Gözlerimi açtığımda yataktaydım.
Revirdeydim büyük bir ihtimalle.Galiba bayılmıştım.
Ama ben sana diyorum yükünün kaldıramadığı fırtınalara bulaşma diye! Beni dinleyen yok gerçi boşa söylüyorum."İyi misin?" diye sordu biri.
"Euzibillahimineyşeytaniracim bismillahirahmenirahim" dedim birden yerimden zıplayarak.
Solda cam kenarındaki boşluğa oturmuş Shotoyu gördüm.
"Ah! sen miydin? ödüm bokuma karıştı" dedim.
Gülerek "farkettim" dedi.
Shoto ile konuşurken kapı açıldı. İçeriye all might, aizawa sensei ve bakugou girdi.
Aizawa sensei direkt karşıma, all might onun yanına, bakugou ise sağıma geçti."Genç yanomi nasılsın? Umarım iyisindir" dedi all might.
"İyiyim" diyerek cevap verdim.
Aizawa sensei bana bakarak "hideko, yapabildiğinden fazla fırtına yaratman size yarışı kazandırmış olsada kendine büyük Bi zarar verebilirdin. Ki ayrıca gücünün daha fazlasına sahip olman gerekiyor. İlerde bir gün gerçek bir villian ile karşılaşırsan, onlara istediğini vermiş olursun" dedi.
"Özür dilerim sensei" dedim başımı eğerek.
"Özür dilemene gerek yok genç yanomi, sadice insanların yanında olabildiğin, ve sen yanındayken hiç Bi kötülükten korkmayacakları bir Hero ol" dedi all might.
Tebessüm edip "söz veriyorum, olacağım" dedim.
O sırada biri 'tch' sesi çıkardı.
Tahmin edin kim?
Tabiki de bakugou."Sensei bunun burada ne işi var peki?" Diye sordum.
"Gelmekte ısrar etti, yani en çok o etti. Diğer arkadaşların da dışarıda seni bekliyor" dedi aizawa sensei.
Üstümdeki çarşafı kaldırarak" hadi gidelim o zaman" derken kolumdan gelen Bi acı yüzünden gidemedim.
Bakugou yere düşmeye yakın serumu tutarak "aptal, kör müsün? Kocaman serumu görmeyecek kadar" dedi.
"Sus be görmedik işte" dedim.
"Tch" dedi.
Serum Bi beş dakika sonra bitti ve bizde revirden çıktık.
Gerçekten aizawa senseinin dediği gibiydi. Herkes kapının önünde bekliyordu.
Çıktığım gibi kirishima, kaminari ve Mina birden üstüme atladı."Sana bir şey oldu diye çok korktum yao" dedi Mina.
Kirishima "BİZİ ÇOK KORKKUTTUN HİDEKO" dedi.
Kaminari de "maşallah, çok iyi benim bücürüm" dedi.
Zar zor nefes alıp "eğer biraz daha sıkarsanız iyi bir hideko göremeyeceksiniz" dedim.
Hepsi birden geri çekilirken gülüşüyorlardı.
"ARKADAŞLAR, HASTA BİRİNİ AYAKTA BEKLETMEK VE FAZLA SIKBOĞAZ ETMEK DOĞRU BİR ŞEY DEĞİL " dedi lida.
Gülüp "haklısın lida ama bayıldım abartmayalım" dedim.
"HER TÜRLÜ HASTALIK, HASTALIKTIR HİDEKO " dedi bu seferde.
Ellerimi teslim oluyormuşçasına kaldırıp "haklısınız lida sensei" dedim.
Herkes dediğime gülerken sınıfa geçtik.Sırama oturduğum sırada öğle arasına bir ders kaldığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Reader
Teen FictionBir bakugou ve reader hikayesi.. "Seni seviyorum çünkü kendi benliğimi sende buluyorum " dedi oğlan. "Seni seviyorum ama bi çünküsü yok seni sen olduğun için seviyorum" dedi kız.