Merkez bankasının Ceo'sunun oğlu, Lee Felix, kendisine 22 yıllık bakılması ardından, başının çaresine bakabilmesi için kendine küçük bir kafe açar.
-- Kafe açılışı günü --
"Efendim baba... Hallettim baba... Tamam baba... Görüşürüz." derin bir nefes alıp tekrar masaları kontrol etmek için oturduğu sandalyesinden kalktı Felix. Sabahın erken saatlerinde, 8'i geçerek buraya gelmiş, hâlâ işleri bitmemişti. Açılışa az kalmıştı. 15.30'da olacak açılış için herkes davetliydi. Saatte zaten tam 15.00 idi.
"Her şey tamam değil mi?" sorduğu soru üzerine çalışanlardan onay aldığında, kıyafetini düzeltmiş, kapının orada yerini almıştı. Misafirler ile bizzat ilgilenmek istiyordu.
1 saattir ayakta misafirleri karşılıyordu Felix. Artık ayaklarını hissetmiyordu resmen. Artık pes edip yerinden gideceği sırada, elinde kitaplar ile gözleri o bedende takılı kaldı.
Uzun süre olan bakışlarını o kişiden çekememişti Felix. Kusursuz görünüyordu. Büyük bedeni ile bu kadar masum görünüşü üzerine Felix, şaşkınlığını saklayamıyordu.
Cesaretini toplayıp hâlâ selamlaşmamış olmasını fırsat bilip yanına gitmişti;
"Hoşgeldiniz. Geldiğiniz için teşekkür ederim" çocuk güler yüzü ile dönmüş, eğilmiş ve "Hoşbuldum efendim. Ayrıca rica ederim" diyip oturdu yerine. "Her zaman bekleriz." Felix'in dediği ile güler yüzünü soldurmadan kafa sallamış "Tabi ki." demişti.
---
"Nasılsın çocuk." Chris'in dediği ile ev arkadaşı o tarafa dönmüş "İyi sen Chris" demiş ve bilgisayarına odağını geri vermişti."Bugün açılacak olan kafeye uğradım Changbin." Changbin, kafasını ona doğru çevirmiş ve sormuştu "Nasıl geçti peki. Bay Lee'nin oğlu, onun kadar yakışıklı mıymış?" sorduğu soru ile Chris'i güldürmüştü. Gülerek "Açıkça konuşmak gerekirse cidden çok yakışıklı... değil, güzel."
Changbin devam etmişti "Nasıl lan."
"Bilmiyorum. Yakışıklı değildi. Bildiğin çok güzeldi. Biliyor musun, yüzünde çilleri vardı. Her misarifiri ile bizzat ilgilendi. Sonradan yanıma gelip geldiğim için teşekkür etti." Her bir kelimede Changbin daha çok şaşırıyor ve ağzı daha fazla açılıyordu."Hoşlandın mı lan göt" Bin'in dedikleri üzerine
Chris şaşkın bakışlarını Changbin'e yollamış,"Saçmalama Bay Seo. Öyle bir şey yok."
"Tamam reis ya. Niye bu kadar kastın." demiş olduğu ile gülmüş ve bilgisayarına tekrardan geri dönmüştü.
"Olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3/1 •banginholix• [BIRAKILDI]
FanfictionAslına bakarsanız, 1 aşkın 3'e bölünmesini göreceksiniz. -Homofobikseniz ve üçlü bir ilişkiyi kaldıramazsanız gelmeyin! ! threesome ! [devam etmeyecek.]