Warning 🔞🔞🔞⚠️️
( මේක මගේ imagination එකක් කියලා මතක තියාගෙන කතාව කියවන්න බබාලා... අනේව් මේවා ඇත්තද.. එයාලා ඇත්තටම මෙහෙමද කියලා හිතාගෙන ඉන්න සම හරක් ඉන්නවා නම් අනේ ප්ලීස් මේ කොටස කියවන්නේ නැතුව ආයෙත් හැරිලා යම්න.. නොකිව්වා කියන්න එම්පා 😪😪 මේ වගේ පාට් කියවන්න අකැමැති අය ඉන්නවා නම් එයාලට කියන්නේ මේක ස්කිප් කරන්න... කියවලා ඉවර වෙලා අරකයි මේකයි ඊයා ගාගෙන නම් එන්න එම්පා.. අකැමැති නම් නොදැක්කා වගේ අයින් වෙලා පයින් යම්න...
එහෙනම් කතාවට යමු 🏃🏃)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
🐣ආ...හ්...ම්....
ජිමින්ගේ කටින් වින්දනාත්මක කෙඳිරිලි පිට වුණේ යුන්ගිගේ වගේම හොබීගේ දෙතොල්වලින් ලැබෙන පහස නිසාමයි...හ්යු...න්...ග්... ප්...ලී...ස්...
යුන්ගි ජිමින්ගේ දෙතොල්වලින් ඈත් වෙද්දී මත් වුණ ඇස්වලින් යුන්ගි දිහා බලාගෙන හිටියේ මීට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු වුණ නිසා එයා...
ආයෙමත් ජිමින්ගේ තොල්වලට පාත් වුණ යුන්ගි හාදුව රලු කරේ එයත් ජිමින්ගේ පහසට මත් වෙන නිසා.. ඒ අතරේ හොබීගෙ තොල් ජිමින්ගේ බෙල්ල පිට පුරා ගියේ ජිමින්ව තවත් අවුස්සමින්...
හ්යුන්ග්...
ජිමින් මූණත් රතු කරගෙන හොබී දිහා බැලුවේ හොබී ජිමින්ගේ යටිකය එයාගේ අත් අතරට ගත්ත නිසා.. ඒත් එයා ඒක නතර කරන්න ගියේ නෑ.. මොකද හොබීගේ අත්වල උණුහුම එයාගේ යටිකයට දැනෙද්දිත් එයාට වින්දනයක් දැනෙන නිසා🦄ශ් ශ් අද මේ හැමදේම අපි දෙන්නගෙ මැණික...
එහෙම කියපු හොබී ජිමින්ව එයාගේ පැත්තට හරවගෙන ජිමින්ගේ තොල් එයාගෙ තොල්වලින් අල්ලගත්තේ යුන්ගිගෙ දෑස් ජිමින්ගේ පිටුපස පුරාම යද්දී.. ජීවිතේ පළවෙනි පාරට යුන්ගිට හිතුණා එයාලට ඉන්නේ මේ ලෝකෙ ඉන්න කියුට් හැන්ඩ්සම් වගේම සෙක්සිම ඔමේගා මේට් කියලා🐣ආ.. හ්..ම්.. හ්ය්...න්..ග්...
ජිමින්ගේ කටින් කලින්ටත් වඩා සද්දෙන් මෝන්ස් පිට වුණේ යුන්ගිගෙ තොල් එයාගේ බෙල්ලේ සංවේදීම තැන නතර වෙද්දී... හොබීගෙ තොල් එයාගෙ නිපල් එකක් වටේටයි තද වෙද්දී
මේ දේවල් ජිමින්ට අලුත්ම දේවල්... ඉතින් කවදාවත් නොදැනුණු ඒ පහසට ජිමින් මත් වුණේ එයාටත් නොදැනිම....
YOU ARE READING
Hidden Kingdom || Yoonminseok || || Complete ||
Werwolfරහස් දොරටුවකින් මිනිස් ලොව හා වෙන් වුණ සඳ දෙව්ඳුවගේ ආශිර්වාද ලත් වෘක රාජධානියක්.... ~~💜️~~💜️~~💜️~~💜️~~💜️~~💜️~~💜️ ඔවුන්ව සොයාගන්න... ඔවුන් රාජධානියට අවශ්යම මොහොතයි මේ... ඒ වගේම ඔහුව ආරක්ෂා කරන්න... ...