Bakugounun Ağzından

478 25 105
                                    

Düşündüm ki hep hidekonun ağzından yazmayayım. Arada ufakta olsa Bi bakugou verelim değil mi? Wğzğwğsğwğsişw
İyi okumalar
--------

Bakugou'nun ağzından

Etrafımız sarılmıştı. Hideko ile sırtlarımızı birbirine döndürmüştük.
Yani mantıken ikimiz de birbirimizin arkasını koruyorduk.

"Peki şimdi ne yapacağız?" diye sordu Hideko.

"Salak kız tabiki de savaşacağız" dedim.

"Sağol ya ben bilmiyordum" dedi dalga geçerek. Biraz etrafına baktı. Sanırım plan yapmaya çalışıyor.

"Planın sırası deği-"

"Etrafımızda 10 kişi var yani beşi sende beşi bende. Özgünlüğün patlama, benimkisi ise fırtına. Fırtınayı kullandığım zaman göz gözü göremeyecek şekile girecek. Neyse asıl konu o değil gördüğüm kadarıyla sağdaki pembe kafa, ve onun yanındaki cücenin özgünlükleri kısa mesafe o yüzden onlar bende.
Soldaki-" demişti ki sözünü önümde duran muşmula surata patlama geçirerek kestim.

" Dal şunlara ne yaptığın kimsenin umrumda değil" dedim. O sırada muşmula surat yerde bayılmış bir şekilde yatıyordu.
Hemen yanındakine geçmiştim ki hidekonun homurdandığını duydum.

"Şu sesini kes ve benim senin arkanı koruduğum gibi sende benim arkamı koru" dedim bağırarak.

Hideko gülüp "mecbur öyle yapacağız" demişti. Ve az önce hakkında konuştuğu iki kişiyi "shiineee" diyerek indirmişti.
Bu kızın bu halini çok seviyorum.

Önüme döndüğümde yüzüme neredeyse bıçak yiyicektim ki Hideko Bi anda yüzüme gelen bıçağı eliyle tuttu ve atan kişinin omzuna attı.

"Dikkatli ol Aptal, bu nası arka koruma hem" dedi. O sırada villanlardan biri hidekoyu alıp karşı binaya fırtlattı.

"HİDEKOO!!" diye bağırdım.
Yerde ölü gibi yatıyordu ve ben ona bakmaktan yüzüme darbe almış yere düşmüştüm.

"APTAL KARI BENİ KORUYACAKSIN DİYE NELER GELDİ BAŞINA" diye bağırdım. Sonra belki sinir olurda kalkar diye düşündüğüm için
"APTAL KARI "diye bir daha bağırdım. Ama o yattığı yerden hiç kalkmadı. Lanet olsun hemen burayı halledip yanına gitmem lazımdı.
Hepsine büyük Bi patlama yaratarak indirmiştim koşarak Hidekonun yanına gidecekken önümü dabi kesti.

"Nereye ufaklık" dedi dabi gülerek özgünlüğünü kullanarak beni uzağa savurdu.
Böyle giderse hidekoya yetişemeyeceğim. Ya ölürse...

Ligle savaşmıyorduk ama dabi buradaydı ve sanırım Bi tane de nomu vardı. Nomu hidekonun yanına giderken sinirden köpürmüştüm.
Çünkü nomu şuan Hidekoya vuruyor, sağa sola atıyor ama Hideko hiç Bi şekilde tepki vermiyordu.

"Ulan gücünüz kıza mı yetiyo sadice söyle şu gereksiz beyin hücresi olmayan ama beyni gözüken yaratığa burada ben de varım" dedim.

"Ahahahah komik velet seni" dedi dabi ve mavi ateşi ile etrafımı sarmıştı.
Ne kadar gücümü kullansam da buradan çıkamamıştım.
Bi zaman sonra dabi "nomuyu al spinneer" dedi.
Ve hepsi Bi anda yok oldu.

Ayağa kalkıp Hidekonun yanına gittim.
Yüzü harap olmuştu. Yarası vardı ve sanırım çok kan kaybetmişti.

Hidekonun yanına oturduğum gibi onu kucağıma aldım "BİRİ AMBULANS ÇAĞIRSIN" diye bağırdım. Ama kimse beni duymuyordu.

Bakugou X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin