Herkes Stajda

140 10 53
                                    

Benim başlıkların saçmalığı şaka mıdır yoksa halis midir ĞWÜXŞWĞZWŞSŞWŞSĞAŞ
iyi okumalar askolar
------

Sonraki günlerde hepimiz staj yapacağımız bizi seçen isteyen kişilerin yanına gitmiştik.
Bakugou, shoto gibi pek sahada durmamama rağmen 69 isteğim vardı.
Allah bereket versin be asko

Arkasını dönüp "Az geldi Bi gözüme seninki" dedi bakugou.

"Hayatım ben festivalde kendimi yormadım ki azıcık senle uğraştım azıcık uraraka ile azıcıkta midoriyanın takımında yoruldum tamam benden bu kadar" dedim geri yaslanırken.

"Senle işim çok zor çook" dedi önüne dönerken güldüm.

Şimdi ben kime gidecektim liste de endeavor
Hawks
Abimin Bi iki arkadaşı
Babamın arkadaşlarından bissürü kişi vardı. Tanıdık istemiyordum böyle samimi olmadığım benimle ilgilenebilecek stajı güzel yapılacak birini arıyordum.

Kendime göre birini bulduğum da onayladım. Aizawa sensei staj için hazırlanıp gidecek olduğumuz yere gitmemiz için bizi gönderdi bende hemen gidip hazırlandım.

Sonra yoğun olurum abimi babamı Bi göreyim diyip onları görmeye gittim.
Babamın durumu aynı ama eski yaraları falan baya geçmişti bu yüzden sevinmiştim.

Biraz onunla konuştuktan sonra hawksın evine geçip abimle ilgilendim.
O da günden güne daha iyi oluyordu hawks önceden onu evde tek bırakmaya korktuğunu söylüyordu ama şuan tek bırakıp dışarı çıkabiliyordu. Demek ki hawks bile bu kadar düşünceli olabiliyorsa abim iyidir.

Onla da konuştuktan sonra yurda gidip eşyalarımı aldım ve
Edgeshot'un yanına gittim.

Biraz Uzun yoldan sonra varmıştım.
"Oh be şükürler olsun toprak vatana" dedim kendimi arabadan atarak.

insanlar bana garip garip baktığı için kalkıp çantamı taktıktan sonra bana 'geldiğinde haber ver seni aldıracağım' diyen Edgeshot'a 'geldim' diye mesaj yazdım.
'Tamam gönderiyorum 10 dk sonra gelir yanına' dedi mesaja cevap olarak.
'Tamamdır sensei' yazdım ve çizim defterini çıkartarak ne çizsem diye düşünmeye başladım.

O sırada karşımdaki durakta oturan çocuk çok tatlı geldiği için onu çizmeye başlamıştım.
Fakat tam bitiremeden Edgeshot'un gönderdi kişi gelmişti.

"Ee benim resim bitmedi hacı ya" dedim söylenerek ve önümde duran araca binmeden eşyalarımı toplayıp çantama attım.
"Ben nezaket bekliyordum bu sürücü götünü bile kaldırmıyor kapıyı açmak için ben bineyim bari" diye söylenerek kapıyı açtım ve bindim.

Ben bunu yazarım kardeş
Arabaya binmem için kapıyı bile açmaya gerek duymadılar Edgeshot bu nası öğrenci almaktır.
Seni seçmeyip hawksın yanında yatmam gerektiğini biliyordum.

Kısa Bi yoldan sonra gelmiştik.
Edgeshot "şimdi git dinlen akşam konuşuruz yarın başlarsın" demişti.

Bende onu onaylayıp bana ayırdıkları odaya geçtim ve rahat bir şeyler giydikten sonra kendimi yatağa attım.

Telefonumu aldıktan sonra ilk bakugounun sonra Mina ve bir kaç sosyal medya mesajlarına baktım.

Kirpi kafa❣️

Pşşşt

Efendim

Naber nereye gittin?

İyi valla kirpiciğim
Edgeshotun yanına geldim
Sen kimin yanına gittin?

Ben pantoloncuya geldim

Bakugou X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin