"Tony?" Peter başını Tony'nin yatak odasının kapısından uzattı.
"Evet?" Tony aynada kendine bakıp saçını düzeltirken omzunun üzerinden cevap verdi.
"Bana çok çabuk yardım edebilir misin?" diye sordu Peter masumca.
Tony döndü ve ona içeri girmesini işaret etti.
Peter odaya girdi ve bileğinde bir bileziğe dönüştürdüğü kravatı çözmeye çabaladı. "Bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Bir keresinde biraz yardımla yaptım ama unuttum."
Tony kravatı elinden aldı ve yakasını çıkardı, "Bunu gözüm kapalı yapabilirim evlat. İzle ve öğren." Siyah kravatı kolayca bağladı ve yakasını geri katladı. Peter aynada kendine baktı.
"Teşekkürler Tony. Clint yardım etmeye çalıştığında kravat nasıl olduysa yaya dönüştü."
Tony ona Bay Stark demediği için mutluydu. 'Bay Stark' ona bir şekilde Peter'a o kadar yakın olmadığını hissettirdi. Yine de Peter'a çok istediği halde ona ne diye hitap edeceğini söylemedi.
Tony hafifçe kıkırdadı ve Peter'ın omzunu sıvazladı. "İyi görünüyorsun Pete. Şimdi git ve saçını yap, birkaç dakika sonra çıkıyoruz."
Peter tekrar banyosuna gitti ve saçını jel sürerek düzeltmeye başladı. Karen'a daha önce koymasını söylediği hala çalmakta olan müziğe eşlik ediyordu.
Peter saçıyla işini bitirdiğinde aynada kendisine parmak tabancası vurdu. Tony'nin ona aldığı yeni takım elbisenin içinde kendini çok havalı hissediyordu. Etkinliğine gitmek için oldukça heyecanlıydı. Peter daha önce hiç böyle bir şeye gitmemişti.
Friday ve Peter, Tony'yi okula gitmesine izin vermesi için zorladı. Tony önceki gün geçirdiği panik atak yüzünden onun gitmesine izin verip vermeyeceğinden emin değildi.
Günler çabucak geçmesine rağmen iyiydi. Tek şey, her zamankinden daha sessiz olmasıydı.
Ama Cumartesi günü daha iyi gibiydi. Tony ve o, pazar günü giymesi için mükemmel bir takım elbise bulmak için dışarı çıktılar. Ayrıca Clint ve Steve ile yüzmeye gittiler.
Bu günün en iyi yanı, Tony'nin yeniden antrenmana başlamasına izin vermesiydi. Yani sadece eğitimdi ama hiç yoktan iyiydi. Nat çoğu zaman onunla çalışır ve ona yeni hareketler öğretirdi.
Şimdi ise Pazar günüydü ve Tony'nin etkinliğine gitme zamanıydı.
Aynada kendine bakan Peter bakmayı bıraktığında, arabanın beklediği yere indi.
Happy arabanın yolcu tarafında oturuyordu, Tony henüz çıkmamıştı. Peter arka koltuğa oturdu. Sinirlendiğini bilerek Happy'e gevezelik etmeye başladı.
Happy sinirlenmek eğlenceliydi, bu yüzden çoğu zaman Peter bunu kendi eğlencesi için bilerek yapardı.
Birkaç dakika sonra Tony sürücü koltuğuna geçti. "Hazır mısın?"
"Hadi gidelim" diye yanıtladı Happy ve Tony arabayı sürmeye başladı.
Tony, Peter'ın sözünü kestiğinde, Peter hâlâ Happy'e rastgele okul işlerinden bahsediyordu. "hey evlat dinle" "Bu olay daha çok bir partiye benziyor, gerçekten büyük bir parti. Bir saat kadar konuşup tanıtmam gereken proje var falan filan. Bu sıkıcı kısım. O sırada Happy ve Rhodey ile en ön sırada olacaksın. Anladın mı?"
Yüksek sesle "gayet net" diye yanıtladı Peter.
"Ve parti kısmı için, sadece eğlenmeye bak. Parti bitincede gel beni bul" diye uyardı Tony.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
troubled boy /irondad/
FanfictionMay bir araba kazası geçirir ve 2 hafta komada kalır. Bu arada Peter da okulu ve süperkahramanlığı bırakarak May'in yanında olmaya çalışır. May ölür. Peter da ailesinden kalan son kişiyi kaybeder. irondad hikayesidir. ilk kitabım o yüzden mutlaka h...