Festival Öncesi

418 31 57
                                    

Kapıyı açtığımda bakugou vardı.

Esneyerek "ne bağırıyorsun be" dedim

Güldü ve "japonca konuş anlamıyorum" dedi.

'Ciddi misin' der gibi ona baktım. Ve "iyi" diyip kapıyı suratına kapatacakken ayağı ile kapıyı kapatmama engel oldu.

"Aptal mısın kızım sen"

"Ha! NE DİYORSUN BE, SENSİN APTAL"

"ÇEMKİRME BANA BACAKLARINI KIRARIM."

"GÖTÜN VARSA DENESENE"

"DENE-"

"ne bağırıyorsunuz sabah sabah" dedi kaminari.

"HEP ONUN SUÇU" dedim bakugouyu göstererek.

"HEP ONUN SUÇU" dedi bakugou beni göstererek.

Kaminari bi bakugouya Bi bana bakmış sonra "evli çiftler gibisiniz" demişti.

"HA!?? MİNETA İLE SEVGİLİ OLURUM ŞU KİRPİ KAFA İLE SEVGİLİ OLMAM" demiştim.
Deme öyle ablası, çarpılacaksın.

"TCH, BEN SANKİ SANA ÇOK BAYILIYORUM APTAL" demişti.

"SUSSANA SEN" diye bağırmış ve kapıyı kapatmıştım.

"SENİ UYANDIRMAK İSTEYENDE KABAHAT
NE DİYE UYANDIRIYORSUN DEĞİL Mİ BAKUGOU, BIRAK AZAR İŞİTSİN" dedi.

Cevap vermeden elimi yüzümü yıkamış acilen giyinip yurttan çıkmıştım.

Zaten ben çıkasıya kadar hepsi gitmişti.

Koşarak okula gitmiştim. Çünkü zil çalmış hatta aizawa sensei bile çoktan girmişti.

Kapıyı tıklatıp gel işareti ile girmiştim.

Aizawa sensei bana bakarak "oturabilirsin yerine hideko, bir daha geç kalma ama" demişti.

"Özür dilerim sensei" ve" denerim" demiştim.

Yerime doğru giderken bakugou yüzüme bile bakmamıştı.
Neden acaba????
Sen git çocuğun suratına minetayla bile çıkarım bunla çıkmam de sonra neden yüzüne bakmamışmış.
Bakugounun dediği gibi aptalsın.

O gün aizawa sensei rehberlikte spor festivalinin başlayacağını bizim için çok önemli olduğunu ve yılda bir kez yani 3 hakkımızın olduğunu söylemişti.

Eeee Hideko
Ortalığın amına koymaya hazır mısın?
Ahaha ben dünden hazırım

Aizawa sensei bizi boş bırakmıştı o sırada yerimden elektrik direğine uçak yapıp atmıştım.
Bi anlık şaşırsada hemen kendini toplamış geri bana atmaya çalışmıştı.

Ki sadice çalışmıştı çünkü bana değil onun yerine bakugounun kafasına atmıştı.

Ne kadar kendimi gülmemek için sıksam da bi anda ağzımdan ufak Bi gülme sesi çıkmış ve bu Bakugounun kaminariden direkt olarak bana bakmasını sağlamıştı.

Bakugouya sıçtım gülüşü atarak arkama doğru yaslanmış ve onunla göz göze gelmemek için o hariç her yere bakmıştım.

Ama şaşırtıcı derecede Bakugou elindeki uçağı masama bırakarak hiç konuşmadan önüne dönmüştü. Buna ben hariç bizimkiler de şaşırmıştı.

Kaminari bana bakarak el kol hareketiyle anlaşmaya çalışıyordu.

"Hideko ne yaptın lan"

"Allah çarpsın ben bir şey yapmadım."

Bakugou X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin