"Ellerim bomboş kaldı
Sırtımı yasladığım duvar
Yıkıldı ,ben altında kaldım
Enkazın altından yazıyorum
Sesimi duyan var mı? "Ellerimle gönder tuşuna bastım. Yataktan kalkıp duşa girdim annemgil gelir gelmez uzaklaşmak istiyordum ama ilk önce gitmem gereken iki yer vardı .Suyun altına girip avcuma Selim'in şampuanindan sıktım.Selimin ferah kokusu gibi olmasa da oydu .
Duştan çıkıp Selim'in bana hediyesi olan siyah elbiseyi üstüme giydim . Saçlarımı toplayıp dolabımı topladım selime dair herşeyi almak istiyordum . Onun tişörtü onun pijaması hırkası anısı olan herşeyi çantama sığdırmaya çalıştım.
Yastığı bile almak için yanıma koydum. Herşeyi kapıya yakın yere koyup beyaz bez ayakkabımı ayağıma geçirip çatıya çıktım kulağımda benim için çaldığı şarkılardan biri vardı. O söyledi ben çatıda onun yerine her zaman oturduğunuz yerde onun için de gökyüzüne baktım. Gözlerim dola dola izledim son kez gök yüzünü video çektim uzakta kalınca bile burayı anlari hatırlamak için.Sonra da gitmem gereken yere gittim...
Selim in mezarına...
Yeni eşilmis toprak kokusu yağan yağmur.
Selim oradaydı.
Toprağın altında.
Oraya çömelip saatlerce hem şarkıları hemde mezarın toprağını okşadım.
Selim'in saçını okşamak gibi değildi ama o vardı ya içinde.
Çantamdan çıkardığım küçük kavonoza toprak koydum .
Ondan ne kadar hatıra getirsem o kadar iyiydi diye düşündüm .
Sonra onunla konuşmak istedim
Sevgilim Selim
Aşkım ben sana geldim selim gitmek istemiyorum seninle kalmak istiyorum selim beni neden bıraktın söz vermiştin selim söz verince tutulur ben ölmek istiyorum selim yanında gene yatmak istiyorum.kokunu içime çekmek.sicak nefesini hissetmek istiyorum selim seni yanımda istiyorum selim duy beni konuş benimle selim özledim şimdiden selim ömrüm nasıl sensiz geçecek? Ben naparim sensiz nasıl yaşarım bu hayat geçmez selim
Kavuşmak istiyorum sana selim
Birlikte uyuyalım selim
Selim sevgilim ben gidiyorum buradan veda etmeye geldim aşkım annemgil ile Fransa'ya gideceğim orada eğitimime devam edeceğim .ben toparlanıp geri döneceğim mimar aslı olarak selim sana söz veriyorum o hastaneyi ben tasarlayacağım ben projenin başında olacağım aslı selim bitişik dedim ve toprağını son kez okşadım... gözümden akan yaşlar yağmura karıştı...
Kaç saat orada kaldım bilmiyorum
Onu burada bırakıp gitmek istemiyordum ama zordu . çok zordu...
Dayanamazdim burada
Kendimi toplayıp geri dönecektim.
Zaman ihtiyacım vardı.
Selim burada değil gökyüzünde yıldızlar da yüzüğüm de göğsümun hemen üstündeki yüzünde kolyede onu hissediyorum .
O hep benimle olacaktı...Eve dönünce annemgil beni karşıladı.
Sarıldım gene ağladım mert ile vedalaşmak düşündüğüm den zor oldu benim için her hafta selime gidecekdi .
Ve hep görüşeceğimiz konusunda bana söz verdi ve bana aslı kardeşimsin sen benim dedi sarılırken.selimin emaneti sensin ikimizde o hayali gerçekleştirmek için çalışacağız aslı demişti .Ve uçağa biner binmez uyuya kalmışdim...
Bölüm sonu
412 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazsana bana - YARI TEXTİNG- TAMAMLANDI
Romanceinsanın canı sıkılır bazen ama öyle böyle bir sıkılma değil evrenden uzaklaşmak için bir sığınak ararsın seni sarıp sarmalayacak işte bu da Aslı 'nın sığınakını bulma hikayesi ... Selim iyi değilsin saat kaç olmuş dışarı da misin içki mi içtin? Sen...