Bölüm 11: Peter İçin Yapılan Planlar

1K 86 26
                                    

Peter şaşkın ve korkmuş bir şekilde uyandı. Karanlık bir odadaydı, kendi vücudunu görmesine yetecek kadar ışık yoktu. Artık üzerinde büyük, kirli, düz siyah bir tişört ve gerçekten bol bir eşofman vardı. Olması gereken kiloda olsa bile, yine de onun üzerinde çok büyük olurdu.

Peter sert bir masanın üzerinde yatıyordu, bu yüzden kalkmaya çalıştı. Yine de başarısız oldu. Peter'ın bilekleri, ayak bilekleriyle birlikte ağır metal kelepçelerle masaya bağlanmıştı. Peter odanın ne kadar soğuk olduğunu fark ederek titredi.

Dışarı çıkıp burdan kaçmak istedi. Muhtemelen sessiz kalmalıydı ama yapamadı. "Heyy" diye bağırdı, "burda kimse var mı?"

Kelepçelerden kurtulmayı denedi, ama faydası olmadı. Daha önce olduğundan daha zayıf hissetti.

Birkaç saniye sonra siyah kapüşonlu ve yüzlerinin yarısını kapatan maskeli iki adam içeri girdi.

Şaşırtıcı derecede süper parlak olan ışıkları açtılar. Peter sertçe gözlerini kıstı, gözlerini odaklamaya çalıştı, "Yarın okulum var, gitmeme izin verirsen bu harika olur." dedi.

Peter yavaşça gözlerini açarak, "Zaten çok şey kaçırdım." Peter'ın yorumları bazen onun için bir yoldu, korkuyla başa çıkmanın bir yolu.

Bir adam Peter'a yaklaşırken kıkırdadı ve diğer adam da çocuğun yanında yanına oturdu.

Peter'ın görüşü artık netti ve nerede olduğunu gözlemleyebildi. Oldukça büyük bir odaydı, düşündüğünden daha büyüktü. Kirli duvarları ve yarı brüt zeminleri vardı. Yine de kesinlikle temizlenmesi gerekiyordu.

Yattığı yerin yanında, biri açık yeşilimsi olmak üzere iki torba sıvı içeren metal bir direk gördü. Daha sonra yanındaki düzeni gördü. Birçok cerrahi alet, diğer tıbbi makineler ve aletlerle birlikte düzgün bir şekilde yerleştirilmişti.

Aletlerin yanına yerleştirilmiş iki bilgisayar ekranı da vardı. Peter içten içe korkmaya başladı. Anksiyeteden nefesi biraz hızlandı, ona ne yapacaklarını bilmiyordu ve kesinlikle öğrenmek istemiyordu .

Bir adam sanki Peter'ı gözlemliyormuş gibi sürekli ona bakıyordu.

"Eve gitmek istiyorum lütfen." dedi Peter alçak bir sesle. Hafifçe titremeye başladı. Çok korkmuştu ve buna engel olamıyordu. Ayrıca Peter'ın uzun süredir iyi bir gece uykusu ya da tam bir yemek yememesinin bir faydası olmadı.

"Maalesef Peter" üstündeki adam maskeyi çıkarmaya başladı, "Sana izin veremem." Maskeyi çıkarmayı bitirdi ve Peter'ın içinde kaynayan öfke tekrar gün yüzüne çıktı.

Louis'di ve Peter'ın nefreti yüzünde görülüyordu. "Hadi bunu biraz düşünelim. Eve gitmek mi istiyorsun Petey? Hangi ev? Zaten bir evin yok ki."

Peter'ın gözleri yaşlarla dolmaya başladı ve titrek sesi tekrar konuştu, "sadece beni bırakın lütfen Louis." Peter şimdi yalvarıyordu. Belki de ailesini kurtaramadığı için bunu hak ettiğini düşündü.

"Petey Sana yapamayacağımı söyledim. İşte nedeni," Louis kendini Peter'ın yanına bir sandalye çekerken açıklamaya başladı. "Senin gibi olağanüstü işler yapabilen insanları kontrolümde istiyorum. Yeteneklerin seni ilk gördüğümde beni şaşırttı ve o andan itibaren senin gibi tam bir insan ordusunu kontrol etmek istiyordum. Ayrıca en kolay hedef sendin. gerçekten araştırmamı yaptım, iyi iş bu arada, bu sırrı saklamakla iyi etmişsin. Her neyse 16 yaşında bir çocuk. Annesini, babasını, amcasını kaybetti ve sadece bir aile üyesi kaldı, ne kadar üzücü. Okulda da eziksin, değil mi?Zorbalık falan. Daha da iyisi. Ailemin bir mirası olmasını istiyorum ve bu ordu bunu onlar için yapacağım. Ayrıca arkadaşım Toomes ile biraz uğraşmışsın, o bundan hiç memnun olmadı. Yani evet bu yüzden buradasın."

"Ben bir ezik olduğum için mi buradayım?" diye sordu Peter, genç alaycılığını göstererek.

"Hayır, kısmen evet. Ama çoğunlukla ordumu nasıl kuracağımı bulmak için." dedi Louis ona.

"Ayrıca bana efendim deyin, ismimden gerçekten nefret ediyorum." Sonra sandalyesinden kalktı ve bilgisayarda ne yaptığına bakmak için diğer adamın omzunun üzerinden bilgisayara eğildi.

Peter'ın kalbi hızla çarpıyordu, kalp atışları kulaklarına çok sesli geliyordu. Sonra bir telefon çaldı. Belli ki Peter'ındı, çünkü zil sesi Ironman şarkısından bir parçaydı.

Louis telefonu aldı ve arayanın ismine baktı. "Ned kim?" diye sordu.

Peter sessiz kaldı, bir şekilde arkadaşını buna sürüklemek istemedi. Peter'a yaklaşarak tekrar sordu, "Ned kim?"

Peter bir kez daha hiçbir şey söylemedi.

"Peter lanet olası soruma cevap ver!" diye çıkıştı. Peter onun bağırmasıyla irkildi. "O -o benim arkadaşım." diye fısıldadı Peter.

"Ondan milyonlarca mesaj, arama ve sesli mesajın var." dedi Louis, Peter'ın telefonunu karıştırırken, Ned artık aramıyordu.

"Ölü teyzem için üzgün olmakla meşgul olduğum için üzgünüm, seni or**** ******" Peter'ın sesi titriyordu ama aynı zamanda sertti. 'Telefonum açık, bu iyi. Tony bunu izleyebilir, Tony her şeyi izleyebilir,' Peter kendini ikna etti.

Louis, Peter'a susmasını işaret etmek için parmağını ağzına götürdü ve sonra, "Dinle Petey, bunu sadece bir kez söyleyeceğim. Bir soru sorduğumda cevapla, cevap vermiyorsan o zaman bir sorun var demektir." dedi.

Bunun üzerine Louis, diğer gizemli adamla olduğu yere geri döndü.

Medya çok alakasız ama sözü çok sevdim.

Toplam 13- 14 oy gelince yeni bölüm gelecek😘

Verdiğiniz tüm oylar için teşekkür ederim🥰

Toplam 736 kelime

Seviliyorsunuz💚

troubled boy /irondad/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin