Eğitim Kampı

80 7 1
                                    

Selam askolar ben yılda bir bölüm yazan arkadaş.
Bilmiyorum ya niye yazmıyorum neyse iyi okumalar siz motivasyonu kaybetmeyin bende çoktan uçtu da
Ehehe

------------
Stajlar bitmişti normal okul rutinlerimize dönmüştük.
Yok sınavlardı yok oydu yok buydu derken Bi şekilde okul bitmişti.
Keşke aizawa senseiye göre de bitseydi hideko.

"Evet çocuklar okul bitti fakat daha çok çalışmanız lazım ve bu yüzden yaz kampı diğer adıyla eğitim Kampı ailelerinize haber gidecek tüm birler orada olacaksınız
Hafta sonu görüşürüz o zamana kadar kendinize dikkat edin ve yanınıza yarıyacak şeyler alın" dedi aizawa sensei.

"Off okul bitti evde yatcam diyorum eğitim Kampı çıkıyor Bi de başımıza şaka mıdır aga" dedim kendi kendime.

Beni duyan kaminari "hep karamsar hep karamsar. Kızım sen hiç bişeyde mutlu olmaz mısın?" diye sordu.

"Tch mutluluk hormonlarımı yediler benim üzgünüm" dedim yalancı bir üzüntüyle.

Kaminari bu halime gülse de ben devam ettirdiğim için 'gerçek mi?' diye sorguluyordu.

Aslında bende oyunuma devam ederdim de bakugouyla ne uğraşmak ne de uğraştırmak istiyordum bu yüzden "pembe bir şakaydı bro" dedim ve bize doğru gelen bakugouyu işaret ettim.

Kaminari de anlamış olucak ki göz kırptı ve uzaklaştı.

"Ne konuşuyordunuz kızılcık kirpiyle" dedi bakugou.

"Bu takma isimleri nerden buluyorsun" dedim gülerek.
Bana 'kimden bulabilirim acaba' dermiş gibi bakıp cevap vermemişti.

O uğurlu kaynak bendim biliyorum ama o söylese hoşuma giderdi neyse illa Bi gün söyletirim

"Ee gülüm eğitim kampında da böyle sert abi gibi mi takılacaksın" diye sordum.

"Ha ha ha Bugün pek Bi şakacısın" dedi
Yalandan.

Ona göz kırpıp "sorma bu aralar böyleyi-"

"EĞİTİM KAMPI "

"EĞİTİM KAMPI"

"AAAAA YAZ KURSU" dedi bir kaç kişi beraber.

"BİSSÜRÜ KIZ OLACAK YAŞASIN* bunu kim dedi biliyoruz zaten yazmaya gerek yok.

"MİNETA!!" Azarlayan kişi de belli devam ediyorum.

"Hadi gidelim artık" dedi bakugou beni dürterek. Onu onaylayıp yurda doğru gitmeye başladık.

"Şu eğitim kampından önce babam ve abimi görmeye gitmem gerek" dedim.

*Tamam gideriz beraber" dedi bakugou.

"Yok ya seni yormayayım şimdi hem sende aileni görmek istersin şimdi" dedim. Keşke demeseydim

Bakugou demem ile bana göz devirip "gideriz dedim" dedi.

"Pekala sen nası istersen" dedim ve o kendi odasına ben kendi odama olarak geçtik.

Aizawa sensei pazar buluşacağız dedi bugün zaten cuma yarın babam ve abime gitsem vakit bulamayabilirim diyip eşyalarımı hazırlayıp bir köşeye koydum ve uyudum

Ertesi gün bakugou kırarcasına çaldığı için uyanıp kapıyı açtım ve geri yatağa attım kendimi.

Benim bu halime söylene söylene kapıyı kapatıp
"Şşşt kalk hadi gitmicez mi? "dedi.

"Iııı gideriz ne acelesi var" desem de bakugou beni kucağına alıp banyoya götürmüştü.

Mızmızlanacaktım ki "mızmızlanma vallahi bombalarım seni" diyince sustum. Hazırlanmam için dışarı postaladım ve hazırlanıp çıktım.
Keşke kalsaydı hideko.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bakugou X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin