Kapıyı açtığımda Bi kaç tane sağlık görevlisi ve sağlık görevlilerinin arkasında iki tane polis görmüştüm.
Ulan hideko ne yaptın lan!
Hatırla hatırla hatırla!En öndeki sağlık çalışanı bana bakıp "hideko yanomi değil mi?" diye sordu.
"Evet" dedim.
"Hideko canım sakin ol ama babanı hastaneye kaldırmak zorunda kaldık. Abinin haberi var hatta hastane de seni bekliyor" dedi kadın olan.
"Ne! Babama ne oldu? Neden hastane de?" Diye sorduğumda cevap vermediler.
"Eğer gelirsen öğreneceksin hideko" dedi Erkek polis.
"Tamam" diyip hemen telefonumı ve birkaç eşyamı alıp çıktım.
Hepsi ile birlikte arabaya bindim ve hastaneye gittim.
Hastaneye geldiğimde abim dış kapıda oturmuş beni bekliyordu.
"Abi" diyerek ona koştum.
Beni gördüğü gibi ayağa kalktı ve sarıldı bana.Sarılması ile ağlamamak için direndiğim göz yaşlarımı bıraktım.
Ve hüngür hüngür ağladım.Abim başımı okşayarak "tamam abim geçti" dedi.
Ondan ayrılarak "babam nerede?" diye sordum.
"Yukarıda odada ayılması bekleniyor" dedi.
"Hangi oda?"diye sordum.
" 13.oda da" dedi abim.
Direkt içeri girip koşarak merdivenlerden çıkıp 13.odayı buldum.
Camdan baktığımda durumu baya kötü görünüyordu ve bu beni daha çok ağlatmıştı.
Bi beş dakika sonra Hemşire gelip serumunu değiştirmişti.
Hemşirenin gitmesiyle birlikte abim, amcam, Hawks, ve bir kaç tane hero vardı.
Kapının karşı taraftaki duvarına yaslanarak çöktüm ve ayaklarımıda kollarım ile sarıp öyle durdum bir kaç dakika.
Yanıma biri oturmuştu. Kim diye bakmak istemediğim için kafamı bile kaldırmadım.
Kırmızı Bişey beni sardığında Hawks olduğunu anladım.
Kanatlarını etrafıma sarmıştı.
Kafamı kaldırıp ona baktığımda "çok çirkin olmuşsun ağlamaktan" dedi.
"Umrumda değil" dedim.
"Hideko" dediğinde ona baktım.
Ne diyeceğini bilemiyormuş gibiydi.
Sanki cümleleri birbirine bağlamaya çalışıyordu."Biliyorum üzgünsün, ve bu acı tarif edilemez bir şey ama inan bana baban bu yataktan kalkıp yine eskisi gibi seninle, sizinle olacak"dedi.
Gözlerim dolarken "gerçekten olacak mı?" diye sordum.
"Gerçekten olacak" dedi.Hawksa sarılarak teşekkür ettim.
Gerçekten 2. Abimsin Hawks.Biz yerde otururken doktor gelip içeri girdi.
O ara ayağa kalktım ve doktorun çıkmasını bekledim.
Doktor çıktığında abim "durumu nasıl? Onu görebilir miyiz?" diye sordu.
Doktor "daha ayılmadı. Ayılması günler sürecek gibi duruyor.
Yani umarım sadice günler ile kurtarabiliriz" dedi."Ne! Nasıl yani! Babam uyanmayacak mı?" dedim şok ve korku içinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Reader
Teen FictionBir bakugou ve reader hikayesi.. "Seni seviyorum çünkü kendi benliğimi sende buluyorum " dedi oğlan. "Seni seviyorum ama bi çünküsü yok seni sen olduğun için seviyorum" dedi kız.