Selam askolar kitap birinci olmuş dedim yazmıyorum ki bölüm nası oldu aga.
Neyse sonra dedim ki Bi yazayım bari kendimi yo yazıyorum ki ben diye kandırayım diye yaptığım şahaserlerden işte
Bu arada ben animeyi unuttum Bayadır izlemiyorum o yüzden sonra birleştiereceğim bölümleri haftasonı gibi düşünün bu bölümü canlar ve iyi okumalar. :)
---------*GRUPTAN BİR YENİ MESAJ*
Mina: Duyanlar duymayanlara söylesin mesajı iletsin vb. Vb. Bi anda gelen fikir ile pikniğe gidiyoruz askolarr
Ojiro: Sabah sabah ne pikniği Mina
Mina: ne var be
Mis gibi hava işte çık sabah sporu yap hem negatif enerjinizi de atar(maalesef negatif insanları atamıyoruz)Opensiyel
Bakugou: hahaha şakacı şey seni.
Mina: şaka yaptığımı sana kim söyledi?Bakugou: senin kafanı patlatmam gerektiğini bana kim söyledi biliyor musun?
Mina: yo bilmiyorum kim söyledi?
Bakugou: keyfim ve kahyası
Mina: ahahah tamam Bakugou güne senin kadar enerjik başlayamadığım için senden özür diliyorum ve seni Hidekoya emanet ediyorum.
ĞWSĞWPSĞWLDPWĞSPSX
AĞLAMA BAKUGOŞ
Bende hayatım o kusura bakma hep böyle bu.Mina: alıştık be ablam.
Neyse herkes okeyse yemekleri hazırladım gidiyoruz go go goHerkes okeylemişti ve yurtan beraber çıkmıştık. Yakın bir yer olduğu için yürüyerek gidiyorduk ben shoto ile giderken koluma dikkat etmeye çalışıyordum çünkü mikrop kapmasından korkuyordum.
O sırada gözümün önünde koşarak urarakanın yanına giden Minayı gördüm.
Mina o kadar hızlı ki bu konularda gerçekten şaşıp kalıyorum ya aizawa senseiden izin aldıktan sonra tüm hocaları nası toplayıp ikna ettin kızım yani
İçimde geçenleri duymuş gibi
Shoto yanımda giderken "pembe şeytan" dedi minaya bakarak dalga geçercesine.Güldüm "deme öyle çok sarıyor arkadaşlığı" dedim
Shoto göz devirerek "bizi satıyorsun yani" dedi.
"Saçmalama ya sizi satmam ayrıca shinsoyu satarsam beynimi ele geçirir bir daha vermez yeminle" dedim.
Shoto dışında biri daha güldü sağa döndüğümde shinsonun Bakugou ile yaklaştığını gördüm.
"Doğru söylüyorsun" Dedi.
Onları çok takmayan Bakugou ilerleyip yanıma gelmişti.
Kolunu omzuma attıktan sonra kendine çekmiş kafamdan öpmüştü.Bu hareketine gülüp "naber?" demiştim.
"İyi senden" dedi gülerek.
"İyi bende" dedim.
Bakugou geçen günkü davranışından sonra baya düzelmişti.
Hatta belki biraz abartıp beni annesi ile bile tanıştırmıştı. Babası gittiğimiz gün yoktu ama Bi gün akşam yemeğine çağıracaklarını söylemişti ve ben buna çok heyecanlanmış ve mutlu olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakugou X Reader
Teen FictionBir bakugou ve reader hikayesi.. "Seni seviyorum çünkü kendi benliğimi sende buluyorum " dedi oğlan. "Seni seviyorum ama bi çünküsü yok seni sen olduğun için seviyorum" dedi kız.