Masadaki herkes, az önce ne olduğu konusunda kafası karışmış bir şekilde, bir dakika boyunca sessizce oturdu.
"Ben hallederim." dedi Tony ayağa kalkıp peçetesini masaya bırakırken.
Peter'ın kaldığı misafir odasına gitti ve kapıyı yavaşça açtı. Odayı iyice gördüğünde, Peter'ın kıyafetlerinin yere atıldığını ve odanın ortasında boş bir spor çantası olduğunu gördü. Sonra gece gökyüzüne açılan pencereyi gördü.
"Siktir" dedi kendi kendine. "Tony."diye bağırdı Steve. Tony çabucak döndü ve kapıda yalnızca kendisinin olduğunu gördü.
"Gelin haberlere bakın." Tony,steven yanına gidince televizyondan gelen haberler Tony'nin neler olduğunu ve Peter'ın ne yapmak istediğini tam olarak bilmesini sağladı.
Peter, binadan binaya sallanarak "Karen, Louis Bass'i ara," diye talep etti.
Karen, Örümcek Adam'ın yanından geçen herkesi teşhis etmek için kilitledi.
Peter on dakikadır arıyordu ve ondan hiçbir iz yoktu. Sonunda, eski, terkedilmiş bir apartmana giren şüpheli bir adam gördü ve Karen konuştu, "Louis Bass fark etti."
Peter yere indi ve kapüşonlu adamı takip ederek binaya koştu. Adam bir odaya daldı, Peter hemen arkasındaydı.
Peter odaya girdiğinde kapıyı kapatıp kilitledi. "Orada kal" dedi Peter, korkutucu görünmek için elinden geleni yaptı ama biraz başarısız oldu.
Teyzesinin öldürülmesi gözlerinin önünden gitmiyordu ve katili şimdi tam karşısındaydı.
Korkutucu görünmesi onun için zordu. Adam ellerini kaldırdı ve yüzünü göstererek yavaşça döndü. "Onu öldürdün..." dedi Peterburuk nir sesle.
"Peter Parker, hoş geldin," dedi Louis alçak, karanlık bir sesle.
"Kim olduğumu biliyor musun?" Peter şok oldu.
"Pekala şimdi sorularını cevaplıyorum. Halanı öldürmek senin örümcek-adam olduğundan emin olmak için bir sınavdı ve haklıydım. Uzun zamandır seni inceliyorum. Beni büyülüyorsun."
"Kapa çeneni, kapa çeneni", Peter öfkeyle bağırdı. "Onu öldürmene gerek yoktu! O benim tek ailemdi!" Gözyaşları çocuğun maskesinin arkasına düşmeye başladı.
Peter, Louis'i yerinde tutmak için ayaklarına bir ağ attı, sonra ileri doğru yürümeye başladı.
Suçlunun çenesine sert bir yumruk attı ve onu yere devirdi. Peter ona sert bir şekilde vurdu. Bir kez daha...Bir kez daha... Adamın burnundan kan aktı ve dudağı çatladı.Peter yumruklamayı bırakmadı, karnına, göğsüne vurdu ama en çok yüzüne vurdu.
"Hey şimdi yap! " Louis bağırdı . Peter bağırmasını duymazdan geldi , öfkesi onu kontrol altına almış gibiydi. Sonra birden Peter sırtında keskin bir ağrı hissetti.
Peter biraz sersemlemiş bir şekilde ayağa kalktı . Döndü 7 kişilik giyinmiş bir grup gördü . Biri hariç hepsi ona yüksek teknoloji silahları doğrultuyorlardı. Ona en yakın olanın elinde büyük bir iğne vardı. Güçlerinin sorun olmayacağından emin olmak için Peter'a güçlü bir yatıştırıcı enjekte etmişti.
Peter'ın görüşü bulanıklaşmaya ve sallanmaya başladı. Artık siyah noktalar da ortaya çıkıyordu. "Bay Stark..." Peter, onun duyacağını umarak fısıldadı.
Peter artık kendi ayakları üzerinde duracak güce sahip değildi. Düştü ve kafasını yere çarptı. Karanlık onu tamamen yuttu ve artık bilinci yerinde değildi.
Tony, Steve, Bucky ve Natasha, Peter'ı bulmaya uygun olanlardı. Tony başka birine ihtiyacı olacağını düşünmedi, bu yüzden onlara geride kalmalarını söyledi.
"Friday, Peter'ın takım elbisesini takip et." dedi Tony havada uçarak. "55. caddenin köşesindeki dairede. 136 numaralı oda."
Bütün ekip aynı anda dairenin köşesini döndüler ve büyük, güçlü bir adamın apartmandan dışarı çıktığını gördüler.
Adam büyük bir minibüse doğru koşuyordu ve Bucky çoktan ona doğru koşmaya başlamıştı.
Adamlardan ikisi üzerinde sadece boxer'ı olan baygın bir Peter taşıyordu. Arkalarında takım elbisesi ve ağ atıcıları olan metal bir kutu tutan bir adam vardı.
Tony ve Steve Peter'ı kurtarmak için yola çıkarken, Steve "Nat, Bucky ile minibüse git, kaçmadığından emin ol." diye emretti.
Steve iki adamı etkisizleştirdikten sonra,Tony çocuğu tutan adamlara ateş etmeye başladı.
Kutuyu taşıyan adam onu yere koydu ve bir silah çıkardı. Normal bir silah değildi.
Tony'ye ateş etti ve bir tel fırladı ve Ironman takımının etrafına sarıldı. Birkaç saniye sonra Tony yerdeydi, tel tarafından elektrik çarpıyordu.
Kısa bir süre sonra Steve de vuruldu ve Tony'nin yanına düştü. Natasha da elektrikli tabancalı adamın peşinden gitti ve onu bayıltmayı başardı.
Minibüsün arka kapıları açıldı ve Bucky'ye iki büyük silah hızla ateş edildi. Bucky'nin geri çekilip metal koluyla kendini korumaktan başka seçeneği yoktu.
Tony, Peter'ı tutanların onu minibüse atıp mümkün olduğunca çabuk uzaklaşmasını çaresizce izledi.
Nat, artık yanmış telden kurtulmasına yardım etmek için Tony'ye koştu.
Tony bir kez çözüldüğünde, şehri daha büyük bir şekilde görebilmek için havaya fırladı ve o lanet minibüsün nereye gittiğini bulmaya çalıştı. Her sokağı aradı ve nedense onu hiç göremedi. Sinirli bir şekilde yere indi.
Tony yere indiğinde Peter'ın takımının bulunduğu metal kutuya ağır adımlarla yürüdü. Takım elbiseyi ve ağ atıcıları kutunun içinden aldı ve birkaç saniye onlara baktı.
Diğer üç Yenilmez sessizce onu izledi.
"Kahretsin!" Tony yüksek sesle ve öfkeyle bağırdı ve sokağın aşağısındaki kutuyu tekmeledi.
Peter'ın takımını sanki kaybetmekten korkuyormuş gibi göğüsüne bastırdı. "O pislikler takım elbisesini çıkardı. Onu izleyemiyorum."
Steve Tony'nin yanına yürüdü, "Ben ve Bucky dışarı çıkıp Peter'ın olabileceği yere giden her şeyi arayacağız. Sen ve Nat kuleye geri dönmelisiniz ve bununla ilgili herhangi bir şey aramaya başlayın. Umarım yakında bir ipucu bulabiliriz.Tamam mı?" Tony cevap vermedi, ama Steve'in emirlerini uyguladı.
Bu bölüm diğer bölümlere göre daha uzun çünkü aksiyonu yarıda bırakıp sizi meraklandırmak istemedim😉
Bir önceki bölüme istediğim kadar oy gelmedi o yüzden 13-14 oy sanırım yeter 😔
Bu bölümü kaosu çok seven
VminEllaa ya ithaf ediyorum.Bütün bölümlerimi okuyup oy verdiğin için teşekkürler💚(İthaf bilgisayardan yapılıyor ve şu an evde değilim eve gittiğim zaman halledicem 😁 )
Toplam 851 kelime
Seviliyorsunuz💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
troubled boy /irondad/
FanfictionMay bir araba kazası geçirir ve 2 hafta komada kalır. Bu arada Peter da okulu ve süperkahramanlığı bırakarak May'in yanında olmaya çalışır. May ölür. Peter da ailesinden kalan son kişiyi kaybeder. irondad hikayesidir. ilk kitabım o yüzden mutlaka h...