Kurtarma

499 27 48
                                    

Uzun Bi aradan sonra merhabalar bu kadar süredir olmadığım için özür dilerim. Çünkü bir kitabım olduğunu unutmuşum wlspwğzğağzğ.
Neyse iyi okumalar

Her zamanki gibi erken kalkıp hazırlanmış. Sonrada shoto ile buluşma noktamıza gitmiştim.
Şaşırtıcı shoto daha gelmemiş.

Biraz onu bekledikten sonra köşeden koşarak geliyordu.

"Ne oldu?"diye sormuştum.
Bana bakmadan" özür dilerim, uyuya kalmışım" dedi.
Güldüm ve "önemli değil hadi daha fazla geç olmadan gidelim" dedim.
O da onayladı ve okula doğru gittik.

Okula geldiğimiz de bokugounun bana dediği şey aklıma gelmişti.
Yarın seni öldüreceğim

Sınıfa girip yerime doğru gitmiştim.
Yerim maalesef bakugounun arkası olduğu için Bi tık üzülsem de yerime geçip oturmuştum.

Saate baktığımda dersin başlamasına daha çok olduğu için biraz birilerine sataşsam sorun olmaz diye düşündüm ve bakugouyu dürterek arkasını dönmesini sağladım.

Arkasını dönüp "ne var aptal" demişti.

Sırıtarak "hani beni öldürme planların vardı ne oldu o iş" dedim.

"Tch! İptal ettim sonra yapacağım" dedi.

Gülerek "yapamıyorum diyemiyorsun da iptal ettim diyorsun yani" dedim

Sinir olmuştu.

Bağırarak "lanet şey seni, bana karışma, aptal" dedi.
Önüne dönmüştü.
Bu kadar yeter diye düşünerek
"Peki bakugou" dedim ve kaminarinin yanına gittim.

"Naber lan elektirik direği" diyip masasının üstüne oturdum.

Güldü ve "elektirik direği ne oluyor, ben sana son hava bükücü diyor muyum?" dedi.

Yüzümü ekşiterek "tamam haklısın kötü oluyormuş" dedim.

Biraz daha konuştuktan sonra aizawa sensei gelmiş sınıf temsilcisi ve yardımcısını seçtirmişti.

Sonraki derste de bugünkü dersimizin üç öğretmen ile beraber olacağını söylemişti.

Sero: sensei tam olarak ne yapacağız

Aizawa sensei seroya bakarak "doğal afetlerlerin ve benzeri kazaların olduğu yerlerde kurtarma çalışması" demişti.

Mina "sensei, Hero kostümlerimizi giymek zorunda mıyız?" diye sormuştu.

Aizawa sensei "size kalmış" demiş ve "hazırlanın otobüs ile gideceğiz" diyerek eklemişti.

Yaklaşık Bi yarım saat sonra çalışma bölgesine gelmiştik.
13ün yaptığı yerdi burası.

13 biraz konuştuktan sonra aizawa sensei konuşmaya başlayacakken arkadan mor Bi geçit açılmış ve içinden villanlar çıkmıştı.

Aizawa sensei 13ü onları koruması gerektiğini söylemişti ve ardından gidip savaşmaya başlamıştı.

Biz çıkacakken önümüzü kurogiri çıkmıştı. Ve "kendimizi davet ettiğimiz için özür dileriz" diyip hepimizi farklı yerlere ışınlamıştı.

Gözümü açtığım zaman heyelan bölgesindeydim. Yanımda da shoto vardı.
Asla ayrılamıyorlar aq

"İyi misin?" shoto diye sormuştum.

"İyiyim, sen?"

"Bende iyi gibiyim" dedim

"Neler oldu öyle" dedi.

Bakugou X Reader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin