kimsin sen?

5 2 0
                                    

3 ay 7 gün sonra

Üzerimde ki mavi eteği çekiştirerek kendimi yapacağım sunuma hazırlamaya çalışıyordum çok gergin ve heyecanlıydım.
Ellerim titriyordu.

Bu yapacağım sunum beğenilirse şirketin İstanbul da ki ofisine geçiş yapma hakkım olacaktı aşırı büyük bir projeydi bu benim için.
Milyonlarca dolarlık bir yatırım yapılacak olan projeyi ben çizmiştim tek başıma gecelerce emek vere vere.

Ofiste ki sarışın sekreter beni çağırdı
Sunum yapmak için toplantı salonu na beklendiğimi söyledi.

Kolyeme bir öpücük kondurup sunumuna başladım.

Beklediğimden daha kolay geçti.

Yaptığım sunum büyük bir beğeni topladı. Bu gerçekten heyecan vericiydi.

Toplantı bitince Johnny bey beni odasına çağırdı.

" Hey aslı çok iyi iş "
" Teşekkür ederim efendim"
" WVX şirketi tarafından beğenildi Elly onayladı bravo"
" İstanbul a bilet bakma zamanın gelmiş"dediği şey ile gözüm parladı ve çılgınlar gibi mutlu oldum.
"Aslı gitme istersen burada iyi bir kariyer seni bekliyor"
" Teşekkür ederim ama İstanbul da yapacak işlerim var"

Saat 10 gibi kutlama yapmak için birlikte Ufuk gilin evine çok yakın olan bir barı seçmiştik ilk yakınlarda birşeyler yiyip oraya geçmek için ısrar etmişlerdi.
Busenin ve Ufuk un baskıları beni yıldırımış ve kabul etmiştim teklifi.

Üzerime giydiğim siyah askılı elbisem ve tepeden sıkıca toplu saçım ile eğlenmek kavramına pek bir tezat göründüm.
Kırmızı rujumu sürüp makyajımı sonlandırdım...

Geldiğimiz kafe küçük ama bir o kadar da sıcak tonlara hakimdi . Ofiste bolca övülen italyan restorani buraydı pizzaya aşık olan ben buranın hayali ile yanıp tutuştum.
İnsanı rahatlatır cinsten bir yerdi.
Ahşap büyük masaya rast gele oturduk.
Herkes bir bir sipariş vermeye başladı.
Ben pizza dan yana kullandım seçimimi yanına kola almakla yetindim millet şimdiden başlamıştı bira içmeye bana da ısrar etmeye başladılar ama onları geri çevirdim .
" Eee milet kutlamamiz gereken birşey daha var " dedi Ufuk gülümseyerek.
" Yaaaa ne ?" Dedi Sevda
" Söylemem ki" diye gıcık atan Ufuk a masadan "söyle söyle diye tezahürat yükseldi.
"Bu masadan İstanbul a bir bilet daha alındı bende gidiyorum " dedi Ufuk bana sarılarak  Ufuk genel olarak iyi bir çocuktu iş arkadaşım üniversite arkadaşım yakın arkadaşım olmuştu onun adına sevinmiştim.
Buse " bu anı ölümsüzleştirmek istiyorum diyip yanımıza sokuldu ve Ufuk bana sarıldı kocaman bir fotoğraf çekildik.

Kendi aramızda konuşmaya devam ettik.
Sonunda kocaman bir porsiyon pizza gelince masadan bı oooo yükseldi.
Peynirin akışkanlığı, yanlardaki sosu herşeyi ile mükemmel bir pizzaydi.
Hepimiz pizzayı iştahla yerken
Emre'nin sevdaya " İtalyanlar işinize bakın size İstanbul a dönünce Domino's da bir bol malzemos yedireyim de pizza görün hey yavrum hey bu ne biçim pizza bazlama bu ya çık çık çık" diye söyleniyordu bizse afiyetle yiyorduk.
Kaç aydır sürekli olarak bir numara beni arıyordu.

Gizli bir numara bugün de sıklıkla engelememe rağmen aramaya devam ediyordu. Masanın üstündeki telefonuma gözü kayan Ufuk "yine arıyor kaç aydır olduğu gibi aslı polise versene rahatsız olmuyor musun?' dedi bende omuz silktim."Hayatimda ki tek problem bu olsa keşke ufuk eli sonu pes edecek "diyerek koca bir ısırık aldım .
" Olsun dikkat et aslı sen gene de şüpheli birşey olursa beni ara " dedi yanağımı sıkıp.
Bir yandan muhabbeti dinleyip bir yandan da pizzayı gömmeye devam ederken pizzanın sosu yanlışlıkla üstüme baya bir sıçradı.
Üstümü temizlemek için lavaboya gidip döndüğümde bizimkilerin Sevdanın telefonuna full fokus bir video izlediklerini gördüm.
Siyah pantolon siyah gitar siyah penye görünüyordu sadece çocuk Aşk dediğini söylüyordu sesi sesi tıpkı Selim in sesine benziyordu.
Selim'in sesine...

Masaya oturunca kendimi toplamam uzun sürdü Ufuk bana dikkatlice bakıp " iyi misin" diye sordu tek eli ile omzumu sıvazlayarak iyiyim dedim .

Sevda "çocuğun sesi ne kadar güzel"
Emre" nesi güzelmiş acaba sevdaaa benjm sesim daha güzel sevgilim"
Sevda " yaaa aşkım işte yetenek"
Emre " yaa he hee"
Buse " onu bunu bırakın da kol kasları çok seksiydi her" diye kıkırdadı ben göz devirdim emre ile birlikte diğerleri gülerken.

Masadan kalkınca bara gitmek istemediğime karar verdim.
Canım hiçbir şey yapmak istemiyordu
Bizimkilerin ısrarına rağmen kendimi iyi hissetmiyorum diyerek eve kaçtım.
Video daki çocuğun sesini kulaklığı takıp defalarca kez dinledim.
Selim'in sesi ...
Selim in sesine benziyordu.
O gibiydi.
Dinlerken ağladıgimi fark ettim sanki kafayı yemek üzereyim ölmüş sevgilimin sesini duyuyorum bir insanda .
Çalan telefonu sinirle açtım aynı numaraydi.
"Ne var lanet olsun ne var ne istiyorsun pis sapık yetmedi mi bıkmadın mi aramaktan aklımı oynatıyor um ben sana niye diyorsam kimsin sen niye beni arıyorsun cevap versene kimsin sen nefes alıp veriş sesleri geliyordu ağlamam şiddetli bir şekilde devam ediyordu.hickira hıçkıra ağlamaya devam ettim tükendim bittim bugün ölen sevgilimin sesini duydum gibi geldi deliriyorum ben aklımı kaybediyorum iyi değilim onca derdin içinde bide senin gibi sapıkla uğraşıyorum siktir git arama beni " diye ağlamaya devam ettim.uzun bir süre benim ağlamami dinledi sonra ben kapattım telefonu.
--bölum sonu
736 kelime

Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin