Öylesine 1 Gün

399 32 9
                                    

Evet biliyorum çok erken geldi bölüm. Ne yapayım ilham perilerim beni terk etti. Çok üzüldüm tabi birazda kişisel sorunlar falanlar filanlar iyi okumalar.
-------

Sabah yine erkenden kalkıp herşeye sövüp yeniden yatacaktım ki acaba hangi arkadaşım beni öldürür diye düşünürken mecbur olarak kalktım.

Hazırlandıktan sonra aşağıya inip kahvaltı yapan bizimkinlere" günaydın" dedim.

Hepsi "günaydın" demişti.
Dolaba gidip meyve suyu alarak yurdun çıkışına doğru yürümeye başladım.

"Hideko" dedi shoto.

Arkamı dönerek 'ne var?' derecesinde ona baktım.

"Kahvaltı etmeyecek misin?" Diye sordu

"Canım istemiyor" dedim. Ve yurttan çıktım.

Ne yapayım aga duvarlar üstüme üstüme geliyor nası yiyeyim şimdi
Duvar canlı mı gerizekalı
Öyle mi dedik biz alla alla

Okula gitmeden önce shinsoyu köşede kedi severken görmüştüm.

Yanına gidip "erkencisin, uyku güzeli" dedim gülerek.

Kafasını kaldırıp bana baktı ve "sanada günaydın" dedi.

"Günaydın mı hiç emin değilim ama olsun" dedim.

Kediyi kucağına alarak benim kucağıma bıraktı.
"Neden? Yine hangi depresyon taktiğini uyguluyorsun" dedi.

"Depresyon taktiği?" Diye sordum kucağımdaki kediyi severken.

Ellerini cebine koyarak "ne bileyim. Senin duygu değişimine asla yetişemediğim için" dedi.

Güldüm.
"Beni paylaşamamanız hoştu" dedim.

"Seninde yurt cezan hoştu" dedi.

Kediyi elimden bırakarak "Of hatırlatma ya aizawa sensei götüme soktu" dedim.

Gülerek "shotoya video çekmesini rica ettim bana dedi ki Hideko sonra götüme fırtına soksun değil mi?" dedi.

Kafamı çevirip okula doğru giden bizimkinlere baktım.

"Yani tabi Bi ihtimal bunların hepsi" demiştim ve sonra" hadi yürü okula gidelim" diyerek devam ettim.

"Seninkilerle?"

"Evet benimkilerle ne var ki?"

"Ne yok ki canım*

" Shinso sen kendini bile umursamıyorsun bunu mu umursadın gerçekten"

"Yo bunu da umursamadım. Neyse gidelim hadi" dedi.

Yan yana giderken bizi tek bırakmamak için yanımıza gelen shoto "iyi misin Hideko?" diyerek sordu.

"Evet, neden iyi olmayayım" diyerek cevap verdim.

"Ne bileyim kahvaltı etmedin, Bi şaşırdım" Dedi

Shinso birden durmuştu bizde onun durması ile durup anlamsız bakışlar attık.

"Todoroki sen az önce hidekonun kahvaltı etmediğini mi söyledin yoksa ben mi yanlış duydum" diye sordu.

"Evet söyledim ve hayır yanlış duymadın "dedi shoto

Shinso yanıma gelip elini alnıma koydu.
Bir şey anlamamış olacak ki çekip "ee bunun ateşi yok" dedi shotoya bakarak.

"Ya ne saçmalıyorsun" dedim kaşlarımı çatarak.

"Kızım senin uyandığın zaman ilk düşündüğün şey yemek olur. Nası yemeden durdun. Kim tehtid ediyor çabuk doğruyu söyle" dedi.

Bakugou X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin