~ilahi bakış açısı~
"Hideko kapıyı açar mısın? "dedi sarı saçlı kırmızı gözlü oğlan.
Kız kapıyı açmadı. Oğlan bir kere daha çaldı kapıyı ve "Tamam haklısın, aç kapıyı konuşarak halledelim" demişti.
Kızdan ses seda yoktu. Oğlan endişelenerek "Ya sen aç ya ben kırayım" demişti.
Kız buna da tepki vermeyince kirpi kafa kapıyı kendi yöntemi ile açtı.
Yani kırdı.Kızı odada göremeyince onun odasının yanındaki melezin kapısını çaldı.
Shoto todoroki kapıyı açtığı an Bakugou "hideko yok, nereye gitti biliyor musun?" demişti.
Shoto ilk kaşlarını çatarak baksa da "ne yaptın yine" demişti.Çocuk elini ensesine atarak "ya Bişey yapmadım. Konu aile meselesine geldi Bi yerden nerden geldiyse siktiğim konusu kızdı çıktı gitti 5 dk sonra odasına geldim yok, YOK NEREYE GİTTİ " diyerek bağırdı.
"Aile meselesi hidekonun nefret ettiği bir şey. Annesi mi sordun?" Dedi Shoto.
"Evet" dedi bakugou.
Shoto ceketini giyip "iyi bok yedin" dedi ve merdivene doğru yürüdü bakugouda arkasından geliyordu.
"Nereye gidiyoruz" dedi bakugou.
"Çok konuşma shinsoyu ara yolu o biliyor" dedi Shoto.
Bakugou telefonu çıkarttıp büyücüğü ara'ya tıkladı. Shinso Bi kaç dakika sonra açtı ve "ne oldu yine" dedi uykulu bir sesle.
Bakugou olayı anlatınca o da hazırlanıp aşağıya inmişti.
Çocukları görüp yanlarına gittiğinde
İlk bakugouyu dövecek gibi baksa da sonradan umrunda değilmiş gibi davranan özelliğine devam etti ve
"Küçüklüğünden travma kalan Bi Ev var genelde hep oraya gidiyor ama bu aralar biriyle konuşmak istiyorsa babasının yanına gidiyor" dedi.Shoto ve bakugou bu yeni olayı 'nerden biliyorsun?' dermiş gibi bakarken çocuk "siz ağır abilerle konuşmayı pek sevmiyor demek ki" demişti.
"Sen kesin büyücülük yapmışsındır" dedi Shoto.
"Yok canım estağfurullah, sordum yanıt verdi ben Bişey yapmadım" dedi Shinso.
Aslında o da biliyordu arkadaşının beynine girmesi hataydı. Hemde büyük Bi hata. Ama o arkadaşı kendi içinde her şeyi yaşamasaydı gelip tek tek anlatsaydı bu olmayacaktı.Çünkü arkadaşını iyi tanıyordu ve hiç Bi gece 1-2 saatliğine babasının yanına gittiğini aynı yurtta yaşayan arkadaşkarı bile bilmiyordu. Oysa Shinso bunu kendi yöntemi ile öğrenmişti. Sırf iyiliği için
İlk hastaneye bakmışlardı ama onu orada bulamayınca o harabe evde olduğunu anlamışlardı. Yani harabe ve acı dolu olduğunu sadece bakugou bilmiyordu.
Evin önüne geldiklerin de daha doğrusu ev bile denmez yere geldiklerinde bakugounun kalbine Bi sızı düşmüştü.
Neden olduğunu o da anlamamıştı ama içten içe burda çıkmasın diye de dua ediyordu. Çünkü bu kız buraya geliyorsa bilin ki çok acı çekmiştir demekti.3ü uzun Bi süre kapıya baktıktan sonra shinso "içeri ben gireyim" dedi.
Bakugou bir şey diyemezdi çünkü hidekoyu onlar kadar tanımıyordu ayrıca onun buraya gelme sebebi kendisiydi. O yüzden shinsoya izin verdi.
Shoto zaten "hidekonun o halini görmek istemiyorum" dediği için kapıda kalmayı tercih etmişti.Shinso ikisinin de fikrini aldıktan sonra içeri girmişti.
Alt katta olmayacağını biliyordu. Ya bodrumdaydı ki o zamanlar karanlıktan korktuğu gibi şimdi de korkardı o yüzden hiç oraya inmediğini düşünerek üst kata odasına çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Reader
Teen FictionBir bakugou ve reader hikayesi.. "Seni seviyorum çünkü kendi benliğimi sende buluyorum " dedi oğlan. "Seni seviyorum ama bi çünküsü yok seni sen olduğun için seviyorum" dedi kız.