Midnight Sensei İle Çifte Kumrulara Doğru

428 29 115
                                    

Hello aşklarım
İyi okumalar
----

Okulun bahçesine girdiğimiz de ileride sol tarafta oturan 3 kişilik erkek grubundan başka hiç kimse yoktu.
Neden acaba?
Geç kaldınız geeçç

Bakugouya bakarak "malsın, senin yüzünden geç kaldık" dedim.

Bana çatık kaşla bakarak "haa, benim suçum mu bu şimdi Aptal" dedi.

"Tabi senin suçun gerizekalı, 2 saatte Bir hazırlanamadın" dedim.

"Tch, sussana sen" dedi. Ona tam çelme takıp 'sustursana' diyecekken sol taraftaki çocuklardan birinin "sarı kirpinin yanındaki kıza baksanıza" demesi ile donup kaldım.
Lan, sarı?
Sarı kirpi?
Sari kirpinin yanındaki kız?
Lan benim o

Bakugouyla direkt o çocuğa doğru döndük.

Ayakta olan "cam gibi" demişti.
Bi diğeri ise buna gülüp "dokunsam kırılacak" demişti.

"Yiyorsa dokun hadi" dedi bakugou.

"Ha! Sen ne ayaksın lolipop, çık git dersini dinle" demişti bana cam gibi diyen ibne.

"Kes sesini Aptal, ilk insanlarla nasıl konuşulur onu öğren sonra gel, öğrenemeyeceksen de 'ben öğrenemiyorum ' de ben sana yardımcı olurum" dedi bakugou sırıtarak.

3ü birden bizim üstümüze doğru gelirken izlesem mi yoksa topuklasam mı diye düşünüyordum.

Ama sonra bakugou da elini kaldırıp patlama yarattığı zaman iki fikirden de vazgeçip bakugounun elini tuttum ve "saçmalama, aizawa sensei öğrenirse okuldan bile atabilir, hem derse geç kaldık" dedim.
Ve tuttuğum eli bırakmayarak arkamı döndüm ve koşmaya başladım.

Bakugou ilkte Bi sarsılsada hemen bana ayak uydurmuştu.
Bi kaç dakika sonra da zaten sınıfın kapısının önündeydik.

Kapıyı çalıp içeri geçtik ve "özür dileriz Midnight sensei" dedim.

Midnight gülerek "sorun yok çifte kumrular yerlerinize oturabilirsiniz" dedi.
Ne?
Çifte kumrular?
Onlar kim lan?

'Çifte kumrular ne alaka' diye sorgularken bakugounun tepkime gülmemek için kendini sıktığını gördüm ve tabi canım sınıfımdan da bazıları sırıtıyordu.
Ya ne komik bana da söyleyin bende güleyim

Bi kaç saniye sonra bakugounun elini bırakmadığım aklıma geldi.

"Has- allahım lütfen el ele tutuşmuyoruz olalım lütfen lütfen" diyr mırıldanarak kafamı eğip baktım 

Bakmaz olaydım.

El ele tutuşuyoruz amk. Ne nane vardı da elini verdin Hideko
E ne demiş atalarımız elini veren Bi yerini kaptırır
Dikkat et de diğer yeri de kaptırma

elimi çekmek için çabalamıştım ama bakugou yemin etmiş gibi bırakmıyordu.

Ona 'ne ayaksın, bıraksana' bakışı atsam da o sırıtmış. Ve midnight sensei ile konuşmaya başlamıştı.

"Özür dileriz sensei, yolda bi kaç olay oldu bir daha geç kalmayız" dedi ve yerine doğru gitmeye başlarken beni de arkasından sürükledi.

Yerime geçmeden önce Shotonun 'bugün bu ikinci, ne oluyor' bakışını görmedim sayarsak her şey mükemmeldi.

Tam oturacakken bakugou hala elimi tuttuğu için Bi ona bir de elime bakarak "sizi diyorum, acaba evlendirsek mi? Baksana çok beğendin herhalde elimi" dedim.

Bakugou X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin