Planlama, çalışma ve takiple geçen uzun bir hafta oldu.
Tony, Steve, Bruce, Nat, Bucky, Clint ve Sam ile Toomes ve Louis'in kaçışıyla ilgili detayları araştırıyor. Silah alışverişlerini ve arabaları takip ediyorlardı.
Tony, Peter'ı güvenliği için şimdilik kulede kalmasıyla ilgili sürekli uyarıyordu.
Bugün ise onları tutuklicakları gündü. Artık neredeyse her şeyi biliyorlardı, kamp yaptıkları yer gibi. Hangi eski, kirli, terk edilmiş bir binadaydı.
Tony, her ikisinin de Örümcek Adam'ın güçlerini kontrollerinde olacak insanlar için yeniden yaratmaya çalışmak için olduğunu biliyordu.
Tony planı açıklamayı bitirdi, Steve onun ardından sordu, "Pekala herkes anladı mı?"
Herkes başını salladı. Peter bile.
Tony onu kenara çekti. "Sana gitmeyeceğini söyledim" ona baktı.
"Baba yardım etmem gerek. Bütün bunlar zaten benim hatam-" Peter'ın sözü kesildi.
"Senin hatan değil" diye elini Peter'ın omzuna koydu. Peter ona gitgide daha fazla baba diyor ve bunu her söylediğinde Tony'nin kalbini (evet Tony Stark'ın kalbini) mutlu ediyordu, ama bunu asla yüksek sesle itiraf etmemişti.
"Senin için tehlikeli."
"Küçük bir tehlikeyle başa çıkabilirim." dedi Peter, Tony'yi biraz dürterken yüzünde kendinden emin bir sırıtışla.
Tony pes etmedi. Peter'ın güvende olmasını istiyordu, buna gerek yoktu. Bu iki suçlu adam yüzünden başına çok şey geldi ve Tony, birinin Peter'ı tekrar incitmeye çalışması düşüncesine bile dayanamazdı.
"Hayır Peter. Evde kal, ciddiyim" diye bitirdi Tony.
Gruba geri döndüğü için Peter'a cevap verme şansı bile vermedi.
"Hadi gidelim" dedi Ironman ve hepsi kuleden çıktılar.
Peter'ın hayal kırıklığı yüzünde bir somurtkanlıkla görülüyordu. Hepsinin gidişini izledi ve takım elbisesini alıp peşlerinden gitmek için çok cezbediciydi. Onlara yardım etmesi gerekiyordu, zaten bu onun sorunuydu.
Bruce, Peter'a "Hey, bir şeye ihtiyacın olursa laboratuarda olacağım" dedi. Bruce laboratuvara giderken Peter sadece başını salladı.
Artık odada kalan son kişi oydu. Belki yedeğe ihtiyaçları olabilirdi. Evet, bu iyi bir fikir. Peter odasına koştu ve dolabın içine tökezledi.
Örümcek adam kostümünün düzgünce asıldığı yeri buldu ve soyunmaya başladı. Çok geçmeden kostümünü giymiş ve binadan binaya sallanmaya başlamıştı.
Binanın tam olarak nerede olduğunu biliyordu. Tony onu görürse saniyeler içinde öleceğini bildiğinden, olabildiğince gizli hareket ediyordu.
Hedefine ulaştığında, hedefin yanındaki bir binanın çatısına çömeldi. Tüm takım oradaydı,
Bucky planı uygulamaya başlamıştı bile. Tony hızla binanın içine küçük metal toplar fırlatırken o kapıyı tekmeledi. Kısa bir süre sonra bulutlar odayı doldurdu ve insanlar öksürerek dışarı çıktılar.
Peter görebildiği her insanı arıyordu. İçlerinden birinin ya Toomes ya da Louis olduğunu düşünerek kalbi çarpıyordu. Peter'ın düşündüğünden çok daha fazla insan binadan dışarı çıktı. Hepsinin üzerinde yüksek teknolojili silahlar ve yelekler vardı.
Hepsi ateş etmeye başladı. Işıklar, lazerler, mermiler, oklar ve yumruklar her yere ateş ediyordu.
Peter, Louis'in dışarı çıktığını gördüğünde, Louis'in silahına bir ağ fırlattı. O kadar çok öfkesi vardı ki ondan çıkarmak istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
troubled boy /irondad/
FanficMay bir araba kazası geçirir ve 2 hafta komada kalır. Bu arada Peter da okulu ve süperkahramanlığı bırakarak May'in yanında olmaya çalışır. May ölür. Peter da ailesinden kalan son kişiyi kaybeder. irondad hikayesidir. ilk kitabım o yüzden mutlaka h...