslatacak . böyle dedim diye her yağmurda çıkıp kendini ıslatma deli kız.dedi gülümsedi
Seni seviyorum
Elveda aşkım elveda sevgilim
Seni seviyorum"dedi ve kameradan yavaşça uzaklaştı sonra benim seliminko hazırım diyisim ve gülümseyerek kamerayı tamam aşkım geldim diye kapattı...Ve uzun bir süre ağlamam dinmedi sakinleştirici ilaçlar ile uyuya kalmışım...
Hastaneden 2 gibi mert ile çıktım deli gibi telefonum çalıyordu arayan annem ve abimdi .
Olanları mert söyler söylemez ilk uçak ile geleceklermis annem beni de fıransaya götürmeye karar vermişti.Mert ile selim gile eşyalarımı toplamak için girdik...
Ev selim kokuyordu...Her yerde onun sesi onun kokusu o vardı evde ...
Beraber uyuduğumuz yatakta Selim'in her zamanki yerine yattım.
Yastık selim gibi kokuyordu.
Çarşaf selim gibi kokuyordu
Pike Selim gibi kokuyordu
Herşeyde selim vardı...Odada uzun Bir süre o yatakta yattım ağlaya ağlaya o videoyu kaç kez izledim bilmiyorum.
Gözlerim kapayıncaya kadar onu dinledim onu izledim...Bölüm sonu
525 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI
Romanceinsanın canı sıkılır bazen ama öyle böyle bir sıkılma değil evrenden uzaklaşmak için bir sığınak ararsın seni sarıp sarmalayacak işte bu da Aslı 'nın sığınakını bulma hikayesi ... Selim iyi değilsin saat kaç olmuş dışarı da misin içki mi içtin? Sen...