Tony kulenin ortak katında otururken aniden çok basit bir göreve çağrılmıştı, yapay zekasına "Friday çocuğu ara" dedi.
"Peter Parker'ı arıyorum." diye yanıtladı Friday.
Tony, Peter'ın cevap vermesini beklerken telefonun can sıkıcı çalması dinlemeye başladı. Tony son birkaç haftadır Peter'la pek iyi iletişim kurmamıştı. Aslında Peter onunla konuşmak istememiş onu geçiştirmişti. Konuşmamak için bir nedeni yoktu. Ama çocuğu aramak hiç aklına gelmemişti.
Telefon açılır açılmaz Tony "Merheba Peter" diyerek konuşmaya başladı. Tony, kendi başına kolayca halledebileceği bir göreve gidecekti, ancak Peter'ın görevde ona yardım etmesinin iyi olacağını düşündü.
"Merhaba Bay Stark," diye yanıtladı Peter. Bu oldukça garipti, genellikle
'BAY STARK sizin için ne yapabilirim!' derdi. Tony durumu görmezden geldi "Bana bir görevde yardım etmene ihtiyacım var, Happy birazdan seni almaya gelecek.""Yapamam, üzgünüm Bay Stark" dedi Peter çabukça.
"Bana ödev yüzünden yapamayacağını söyleme, bir daha yap-" Peter Tony'nin sözünü keserek
"Ödevle ilgili değil,yapamam, üzgünüm" dedi.
"May halan hayır mı dedi, çünkü fikrini değiştirebilirim-" Peter yine Tony'nin sözünü keserek
"Yapamam dedim" dedi ve hemen telefonu kapattı. Tony'nin kaşları çatıldı.
Friday "Peter Parker'ı geri aramamı istermisiniz efendim" diye sordu.
Tony sert bir şekilde "Hayır Friday, göreve tek başıma gideceğim" dedi.Tony, zırhını giydikten sonra hızla kuleden çıktı. Peter'ın göreve gitme teklifini reddetmesi onu rahatsız etmişti. Çağrıldığı yere uçararak giderken bu düşünce aklından çıkmadı.
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Tony görevden başarılı bir şekilde döndüğünde, bu gecenin laboratuvarda çalışmak için mükemmel bir gece olduğuna karar verdi. Aslında her gece onun için laboratuvarda çalışmak için mükemmel bir geceydi. Ama bu gece zırhında birkaç şeyi düzeltmesi gerekiyordu.Tony ortak kata geldiğinde acıktığını fark etti. Laboratuvarda çalışmaya gitmeden önce bir şeyler yemek için mutfağa gitti.
Mutfakta Steve ile karşılaştılar. "Hey Tony, görev nasıldı?"
"İyi. Kolay." Tony buzdolabına doğru yürüdü. "Bana gerçekten daha zorlayıcı bir şey vermeleri gerekiyor." Steve gözlerini devirdi. Tony buzdolabından donmuş bir pizza çıkardı ve mikrodalgaya koydu.
Bruce ve Natasha Haberleri izliyorlardı. Tony televizyonu dinlerken pizzanın ısınmasını bekledi.
"-suç oranları son zamanlarda dost canlısı komşumuz Spider-Man olmadan artıyor..." "Bruce sesi aç," dedi Tony. Bruce söyleneni yaptı. "Yaklaşık 2 haftadır ortalarda yok. Onsuz şehre ne olacak? Öldü mü?" "Hey o çocuk senin stajerin değil mi-" diye başladı Steve ama sözü yarıda kesildi.
"Evet, adı Peter" dedi Tony, endişelenerek. Peter, Tony'ye İntikamcılara kim olduğunu söylemesinin sorun olmadığını, sırrını saklamaları için onlara güvendiğini söylemişti.
Pantolonunun cebinden telefonunu çıkardı ve Peter'ı aradı. Cevap alamadı. Saat oldukça geç olmuştu, bu yüzden çocuğun uyuyor olabileceğini düşündü. "Yarın ararım onu" dedi kendi kendine, telefonunu kapatırken.
Tony, laboratuvarına gitmek ve gece boyunca çalışmak için pizzasını alıp mutfaktan ayrıldı.
İlk kitabım umarım beğenirsiniz
Toplam 437 kelime yazmışım vay be...Kitabın nasıl ilerlemesini istediğinizi yada fikirlerinizi belirtirseniz çok hoşuma gider
Umarım Tony pizza seviyodur 😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
troubled boy /irondad/
FanfictionMay bir araba kazası geçirir ve 2 hafta komada kalır. Bu arada Peter da okulu ve süperkahramanlığı bırakarak May'in yanında olmaya çalışır. May ölür. Peter da ailesinden kalan son kişiyi kaybeder. irondad hikayesidir. ilk kitabım o yüzden mutlaka h...