izin ver yaralarını ben sarayım

10 1 0
                                    

Kahvaltı dan sonra kahvelerimizi elimize alıp balkona çıktık.

Selim bizimle konuşacakti anladığım kadarıyla hâlâ Mert'in haberi yoktu.

Selim gilin balkonu aşırı derecede ferah ve rahatlatıcıudi beyaz duvarları küçük bir koltuk iki sandalye bir ortaya masa selim benim yanıma oturdu koltukta mert de yandaki kırmızı plastik sandalye ye geçti.

" Mert geçen sana basım ağrıyor demiştim ya "
"Evet abi doktora gidecektim"
"Gittim kardeşim"dedi ve uzun bir nefes aldı "beynimde bir tümör varmış tıpkı annemde olduğu gibi tedavisi zor görünen kötü huylu bir tümör"
"Nasıl tedavisi yok"dedi gözleri dolmuştu sesi titriyordu ve bağırmaya başladı
"hayır izin vermiyorum bu siktigimin dünyasından bu yaşta siktir olup gidemezsin duydun mu beni selim birlikte siktir olup gideriz gidersen sen benim kardeşimsin Nalan teyze gibi gidemezsin izin vermem bırakma selim bizi imkansız değildir selim koskoca Doktor Nazım Kara senin baban baban ! Koskoca kara hastanesi emrinde gerekirse Amerika Almanya herşey ayağının altında selim pes etme kardeşim bırakma bizi bu kızın peşinden koştun 5 yıl pes etmedin selim mutluluk yakın kaçma bu dünyadan " dedi ağlayarak mavi gözleri lacivert olmuştu benimde gözlerim dolmuştu. Yaşlar hepimizin yanaklarından süzüldü.
Selim'le mert sarıldılar uzun uzun.

"O adamın hiçbir şeyini istemiyorum annem onun yüzünden öldü onun yüzünden "
"Selim kardeşim biliyoruz Nalan teyzenin tümörü ameliyatı zorlaştırıyordu üzüntü tabii ki bir faktör ama emin ol babam çok uğraşti"
"Uğraştı ha!?"dedi yalandan bir kahkaha ile "o yüzden asistanı ile aldattı benim annemi ben küçüktüm mert annem babama benziyorum diye benden nefret etti ! Ölüyordu mert o gün elini tutmak istedim elini çekti benden 7 yaşındaydım sırf babama benziyorum diye ben annemi öldükten sonra öptüm annem beni hiç sevmedi benim başımı okşamadi koklamadi senin annen bile beni daha çok sevmiştir benden anne  şefkatini bile çaldı o adam ondan yardım mardim istemem siktirsin gitsin bende çok yara var Aslı Mert ben iylesemem"
Doğruldum ve onlara yaklaştım ela gözlerine bakıp
"İzin ver yaralarını ben sarayım" dedim sanki bana en güzel şarkıyı dinler gibi baktı...

///Bölüm sonu////

319 Kelime

Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin