"NAT! Natnatnatnatnat!" Peter, asansörden inip onu gördüğünde haykırdı.
"Hey Peter"diye selamladı. Üstündeki örümcek adam köstümünü görürken sordu "İlk devriyen nasıldı?"
"Çok havalı. Yani insanların tehlikede olmasını özlemiyorum ama Örümcek Adam olmayı özlüyorum" diyerek kanepede yanına oturmak için zıplarken gülümsedi.
"Hangi suçları engelledin" diye onun ne kadar heyecanlı ve mutlu olduğuna sırıttı.
"6 banka soygununu durdurdum. Sanırım bu bir günlük devriye gezme rekorum. Bir adam neredeyse bir başkasını vuruyordu bu yüzden şimdi bir sokak lambasından aşağı sarkıyor."
Peter, Tony'nin Örümcek Adam olarak dışarı çıkmasına izin vermesi için ona yalvardı. Küçük çocukların bir şey istediklerinde yaptıkları gibi, ona neden izin vermesi gerektiğine dair bir PowerPoint sunumu bile yaptı.
Tony kesinlikle bu konuda tereddütlüydü ama sonunda pes etti.
Nat da Peter'ın tarafını destekledi ve kötü bir şey olursa orada olacağını söyledi.
"Bahse girerim New York seni geri aldığına sevinmiştir, ha?" diye yanıtladı Nat.
"Sanırım. Bazı insanlar hala benden hoşlanmıyor," diye omuz silkti. "Hey, herkes nerede?" Peter oturma odasında sadece Nat olduğunu fark etti.
"Hepsi eğitim alıyor" diye yanıtladı.
"Sen neden orda değilsin?"
"Bu sabah zaten gittim. Bu akşam yemekten biz sorumluyuz, ne yemek istersin?"
"Bekle bekle bekle. Bu bizim gecemiz değil" Peter, akşam yemeği sırasının onlara gelmediğini biliyordu.
"Tony olması gerekiyordu ama o burada değil, bu yüzden müsait olan bir sonraki Stark'ı seçtiler. Yani aslında bu senin gecen ama ben sana yardım etmek istedim" diye bilgilendirdi Natasha.
"Hiç havalı değil." Peter başını salladı, belli ki bir şeyler düşünmeye çalışıyordu. "Tamam bir fikrim var, antreman odasına inip ayakta son kalan oynayalım mı? Kim kazanırsa, yemeği kimin yapacağını seçer."
"Bu iyi bir fikir. Ekipmanlarımı alıp aşağıda buluşalım. İkimizden biri kazanırsa, Clint'i seçelim. Garip bir şekilde yemek pişirmede iyi ve her zaman işten kurtulmanın bir yolunu bulur." dedi Nat. Peter ve Natasha karşılıklı el sıkıştılar.
🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷🕷
Ayakta kalan son kişi, Peter'ın yapmak istemediği şeylerden kurtulmak için uydurduğu bir oyundu. Akşam yemeğinden sorumlu olmak gibi. Aslında eğitim için harikaydı.
Herkesin bir ipi var. Amaç, olabildiğince çok insanı bağlamak ve kendinizi bağlamaktan kaçınmaktı.
Peter, Tony'nin oynamak için burada olmamasına biraz üzüldü çünkü her zaman Steve'i almak için bir olurlardı.
Şimdi ise Nat onun tarafındaydı, böylece anlaşma yapabilirdi. Oyun başladı ve çok yoğundu. Akşam yemeğinden sorumlu olmayı kimse sevmezdi.
Oyunda oynayan kişiler Peter, Natasha, Sam, Steve, Bucky, Scott ve Clint idi. Thor orada değildi ve Bruce denemek bile istemedi. Wanda ve Vision'ın randevu gecesi falan vardı, Peter emin değildi.
Oyundan ilk çıkan Bucky oldu.
Clint ve Scott, Steve ve Sam'i düşürmeye çalışırken ekip olmuşlardı.
Sırada Sam vardı. Steve sonunda onu tutabildi.
Sonra Nat ve Peter Scott'ı aldı.
Steve, Peter'ın arkasından geldi. Peter sıçradı ve Steve'in ayaklarını yere yapıştırırken tavana yapıştı.
Clint, Steve'in üzerindeki ağları koparmak için bir ok attı ve başarılı olduktan sonra, Nat'in ona doğru koştuğuyla karşılaştı. Kavga etmeye başladılar ve Peter, Steve'i unutarak Clint'e yardım etmek için aşağı atladı.
Yine de bu akıllıca değildi çünkü Steve onu gafil avladı ve küçük savaşı kazandı.
Peter şimdi bağlanmıştı ve oyundan çıkmıştı.
Natasha kendini Clint'e karşı kazanmaya o kadar kaptırmıştı ki Steve'i fark etmedi bile.
Steve sonunda Nat ve Clint'i bir iple bağladı.
"Kazanan Steve" dedi Scott ve Clint güldü.
"Kimi seçiyorsun Steve?" Sam dik oturmaya çalışarak sordu.
Herkes, onlar olmamasını umarak parmaklarını çaprazlıyordu.
"Hmmm," Steve vakit ayırdı ve odanın etrafına baktı "Ben... Clint'i seçiyorum."
"EVET!" diye bağırdı Peter. "İyi seçim kaptan efendim" gülümsedi ve Nat'e baş parmağını kaldırdı.
"Ne?! hadi Steve" Clint burnunu çekmiş gibi yaptı.
Steve, onu çözerken, "Her zaman akşam yemeği görevinden çıkıyorsun, bunu hak ediyorsun. Şimdi iyi bir şeyler yap," dedi.
O gece ev yapımı spagetti ve köfte yediler ve çok lezzetliydi.
Peter da o gece gerçek benliği gibi davranıyordu. Nat sonunda çocuğun sahip olduğunu bildiği gerçek kişiliğini görebildi.
Onunla ilk tanıştığı andan itibaren o harika çocuğu korumak ve ona bakmak istediğini biliyordu. Ya da en azından Tony yapamadığı zaman. O özel biriydi ve bir şekilde tüm İntikamcılar kabul etmek istemeseler de onun için bir zaafı vardı. Onu bu kadar mutlu görmek güzeldi.
Kitabı çok uzattığımı düşünüyorum 2 bölüm sonra final yapıcam bilginize.
Toplam 678 kelime
💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
troubled boy /irondad/
ФанфикMay bir araba kazası geçirir ve 2 hafta komada kalır. Bu arada Peter da okulu ve süperkahramanlığı bırakarak May'in yanında olmaya çalışır. May ölür. Peter da ailesinden kalan son kişiyi kaybeder. irondad hikayesidir. ilk kitabım o yüzden mutlaka h...