Tony tüm zaman boyunca Peter'ın yanında kaldı. Bruce her yarım saatte bir onu kontrol etmek için geliyordu ve Steve ara sıra girip Peter'a bakıyordu.
Steve kuledeki herkese Peter ve Örümcek Adam'ı ve kulede ne yaptığını anlatmıştı. Tabii ki önce Tony'den izin almıştı.
Herkes sadece neler olduğunu merak ediyor ve kulede kendilerine yabancı olan birinin olmasından endişeleniyordu.
30 dakika çabuk geçti ve Bruce Peter'ı tekrar kontrol etmek için içeri girdi. Bruce mükemmel bir zamanlamayla gelmişti, çünkü sadece 5 dakika sonra Peter'ın nefesi ağırlaşmaya başladı ve Tony onun terlemeye başladığını fark etti.
Tony ve Bruce, çocuğun bir kabus gördüğünü anladılar. Birkaç dakika boyunca Peter'ın nefesi, gözleri açılıncaya kadar kesik kesik geliyordu.
Peter Oturur bir pozisyona geldi ve bir an için kafası karışmış bir şekilde etrafına baktı.
"Peter?" Bruce sordu. Tony sessiz kaldı ama çocuğu izledi. "Peter nefesini yavaşlat tamam mı?" Peter anladığını göstermek için hızlıca başını salladı, ama nefesi aynı hızda devam etti.
Tony sonunda bir şey söyledi,"Hey, iyisin" sesi aslında rahatlatıcıydı. "Bir kabustu Peter, herkes iyi. Sadece sakin ol."
Peter, Tony'nin gözlerine bakıyordu, nefesine odaklanmaya çalışıyordu. Tony bunu söyleyince kendini kötü hissetti, çocuğa yalan söyledi. Herkes iyi değil, May hala ve Peter iyi değil ama onu sakinleştirmeye ihtiyacı vardı.
Sonra Peter'ın bakışı kırıldı ve nefesi normale döndü. Masadan kalkmaya çalıştı ama Tony onu durdurmak için elini göğsüne koydu.
Peter ona kızgın ama sorgulayıcı bir bakış attı ve Tony'nin tek yaptığı kolundaki iğneyi göstermek oldu. "Ah," dedi Peter sessizce IV'e bakarken. "Miden bulanıyor mu?" diye sordu Bruce. "Hm?" Peter başını kaldırdı.
"Bulantı hissediyor musun?" Bruce tekrar güzelce sordu. "Hayır, şu anda değil," diye yanıtladı Peter titreyen ellerini birleştirerek. "Baş dönmesi mi?" diye sordu Bruce. "Biraz sersemlik." "Aç mı yoksa susamış mı?" diye sordu Bruce, duymak istediği cevabı alamayacağını bilerek. "Hayır" diye belirtti
Peter, yeme ya da içme düşüncesi şu anda onun için önemli görünmüyordu. "Oh woah Bruce Banner," Peter kiminle konuştuğunu yeni fark etti. "Evet" Bruce kıkırdadı ve elini uzattı. Peter onu aldı ve hafifçe salladı, zayıf olduğundan biraz utandı.
Tanıştığımıza memnun oldum Örümcek Adam, dedi Bruce. "Bekle. Biliyor musun?"
"Herkesin doğru bilmesinin sorun olmayacağını olduğunu söyledin?" Tony yanlış duyduğundan korkarak sordu ve Steve'e herkese söylemesi için izin vermişti. Çocuğun büyük sırrı. "Ah, evet, sorun değil," diye yanıtladı Peter çabucak.
Bu bölüm için 8 oy yeterli 8 oy sonra yeni bölüm gelecek 😁
Bu bölümü tam geceyarısında yazıyorum sşhfşjdşhd umarım beğenirsiniz.
Lütfen, kitabın nasıl olduğla ilgili, nasıl yol aldığıyla ilgili yorum yaparak fikirlerinizi belirtin 😊
Toplam 409 kelime
Seviliyorsunuz💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
troubled boy /irondad/
FanficMay bir araba kazası geçirir ve 2 hafta komada kalır. Bu arada Peter da okulu ve süperkahramanlığı bırakarak May'in yanında olmaya çalışır. May ölür. Peter da ailesinden kalan son kişiyi kaybeder. irondad hikayesidir. ilk kitabım o yüzden mutlaka h...